Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitäkin kun nuoret naiset puhuvat korkealla äänellä

Vierailija
04.01.2025 |

Minua ärsyttää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä ihmisten minkäänlaiset äänet.  Se on osa heitä mikä ei kuulu minulle.

Vierailija
2/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paksukaulainen läki joka örisee, mutta en ärsyynny toisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, enemmän ällöttää lesbon matala bassoääni naapurilla.

Vierailija
4/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kuunnella kimeällä äänellä kikattavaa ja kiljuvaa naista. Siksi jää kaikki Tempparit yms katsomatta, kun korvat ei kestä. Pahimpia kiljukauloja tosin on jenkit, ne kiljuu vielä keski-ikäisinäkin, esim kaikki Real housewifes-eukot.

Vierailija
5/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä. Ärsyttää ihmiset joita ärsyttää normaalit asiat. 

Vierailija
6/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa kuunnella kimeällä äänellä kikattavaa ja kiljuvaa naista. Siksi jää kaikki Tempparit yms katsomatta, kun korvat ei kestä. Pahimpia kiljukauloja tosin on jenkit, ne kiljuu vielä keski-ikäisinäkin, esim kaikki Real housewifes-eukot.

Venäläisetkö on parempia?

Vierailija
7/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Mua ärsyttää kaikenikäiset miehet, jotka kuvittelee voivansa istua raajat levällään kuin heillä olisi kookospähkinä haaroissa. Ei ole, siellä on pikku luumut. Suppuun vaan.

Vierailija
8/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen  nuorille naisille . Itse olen jo elähtänyt Vanhapiika mörkö äänellä.

Vierailija
9/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, päinvastoin söpön kuuloista jos jollain on korkea tai pehmeä söpö ääni. Joillain on vielä keski-ikäisenäkin, mutta monilla madaltuu jo nuorena. Itselläni on kai aina ollut vähän matala ääni, ehkä aivan pikkulapsena ei? Myös semmonen matala hunajainen ääni on ihana, yhdellä kaverillani on sellainen. Pehmeä, matala, hunajainen. Hän vieläpä tosi verbaalisesti lahjakas ja hauska. 

Vierailija
10/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Korkea ääni voi olla viehättävä.

Äänenkorkeus on sitä paitsi kulttuurisidonnainen juttu. Voit todeta asian katsomalla puolalaisia YouTube-videoita, joissa naiset puhuvat korkeammalla äänellä kuin naapurimaissa. Sama asia kuuluu myös vanhoissa, kotimaisissa elokuvissa.

Vierailija
11/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Jos olet niin kuulostaa aika homolta

Vierailija
12/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä korkea ääni sinällään vaan se monien tyttöjen ilmeisesti jonkinlaiseen kulttuuriin kuuluva korkea kiekaisu sinne lauseen loppun.

"Emmä tiä, khihi, mutta jotain niinKU"

Vierailija
13/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Ne yrittää korostaa siinä omaa tyttömäisyyttään ja femiinisyyttään.

Vierailija
14/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei valitetaavasti pysty ääntään valitsemaan. Sillä on mentävä, jonka on syntymässään saanut. 

Ei kannata ärsyyntyä asioista, joille ihminen itse ei voi mitään. 

Vierailija
15/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Ne yrittää korostaa siinä omaa tyttömäisyyttään ja femiinisyyttään.

Oi kun läskitäti on kateellinen  nuorille 😂😂😂😂😂

Vierailija
16/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ne on bimboja. Normaali puhuu normaalisti.

Vierailija
17/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla ihmisistä on normaali tai miellyttävä puheääni. Sitten aina ihan hätkähtää, kun tapaa jonkun, jolla on aivan karmea ääni. Ansku B. on hyvä esimerkki tällaisesta. Sitten yksi tiktokkaaja (kyllä, pidän sovellusta nolona, se on vain ajantapp-ovälineeni), jolla on sellainen aivan järkyttävän nuhainen ääni ilman nuhaa. Siis niin nasaali kuin voi vain olla. Hyh. Lisäksi Salsujen Danielin ääni on raivostuttava.

Vierailija
18/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puhuminen, mutta se huutaminen ja kirkuminen, kun ollaan laumassa.

Vierailija
19/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalla ihmisistä on normaali tai miellyttävä puheääni. Sitten aina ihan hätkähtää, kun tapaa jonkun, jolla on aivan karmea ääni. Ansku B. on hyvä esimerkki tällaisesta. Sitten yksi tiktokkaaja (kyllä, pidän sovellusta nolona, se on vain ajantapp-ovälineeni), jolla on sellainen aivan järkyttävän nuhainen ääni ilman nuhaa. Siis niin nasaali kuin voi vain olla. Hyh. Lisäksi Salsujen Danielin ääni on raivostuttava.

Danielan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä