Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.

Vierailija
17.03.2012 |

Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.

Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.

Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.

Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...

Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen videon rakkaudesta ja elämästä :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
22/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen videon rakkaudesta ja elämästä :) <a href="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4" alt="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4">http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4</a&gt;

ketä tässä nyt sitten uskoo, olenko vahinko vai en, äitini mukaan olen... Mutta nyt tämä ISÄ väittää toisin. Väittää myös näitä ihania positiivisia asioita mun elämään... joo, lapset on sitä, mutta niin paljon skaa on, että ei ihan vakuuta :D

- Inari -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden sidukan.

Ei siinä mitään, alkuun nautin omasta hyvästä seurasta mutta sitten rupesi kyllästyttämään. Soittoja sinne sun tänne ja juoruilua, kivaa.

Nyt maittais yksi kylmä krapulakalja, mutta ei oo..

Hauskaa iltaa ap!

Vierailija
24/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan hakemaan lisää saunasidukkaa ja ajattelin vilasta ootko jo käyttänyt koiran pisulla, mut täällähän odottikin ylläri pylläri.

Mitä nyt pikaisesti lukaisin, niin täällä on olleet jo tekaisu nimiäisetkin:))

Ap. on sitte "Lissu", ihan siksi, et toi mun vielä iskemätön valkkari on nimeltään Liisa...

Ja kiitos 28. Mulla ois kyllä täällä miehen kylmiä olusia tarjolla;)

Mut hei, mä meen vielä jokskin aikaa saunan jälkilöylyihin... Voi olla, et innostun tekeen jotain muutakin kivaa siellä;) Nyt on niin hyvät huppelit kehitteillä, et eihän näitä voi hukata=D

Vierailija
25/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot hauska tyyppi täs virtuaalijutussa :) vaikka varmaan muulloin olemmekin ihan kettumaisia av-mammoja?

Pisutus tehty, ja kohta taas uudestaan, pennusta kun on kyse :) ja sit saunaan!!! Punkku muuten on melkein mennyt :o

- Inari -

Vierailija
26/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko vahinko vai en, äitini mukaan olen... Mutta nyt tämä ISÄ väittää toisin. Väittää myös näitä ihania positiivisia asioita mun elämään... joo, lapset on sitä, mutta niin paljon skaa on, että ei ihan vakuuta :D - Inari -

On ihan 100% inhimillistä ja ymmärrettävää, että tuollainen ei sua ensikuulemalta vakuuta, jos kerran oot kuullut tähän asti elämässäsi ihan toisenlaista viestiä. Samanlainen kokemus mullakin nimittäin. Mutta... mä uskon, että sä olet Inari jo kokenut jotakin merkittävää, kun kirjoitit tunteneesi, että tämä ISÄ sanoi "ihania positiivisia asioita" sun elämääsi. Voisiko se olla niin yksinkertaista, että sä koit ne positiivisiksi, koska ne ovat jotain sellaista jota sä vilpittömästi ja ehkä kipeästikin oot kaivannut? JOKAINENHAN MEISTÄ OLEVANSA HALUAA OLLA TOIVOTTU LAPSI, sellainen jota on haluttu. - - Inari hyvä, mä haluaisin oman kokemuksenikin pohjalta lämpimästi rohkaista sua katsomaan uudestaan tätä pientä videota ja "maistelemaan" sekä tunnustelemaan, että miten se sinussa ehkä vaikuttaa :) Jos voit tällä hetkellä edes ihan vähän luottaa siihen, että tämä Isä on aivan todellisesti TAHTONUT sun syntyvän, koska rakastaa sinua, niin tartu toki siihen kiinni.

Jos tälle taivaalliselle Isälle sä olit toivottu ja rakas tytär, niin se on suurempi tosiasia kuin se, jos sä olet syntynyt inhimillisesti rikkinäisten vanhempien lapseksi. Sulla on täysi oikeus luottaa tähän, jos vähänkin kaipaat tälalista turvallisuutta ja uudenlaista perustaa olemassaolollesi, identiteetillesi.

Voit myös katsastaa Raamatun kirjoituksista niitä kohtia, jotka vilahtelevat videon kuluessa siinä kuvan reunoilla; ne nimittäin ovat kohtia, joihin tämä video itseasiassa perustuu. Eräs kanadalainen pastori koki, että hänen tulisi koota monista Raamatun kohdista tällainen Isän Rakkauskirje, joka kertoisi Jumalan Rakkaudesta jokaista ihmistä kohtaan - sellaisesta rakkaudesta, jossa ei ole mitään ehtoja.

Kaikkea hyvää sulle, rakas Inari. Laita toki tuo video nettiselaimen muistiin, jos sen hyväksi koet. - Tässä lisää inhimillistä ja hyvää katsottavaa keskusteluohjelmien muodossa http://www.tv7.fi/vod/player/?program=17489

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=13614

Vierailija
27/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi kokemus varmaan meille kaikille virtuaalibileet alkon kera :D

Vierailija
28/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, etenkin kauniista ajatuksestasi mua kohtaan. Usko pois, tuli itku silmään, joka ei kyllä ollut tämän illan tarkoitus, mitenkään...

- Inari - *hämillään*

Vierailija
29/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaat sä niitä?

*kyynel*

Vierailija
30/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut vissiin saunassa. Onko tää uskisjuttu joku läppä vai tuliko näistä hengelliset bileet? Kukin tyylillään, ei siinä mitään. Joko psykomamma on käynyt : D. Kohta varmaan tulee kun nimi on nyt mainittu

t: vatku

Vierailija
31/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaat sä niitä? *kyynel*

Vierailija
32/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut vissiin saunassa. Onko tää uskisjuttu joku läppä vai tuliko näistä hengelliset bileet? Kukin tyylillään, ei siinä mitään. Joko psykomamma on käynyt : D. Kohta varmaan tulee kun nimi on nyt mainittu

t: vatku

ja muutkin, eiköhän tuo uskonto jätetä tänään?

Vierailija
33/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt juon kahvia kun niin nukutti mutta kaapit on täynnä alkoholia. Mies hoitakoon lapset tänään.

t. Mekku

Vierailija
34/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, oh, aika yllättävä viestisi on! Kiitos tästä, etenkin kauniista ajatuksestasi mua kohtaan. Usko pois, tuli itku silmään, joka ei kyllä ollut tämän illan tarkoitus, mitenkään...

- Inari - *hämillään*

... mä uskoisin, ettei sulla, mulla eikä kenelläkään tulis itkua silmään tai muutenkaan tällainen koskettais, jollei tällaista todella kaipais. Oon kokenut muutama vuosi sitten jotain ehkä samankaltaista kuin sä tän videon sanoman äärellä, ja silloin ymmärsin, että nyt mun sisimpään on "osunut" jotain tosi tärkeää ja arvokasta; ei se muuten niin koskettais.

Mä tarkoitin ja tarkoitan vilpittömästi kaikkea mitä sanoin sulle - oon saanut sitä itse kokea hitusen verran ja siksi halusin sullekin sen jakaa. Eikö ole mukavaa, että joskus elämässä tulee tällaisiakin yllätyksiä kuten kirjoitit, että kosketti ja itku tuli silmään, vaikkei ollu tämän illan tarkoitus :) Mä tahtoisin varovasti luottaa siihen, että ehkäpä tää ei ollut sattumaa, että satuttiin palastalle samoihin aikoihin niin, että tän videon viesti kosketti sua niin henkilökohtaiseen asiaan.

Mutta... sen ei tarvitse jäädä yhteen tunnekokemukseen. Mä olen kokenut, että kun itse lähdin etsimään tätä Isän Rakkautta aikoinaa videon nähtyäni, niin oon löytänyt parantumista ja ainutlaatuisen arvokkaita asioita mun elämään. Tunnen paljon ihimisiä, joilla on vastaavia kokemuksia. Siksi vielä rohkaisen ja kannustan sua Inari, tartu kiinni - vaikka hapuilevalla otteella - siihen, mikä sua on koskettanut nyt tänä iltana :) Mä olen täysin varma, että jos sä otat kiinni vaikka heikostikin kiinni tästä sua rakastavasta Isästä, niin Hän kyllä pitää susta kiinni vahvalla ja turvallisella otteellaan, joka pitää, vaikka sä väsyisitkin. (Tämäkin ajatus ja lupaus perustuu suoraan Raamatun kirjoituksiin.)

http://www.healingrooms.fi/?sid=100

http://www.alfakurssi.fi/fi/index.htm

Vierailija
35/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin korkkasin ensimmäisen kaljan vasta äsken! Ovat muut täällä varmaan jo aloitelleet aikaisemmin, mutta mulla kyllä nousee kalja aika hyvin päähän että saatan kyllä olla jo parin tunnin päästä suht kännissä! :D

Nimim. "Sussu"

Vierailija
36/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl muista tähä hätään mitään. Ketään muita langoilla, jolla olisi heittää joku joukki? Joku hyvin rasvanen ja härskikin käy! TAi joku edesottamus. Onko kellän mitään hyvää kännimokaa minkä voisi jakaa tällai virtuaalisesti

vatku

Vierailija
37/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl muista tähä hätään mitään. Ketään muita langoilla, jolla olisi heittää joku joukki? Joku hyvin rasvanen ja härskikin käy! TAi joku edesottamus. Onko kellän mitään hyvää kännimokaa minkä voisi jakaa tällai virtuaalisesti vatku

Vierailija
38/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl muista tähä hätään mitään. Ketään muita langoilla, jolla olisi heittää joku joukki? Joku hyvin rasvanen ja härskikin käy! TAi joku edesottamus. Onko kellän mitään hyvää kännimokaa minkä voisi jakaa tällai virtuaalisesti vatku

Vierailija
39/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varmaan haittaa. Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että miten te kirjoitatte? Vetääkö kaikki kahdellä kädellä kymmensormijärjestelmällä vai löytyykö kahen sormen tai peräti yhden sormen kirjoittajia (ns. poliisityyli)

Mä ite kirjotan kymmensormisysteemillä. Juominen onnistuu vähä heikosti kun molemmat kädet varattuna siihen hommaan. PItäis olla se klassinen kännihattu, mis on tankit juomille molemmin puolin päätä ja letku!

vatku

Vierailija
40/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvata, mahto olla käry ammeessa! Nythän juolahti elävästi mieleen, että itse teininä paskoin suihkussa olleelle penkille. Siellä oli torttu oottamassa aamulla, hyi helkatti :D

vatku