Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko ikinä ihmisiä jotka ehkä lukee haukkumisianne täältä?

Vierailija
16.03.2012 |

En ikimaailmassa puhuisi kenestäkään niin kuin te täällä. Olen todella pöyristynyt. Maria Nordin avaa elämästään hetken meidän nähtäväksi ja joutuu hirveän kohtelun uhriksi ja te haukutte häntä? Muulloin haukutte muita. Aivan järkyttävää!

Miettikää nyt vähän miten pahalta tuntuisi lukea itsestä noin inhottavia kommentteja. Olette kammottavia ihmisiä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattujen ei ole pakko lukea näitä palstoja

Vierailija
2/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuuskoulutus on nykymaailmassa ihan normaalia hommaa. Tuotantoyhtiö on kertonut iholla-sarjan henkilöille, että näin käy, lähdetkö mukaan ohjelmaan silti.

TV-pisnis on iso pisnis, eikä ole syntynyt eilen. Iholla sarjan formaatti on ostettu Israelista.

BB-sarjaan haluaville on ihan sama koulutus ja luennot ja saavat viime hetkellä valita, että lähtevätkö hetkelliseen ryöpytykseen vai ei ja hyväksyvätkö sen, että heidän nimillään googlatessa löytyy hautaan asti kasa p*skaa.

nimim. ammattilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös palstalla ei ole yhtään hyväksyttävämpää kuin muuallakaan. Miksi kiusaaminen täällä olisi vain kunniaksi, kun kai (toivottavasti) kuitenkin useimmat vastustavat esim. lastensa koulukiusaamista? Kaikki fiksut ja arvomaailmaltaan terveet ihmiset, liitytään yhteen ja aletaan yhä painokkaammin vastustamaan kiusaamista ja huonoa käytöstä täällä. Monesti ihminen saattaa avautua täällä jostain hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja siihen tulevat ilkeät kommentit viiltävät syvältä. Asenne, että hei, se oli vain läppää, ei ole hyväksyttävä!!

Vierailija
4/4 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös palstalla ei ole yhtään hyväksyttävämpää kuin muuallakaan. Miksi kiusaaminen täällä olisi vain kunniaksi, kun kai (toivottavasti) kuitenkin useimmat vastustavat esim. lastensa koulukiusaamista? Kaikki fiksut ja arvomaailmaltaan terveet ihmiset, liitytään yhteen ja aletaan yhä painokkaammin vastustamaan kiusaamista ja huonoa käytöstä täällä. Monesti ihminen saattaa avautua täällä jostain hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja siihen tulevat ilkeät kommentit viiltävät syvältä. Asenne, että hei, se oli vain läppää, ei ole hyväksyttävä!!

Jos on julkisuudessa, tietää kyllä aivan varmasti mihin se johtaa.. Minua pöyristyttää Marian elämä tällä hetkellä, mutta mitä ihmeen kunniaa saan tästä ihmettelystäni? Olen vain surullinen hänen puolestaan.

Mitä tulee muihin ketjuihin, joskus olen ap:n kanssa samaa mieltä ja joskus eri mieltä. Riippuen mielipiteestäni voi kommentointi olla joskus rankkaakin, mutta en kyllä ikinä kommentoisi kenenkään olen-yksinhuoltaja-ja-alkoholisti-aloituksia tyyliin " Olet paska ihminen, tapa itsesi!". Tuollaisissa henkilökohtaisissa tilanteissa haluan kommentoida ja mahdollisesti auttaa ap:ta, jos joku sen ottaa haukkuna niin artikulaationi ei sitten ole vissiin tarpeeksi selkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän