Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.

Vierailija
17.03.2012 |

Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.

Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.

Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.

Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...

Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskis sun sanoista, sanon uskis, kun et ottanut mitään ns nimeä, saatan tutkailla enemmän joskus, vaan en nyt, mutta tällä punkkutasolla sanoisin, että sinä välität ihmisistä, se on hienoa!

- Inari -

MUILLE, joo, hauskuutta kaivataan ehkä nyt, ettei mene liian vakavaksi; mitä mieltä lapseni viestistä, kun oli pientä riitaa, ja vastas mun ns anteeksipyyntöviestiin näin:

(sh)it happens, and don't cry, say fuck and smile!

Vierailija
42/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl muista tähä hätään mitään. Ketään muita langoilla, jolla olisi heittää joku joukki? Joku hyvin rasvanen ja härskikin käy! TAi joku edesottamus. Onko kellän mitään hyvää kännimokaa minkä voisi jakaa tällai virtuaalisesti

vatku

tähän mennessä on kun lähdin pyöräilemään kaverilleni n. 2km päähän kauheassa loskakelissä, no pyöräily kyllä onnistui ihan hyvin vaikka välillä joutui taluttamaan pyörää.. No, kaverin luona tuli sitten juotua aikas kovaan tahtiin eli monta lasia punaviiniä, pari kaljaa ja pari jotain muuta juomaa eli aikas kännissä olin silloin.. Lähdin siitä sitten jossain vaiheessa kotiin kävellen, unohdin että mulla oli pyörä. Harhailin jossain ja eksyin ja soitin taksin. Taksissa huomasin ettei mulla ole rahaa ja taksikuski heitti mut pihalle hetken ajamisen jälkeen. Olin taas aivan eksyksissä..

No, jonkun aikaa harhailtuani löysin takaisin lähtöpaikalle (soitin kaverilleni joka katsoi netistä missä päin olin kun kerroin tien nimen) ja yritin avata pyörän lukkoani mutta se oli jäätynyt kiinni. Aloin sitten ns. kantamaan pyörääni ja eksyin taas jonnekin..

Lopulta olin hukannut tupakkani, pyöräni, avaimeni ja kännykkäni. Kaverit löysivät minut autolla ja heittivät kotiin (onneksi löysivät sillä vaikka olisin kävellen päässyt kotiin niin en olisi voinut soittaa miestäni avaamaan minulle ovea kun kännykkä oli hukkunut ja summerit eivät öisin toimi). Olin yli 4 tuntia harhaillut pakkasessa ja olin aivan jäässä..

Seuraavana päivänä lähdimme miehen kanssa etsimään pyörääni yms. Ensimmäisenä löytyivät tupakat maasta, seuraavaksi löytyi kännykkä joka oli keskellä autotietä täysin palasina (luultavasti auto ajanut päälle) ja seuraavaksi pyörä jonkun rivitaloasunnon piha-aidan päältä poikittain ja onneksi avaimet olivat lukossa..

Että sellainen reissu! :D Ikinä en ole ollut niin sekaisin kuin silloin.. Aloin kyllä selviämään lähes heti kun pääsin sisälle lämpimään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis tuon viestin kirjoitti Sussu

Vierailija
44/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kymmensormia aina, mutta nyt alkaa olla vähän hakusessa jo :D

- Inari -

Vierailija
45/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah..! Jos ette naiset muuten tiedä, niin kyllä toi Oraksen hierova on rouvan paras kaveri silloin, kun herra ei ole kotosalla. Näin meidän tyttöjen kesken. Se tuli taas kerran testatuksi;)

No mut hei! Onko meille tullut matkasaarnaajakin kylään? Ihan kiva, mut tekisitkö ikiomat kinkerit, kun mä voin kertoa ton kaiken Isän rakkaudesta, tällä yhdellä ainoalla kauniilla biisillä jonka voitte kuunella sillä aikaa, kun mä avaan ton valkkari Lissun;))

Ai niin lapset! No meidän 7v meni isänmatkassa mummolaan, kun meidän mökki on siinä ihan mummolan naapurissa.

"Lissu"

Vierailija
46/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah..! Jos ette naiset muuten tiedä, niin kyllä toi Oraksen hierova on rouvan paras kaveri silloin, kun herra ei ole kotosalla. Näin meidän tyttöjen kesken. Se tuli taas kerran testatuksi;)

No mut hei! Onko meille tullut matkasaarnaajakin kylään? Ihan kiva, mut tekisitkö ikiomat kinkerit, kun mä voin kertoa ton kaiken Isän rakkaudesta, tällä yhdellä ainoalla kauniilla biisillä jonka voitte kuunella sillä aikaa, kun mä avaan ton valkkari Lissun;))

Ai niin lapset! No meidän 7v meni isänmatkassa mummolaan, kun meidän mökki on siinä ihan mummolan naapurissa.

"Lissu"

Vierailija
47/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kymmensormia aina, mutta nyt alkaa olla vähän hakusessa jo :D

- Inari -

myös aina kymmensormijärjestelmää, mutta sitten kun alan olemaan kunnon kännissä niin kyllä se aika hakemista on ja varmaan tulee jonkun verran kirjoitusvirheitäkin!

T. Sussu

Vierailija
48/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mä oon noin kännissä, et nään juttuni kahtena?

Vierailija
49/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku teksti just tullut kahteen kertaan eli et varmaan ihan vielä niin kännissä oo :D

Vierailija
50/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla totta, taas sekoilin.

Varmaan liikaa löylyä, tai hierovaa suihkua;))

Vierailija
51/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Inari -

Vierailija
52/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Vxa48hxkx_E" alt="http://www.youtube.com/watch?v=Vxa48hxkx_E">http://www.youtube.com/watch?v=Vxa48hxkx_E</a&gt;

"Lissu"

ja kiitti linkistä ;), annetaan silti kaikkien tulla ja olla, jookos?

- Inari -

Vierailija
53/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihanaa ottaa kännit ihan vaan kotona yksikseen rauhassa! Ja hyvä idea tällaiset virtuaaliryyppybileet! :D Kertokaas vähän minkä ikäisiä ootte? Itse oon 25v, pian täytän 26v.

T. Sussu

Vierailija
54/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tää tuli mieleeni erityisesti siitä, mitä Inari mainitsi toivottuna/ei-toivottuna lapsena olemisesta)

"Sinä olet luonut minut sisintäni myöten,

äitini kohdussa olet minut punonut.

Minä olen ihme, suuri ihme,

ja kiitän sinua siitä.

Ihmeellisiä ovat sinun tekosi,

minä tiedän sen.

Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä,

muotoni kuin syvällä maan alla,

mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa.

Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani,

sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu.

Ennen kuin olin elänyt päivääkään,

olivat kaikki päiväni jo luodut."

(Psalmi nro 139, jakeet 13-16)

Tästä psalmista taitaa olla pätkä siinä videossakin, jos en väärin muista http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

ja tästä voipi halutessaan lukea tuon kauniin Psalmin 139 kokonaisuudessaan: http://www.credo.fi/raamattu/1992/Ps.139.html

Vierailija
55/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki hyvin lopulta :)

Mä olen jo 40v, mutta ei kait ikä ole este näille virtuaalibibbloille?

Haluatteko kysellä muuten elämstä vai vaanko annetaan mennä alkon kaa?

- Inari -

Vierailija
56/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki hyvin lopulta :)

Mä olen jo 40v, mutta ei kait ikä ole este näille virtuaalibibbloille?

Haluatteko kysellä muuten elämstä vai vaanko annetaan mennä alkon kaa?

- Inari -

ikä ole este näille pippaloille! :D Ja kyllä täällä voidaan kysellä elämästä tai muustakin, jokainen sitten päättää haluaako vastailla. :)

Vierailija
57/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoma/annos teillä on menossa? Itse avasin juuri kolmannen kaljan ja aloitin reilu puoli tuntia sitten. No mulla menee aina nää ekat suht nopeeseen tahtiin ja loppua kohden sitten hidastuu. :)

T. Sussu

Vierailija
58/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian rauhoittuu tahti? Toivon :), vaikka kivana yllärinä tää tänään pälähti päälle!

Sussu, minkä ikäisiä sun mukelot ovat?

Mun ovat jo ns isoja, eli 10 - 14 veet, silti mulla on pieni surupuserossa, kun ovat isällään...

- Inari -

*pisutukselle jälleen*

Vierailija
59/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä täällä voidaan kysellä elämästä tai muustakin, jokainen sitten päättää haluaako vastailla. :)

Tässä kirjottelee "uskis" tai "matkasaarnaaja", vai mitä lempinimiä mä ehdinkään saada :)

No mulla ei ole oikeastaan mitään juotavaa tässä nyt, vaikka absolutisti en oo - hyvä punkku ja tosi kuiva omenasiideri on suosikkeja.

Aattelin kysyä, että mitäs fiiliksiä muilla ehkä on tosta videosta, jonka meidän Inari-ap ehti kattoa, siis: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Yst. terv. mm. viestien 60, 26, 31 raapustaja

Vierailija
60/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juma, lukaisin nopeasti sivusilmällä viestejä, ja jossain joku sanoi jo juoneensa punukun. Hei mahtavaa, että pystyy kirjottaa noin hyvin vielä siinä tilassa!

Joko menojalka vipattaa? Uskis voi olla meidän kuski, kun se ei kerta juo : D

t:vatku (tai jotain sinne päin, mä unohdin tarkastaa oliko toi mun nimmari.. no enivei)