Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka nopeasti olettaisitte, että saan ajan tk:hon luomenpoistoon?
26.02.2012 |
Oikein hätkähdin, käsivarressa on ollut aina vähän koholla oleva luomi ja nyt siihen on kasvanut viereen pieni "satelliittiluomi". Minusta luomen reunat ovat vähän kuivat ja hilseilevät. Pelstyin eilen ja näytin miehellekin. Hän sanoin, että on mentävä poistattaan heti.
Paljonkohan maksaa poisto yksityisellä? Maksaako PAD-näyte erikseen sieltä käsin teetettynä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa