Mitä pahaa on siinä jos harrastaa seksiä toisen kanssa, oikeasti en ymmärrä?
voisiko joku selittää? sehän tuottaa mielihyvää kummppanille ja se on vain seksiä...
Selittääkää mikä siinä on niin väärin jos ehkäisystä huolehditaan..
Kommentit (49)
Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen väitäkään, että seksissä sinänsä on mitään pahaa.
se että jos menen ja panen toista kun oma miehen kanssa seksi kyllästyttää, niin mitä pahaa siinä on?
Olen tehnyt näin eikä kaduta, oli niin ihanaa mutta rakastan miestäni.
ap
se pano tulee henkisesti sinun ja miehesi väliin. Se häiritsee suhdettanne alitajuisella tasolla. Tunteita voi olla monia, mutta yksinkertaistettuna yksi esimerkki: Sinua painaa tiedostamaton syyllisyys ja alitajuisesti miehesi tiedostaa tämän ja häntä painaa luottamuspula sinua kohden.
Eihän tällainen ihmissuhde optimaalinen, eihän?
kohdallani ihan oikein ymmärretty.
ap
voi tulla tunne ettei puoliso ole tyytyväinen seksielämään, ei enää rakasta jne. Ja tietty luottamuskysymys, jos on luvattu ettei muiden kanssa sekstailla se luottamus on petetty. Avoimet liitot on sitten eri asia.
Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen väitäkään, että seksissä sinänsä on mitään pahaa.
se että jos menen ja panen toista kun oma miehen kanssa seksi kyllästyttää, niin mitä pahaa siinä on?
Olen tehnyt näin eikä kaduta, oli niin ihanaa mutta rakastan miestäni.ap
fyysisenä tapahtumana, vaan meille muille seksiin liittyy usein tunteita. Ja ne tunteet olisivat tuhoisia ja iso uhka omaa parisuhdetta kohtaan. Ehkä sinua ei ole luotu monogamiaan, ei kaikkia ole. Itse en halua jakaa kehoani kuin sen ihmisen kanssa, johon luotan sataprosenttisesti ja johon olen sitoutunut.
että voihan joku tehdä tällaisen aloituksen, ja kertoa sitten, että harrastaa seksiä vaikka lasten kanssa. Kun mä en ole ajatustenlukija.
Jos kerrot miehellesi tuosta muiden panemisesta, niin totta kai se on ok. Jos pidät omana salaisuutenasi, niin kertoohan se jo siitä, että tuomitset itsekin oman tekosi.
Mä en ainakaan ilahtuisi, jos mun ukko ramppais vieraissa. Jos olisi halunnut avoimen parisuhteen, niin sitten olisi pitänyt alusta asti tehdä selväksi, että semmoinen pitää olla.
vaarallista ja itsensä henkisesti likaavaa toimintaa.Olet häpäissyt itsesi,puolisosi ja hänet jonka kanssa petit.Rakkauden pyhyys on ikuisesti säretty teidän välillänne.
kysyt, mitä pahaa on siinä, että jos nauttii toisen kanssa.
Ei se, että jostain nauttii, oikeuta asiaa. Jos pahoinpitelijä nauttii hakatessaaan, ei se oikeuta pahoinpitelyä.
pystyisitkö toteamaan hänelle, että se oli vain seksiä ja et ole pahoillasi? Moni suhtautuu hyvinkin kepeästi syrjähyppyihinsä, mutta kun puoliso saa tietää, alkaakin kauhea selittely ja katuminen. Jos vieraissa käyminen on ok, niin sen tulee todella olla ok muutenkin kuin puheissa. Siis pitää mukisematta hyväksyä myös puolison syrjähypyt jne.
vaarallista ja itsensä henkisesti likaavaa toimintaa.Olet häpäissyt itsesi,puolisosi ja hänet jonka kanssa petit.Rakkauden pyhyys on ikuisesti säretty teidän välillänne.
en saa samanlaista seksuaalista kiihkoa enkä tyydystä mieheni kanssa. Mieheni ei ole kamalan kiinnostunut seksistä muutenkaan. Minä taas ole seksuaalinen ihminen.
En rupeaisi sellaiseen. Jos huomaisin olevani sellaisessa tilanteessa, niin ymmartaisin sen olevan oire syvista ongelmista. Kylla seksissa on tunteita mukana.
Jos niin tapahtuisi, haluaisin selvittaa asiat, etta mista ihmeesta on ollut kysymys.
en saa samanlaista seksuaalista kiihkoa enkä tyydystä mieheni kanssa. Mieheni ei ole kamalan kiinnostunut seksistä muutenkaan. Minä taas ole seksuaalinen ihminen.
Hanki mieheltäsi suostumus, niin et tee väärin häntä kohtaan.
siinä ei ole mitään pahaa jos molemmat puolisot hyväksyvät sen. Jos olet luvannut olla uskollinen, se on pahaa koska petät lupauksesi.
Mutta jos sä teet sen salaa mieheltäsi, koska tiedät että hän ei sitä hyväksy, niin sitten se ei enää olekaan mikään ok, juttu.
minäkään hyväksyisi mutta en ole mustasukainen hänestä, mutta minua ahdistaisi todella jos hänellä olisi tunteita toista kohtaan.
ap
jos tiedät, ettei miehesi sitä hyväksyisi?
On täysin eri asia, jos kaksi aikuista ihmista sopii keskenään pitävänsä avointa suhdetta. Kaikki tietävät säännöt, kenenkään tunteilla tai yksityiselämällä ei leikitä.
Menen ja hässit ja vaikka tiedät ettei miehesi pidä siitä, teet väärin häntä kohtaan, ajattelet vain itseäsi. Siinä se vissi ero. Oletko jotain 17 vuotta?
minäkään hyväksyisi mutta en ole mustasukainen hänestä, mutta minua ahdistaisi todella jos hänellä olisi tunteita toista kohtaan.
ap