Kiinnostava mies - mutta lähetti HUMPPAA!
Olen tavannut netissä kivan miehen, jonka kanssa olen nyt muutaman viikon ajan ollut yhteydessä. Nyt hän sitten halusi kuvailla itseään jonkin laulun sanoin ja järkytyksekseni se oli todella puuduttavaa humppaa, esittäjänä joku peräkylien eikka. Sinänsä en välitä, millaista musiikkia ihmiset kuuntelevat enkä valitse seuraani musiikkimaun mukaan, mutta tämä oli kyllä melkoinen veto. Naurattaa toisaalta, koska se kappale on niin älyttömän huono, että se voisi olla vitsi. Mutta silti...
Mitä ajattelette? Kuuntelevatko normaalit 30-40-vuotiaat miehet todellakin jotain humppaa?
Kommentit (36)
Jarkko Honkanen bändeineen on ihan suosittu tanssikansan parissa. Vaikka nettikaverisi ei tanssikaan, arvelisin tuon kappaleen nimen kuvaavan itseään.
Kerropa ap, millainen olet, niin yritetään etsiä sinua kuvaava kappale, jonka sitten voit miehelle lähettää.
Vaikka mies on kiinnostava, niin ehkä olemme liian eri maailmoista. Ehkä pitäisi sitten jokin hyvästijättökappale lähettää.
ap
kuitenkin ensin, millaista muuta musiikkia hän kuuntelee.
Minusta on hassua, kun ihmiset deitti-ilmoituksissaan latelevat joitain bändien nimiä. Mutta ehkä jatkossa täytyy vilkaista, onko suosikkien joukossa Jarkko Honkasta.
ap
Aivan ihana urheilullinen mussukka. Pitää kaikenlaisesta musiikista, mutta tuon suomi-musiikin kautta hän krtoo ajatuksiaan, ne puhuttelevat ja hauskasti pureutuvat suomalaiseen elämään ja tapahtumiin. Hyvänä esimerkkinä Junnu Vainion sanoitukset. Tykkää myös käydä humpalla, vastapainoksi ihan hurja yökerho-bilehirmu:))
Upea monipuolinen pakkaus
mutta sinunlaisesi eukon heivaisin heti.
t. MIES
raaputa vielä vähän pintaa syvemmältä.
Minun miesystäväni kuuntelee örinäheviä. Pidämme kyllä jostain samastakin musiikista. Itsellä taas on jotain omia suosikkeja, jotka on miehen mielestä kammottavia.
Minusta iskelmätraditioon kuuluu tuollainen vähän kliseinenkin sanoitusten maailma. Ehkä mies vaan on niin tottunut iskelmään genrenä, että hänelle ei pistä korvaan iskelmän kliseisyys ja junttimainen paatoksellisuus vaan hänelle se on sellaista hyvän tuulen musiikkia.
Samalla tavalla joillekin radio Novan avaaminen on kirosana, sinulle särähtää tuo iskelmä.
On tietysti mahdollista, että teillä on eri arvostukset mutta älä nyt tuohon yhteen kohtaan vielä takerru.:)
2
Nauran täällä ihan vedet silmissä.
Vaikka kyllä itseänikin huvittaa, kuinka surkeaa musiikkia sitä osataan tehdä.
En nyt pelkästään yhden kappalevalinnan takia tee mitään päätöksiä, mutta kaiken kaikkiaan epäilyttää, voisiko suhde onnistua. Tietyssä mielentilassa voisin myös laukoa tuosta humpastakin. Mies osaa kyllä nauraa itselleen, mutta ehkä hän osaa loukkaantuakin.
ap
monet kavereistani kuuntelvat iskelmää ja juuri tätä "humppaakin" jatkuvasti vaikka ihan kaupunkilaisia ollaan ja nuoria.
Kyllä tuolla lavoilla pyörii sakkia vaikka millä mitalla samaa humppaa kuuntelemassa ja tanssimassa.
Ei se mitään peräkylän urpoilua ole.
Mikähän kaupunki on kyseessä?
Jos toi humppa ei ole peräkylä urpoilua niin mikähän ihme sit on???
- huono rahatilanne, laskuja rästissä, todennäköisesti matala koulutustaso, ehkä amis, ehkä joku työllistämiskoulutus
- viinaan on kulunut ja krapulapäiviä vietty
- naisia on ollut
- kun rakastuu, on yhden naisen mies. Ripustautuja, joka valmis tiiviiseen suhteeseen jo lyhyen tuntemisen jälkeen. Haluaa viettää kaiken vapaa-ajan yhdessä ja tekee mitä nainen pyytää.
Hei minä muuten tunnen yhden tällaisen. Kiva mies, mutta en ikänä aloittaisi parisuhdetta hänen kanssaan. Liian ressukka.
Alkoholia hän ei käytä. Tietynlainen maanläheisyys hänessä jopa kiehtoo minua. Ulkoisesti hän on miehekäs ja poikkeaa aikaisemmista tuttavuuksistani. Mutta kuten sanottua, meillä on todennäköisesti liian erilaiset maailmat.
ap
Mies on heti naurettava pelle, kun haluaa purkaa sydäntään naiselle vähän enemmän. Ei ihme, että kuulapäänahkatakkimiehet menestyvät naismarkkinoilla.
Ihan oikeasti, ap:n pitäisi kyllä nyt keskittyä vakavasti henkiseen kasvuun. Toisen musiikkimaulle nauraminen on ymmärrettävää ehkä 11-vuotiaalle.
Tuo kappale on sellainen peruslavatanssimeininki. Ei siinä ole mitää ihmeellisen naurettavaa minusta. Huolestu ennemmin, jos miehen lempparimusaa on esimerkiksi Mulher Melancian Velocidade 6 :
Tai Falco:
Tai Miko Mission:
Olen nimittäin tapaillut joskus miestä, jonka suosikkimusaa olivat juuri nuo artistit. Sanotaanko vaikka näin, että originelli tapaus oli.
Aika kovat kriteerit on jos vääränlaisen musiikin kuuntelukin pistää miehen ehdoton ei -kategoriaan...
Alkaa melkein säälittää koko tapaus.
ap
Hän puhuu myös tunteistaan. Ehkä hän tarkoitti tuota laulun nimeä. En tiedä.
Laittaisin jonkin laulun, jos tietäisin sellaisen, joka kuvaa minua. Kuten sanoin, en niin paljon kuuntele kevyttä musiikkia.
ap