Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho!

Vierailija
17.03.2012 |

Joskus sitä vaan suunnitelmat ja asiat muuttuu päälaelleen. Mulla piti olla nyt ainoa vapaa viikonloppu ties kuinka pitkään aikaan ja olin jutellut kavereiden kanssa että voisi lähteä baariin (en ole ollut varmaan pariin vuoteen).

Torstaina sitten alkoi vatsatauti, oli ihan hirveä olo. Olin töistä pois to-pe kun olisi ollut töitä. Perjantai-iltana oli jo ihan ok olo, mutta lauantaiaamuna taas hirveä.

Sitten alkoi epäilyttää. Olo oli hirveä aamuisin ja parani iltaa kohti. Kuukautisia ei ole näkynyt pitkään aikaan. Ei olla erityisemmin yritetty raskautta mutta ehkäisyä ei ole. Tein äsken raskaustestin ja se oli positiivinen! :) Ollaan ihan ihmeissään ja onnessaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava yllätys :)

Vierailija
2/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyä ei olla käytetty. Joten mikä tässä nyt ihmetyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ap ole fanaattinen lapsentekijä, eli ei tee päivittäin ovulaatiotestejä, kisko litroittain greippimehua ja makaa jalat kattoa kohti yhdynnän jälkeen.

Vierailija
4/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätysraskauksia. Ihmiset eivät tiedä, että kun sekstailee ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi. Voi hyvä tavaton mikä yllätys, olen ihan ihmeissäni! Tunnen ihan myötähäpeää tällaista kohtaan.

Vierailija
5/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! :)

Hedelmällisyysklinikan lääkäri oli sanonut jo ennen esikoista, ettei luomuraskaus ole kohdallamme kovin realistinen toive. Nyt siis jo toinen lapsi tulossa vaikkei olla edes laskettu otollisia päiviä, tehty ovistestejä saatikka käyty niissä hoidoissa joita lääkäri olisi suositellut.

Vierailija
6/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätysraskauksia. Ihmiset eivät tiedä, että kun sekstailee ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi. Voi hyvä tavaton mikä yllätys, olen ihan ihmeissäni! Tunnen ihan myötähäpeää tällaista kohtaan.

Ihan turhaan tunnet myötähäpeää niin kuin jo varmasti ymmärsit edellisestä viestistäni. Ei kaikkea tarvitse saman tien vajavaisilla tiedoilla tulkita jotenkin vinoon. Olisit sinäkin vähän positiivisempi. :)

Mies tuolla keittiössä tanssahtelee onnesta...

Vierailija
7/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei mainita mitään raskaaksi tulon epätodennäköisyyksistä tai hoidoista. Kuka tahansa ajattelee tuon luettuaan ,että aikamoisen yksinkertaista sakkia. Katsos kun tavallisesti raskautta ei erikseen tarvitse yritellä.

Vierailija
8/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei mainita mitään raskaaksi tulon epätodennäköisyyksistä tai hoidoista. Kuka tahansa ajattelee tuon luettuaan ,että aikamoisen yksinkertaista sakkia. Katsos kun tavallisesti raskautta ei erikseen tarvitse yritellä.

tullut mielikuvaa yksinkertaisesta ihmisestä. Sen sijaan tuli sellainen olo, että kerrankin joku joka ei hampaat irvessä yritä lasta ja on ehkä unohtanutkin koko lapsentekoasian, ja nyt on tullut raskaaksi.

Eikös koko av:n pitäisi nyt olla jo antamassa ryhmähalia ap:lle, hän kun on ilmeisesti kärsinyt lapsettomuudesta niin kuin ainakin 95% naisista täällä?

Vierailija
9/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka luin oman aloitukseni uudestaan, en edelleenkään ymmärrä syytä negatiiviselle sävylle. Jos on samana päivänä tehnyt raskaustestin niin uutinen on melkoisen tuore ja vaatii sulattelua. Silloin ei mielestäni ole yhtään erikoista olla "ihmeissään ja onnessaan". Ihan sama miten lasta on yritetty tai onko ensimmäinen tai kahdeksas.

Mutta ei se mitään, olen edelleenkin ihmeissäni ja onnessani! :)

Vierailija
10/10 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole sitä ehkäisyäkään käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi