Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi elämä toi Maria tosta Iholla sarjasta

Vierailija
16.03.2012 |

Mä ymmärrän kaikkia,mä tykkään ymmärtää kaikkia. Voi ovimattoa

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi uskoo että mies ois niin hävytön että pettäis tuossa tilanteessa. Epäilen höpöheinää tai vastaavaa.

Vierailija
2/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset perivät äitinsä ihanuuden. Saattaa vaikka maailma pelastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaistumaan niin Mariaa. Olin ennen niin vaikeuksissa itseni kanssa ja niin lähellä suljettua osastoa. Olin kaikille niin kiltti ja pyrin ymmärtämään kaikkia. Niin negatiivisista asioista yritin löytää aina positiivista ja ajoin itseni kyllä niin loppuun. Nyt on käyty yksi osa elämänkoulusta ja paljon helpompaa elää. Muo alkoi oikein itkettää, kun näki Mariasta sen surun määrän! Ei kyllä Reinolle heru pisteitä lainkaan minulta. Marialle kyllä sitäkin enempi.

Vierailija
4/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kosketti.

Jäljet jättää, taaatusti.

Vierailija
5/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni 10 vuotta sitten. Suututtaa kun se ei ymmärrä pitää puoliaan.Ei mitään oman arvon tuntoa.

Tulee sellainen olo muutenkin, että on ollut alistettu aina ja omia tunteita ei ole saanut näyttää. Ainakaan negatiivisia. Koko ajan sama tunnetila ja puheen sävy. Sanoi itsekkin ettei lapselle saa näyttää että on surullinen (miks ei?!)ja että hän on hyvä kätkemään omat tunteet ja esittämään iloista. :( Joku mainitsikin sen äidin puhetavasta tyttärelleen.

Reinossa näen niin mun ex:än. Tekis mieli huutaa sille. Toivottavsti Maria joskus herää. Teki hyvää mulle ainakin.

Vierailija
6/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä tavalla ole niin väliä. Mariasta huomasi,että asia on iso. MUTTA ei välttämättä kyse ole toisen kanssa sekstailemisesta.

Vierailija
8/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisesta itsestään kasva pikkutyttömäistä lässyttäjää ja ylikilttiä, kasvatuksella on osansa. Yhdessä jaksossa Maria sanoi pelänneensä, että äiti tulee tivaamaan, mitä Maria valvoo. Aikuinen nainen.

Vierailija
9/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kumpi olis pahempi, kertominen vai kertomattajättäminen ainakaan tuossa tilanteessa ?

koska eihän ton kukkahattutädin silmät edes aukene, vaikka se kertoikin sille totuuden. ihan kuin tahalleen vain haluaisi loukata sitä tai katsoa paljonko se kestää.

Vierailija
10/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka kertoo pettämisestä PUHELIMITSE?? Marialla ei ollut edes mitään paikkaa mihin olisi voinut mennä hetkeksi itkemään ja raivoomaan rauhassa tunteitaan. Niin paha mieli lapsen ja äidin puolesta. :(

Vierailija
11/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkin yllättäen yhdistelmä kilttiä ja korkeasti koulutettua.

Vierailija
12/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petturimies.

Pystyn samaistumaan täysin. Yksivuotiaan äitinä ja lasta odottavana mieheni petti minua. Annoin monon kuvan perusksiin ääliöäijälle.

Suosittelen samaa liikettä Marialle. Kyllä elämä kantaa. Ei tuollaisen menninkäisen perään kannata edes itkeä.

Vierailija
13/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana poika sillä ja toinen lapsi tulossa ja käyttäytyy tollein! EN voi käsittää! Tiedän niin miltä mariasta tuntuu, alkoi ihan itkettämään kun tuli omat muistot mieleen. En onneks silloin ollut vielä raskaana, se olis varmasti ollut siinä vaiheessa vielä vaikeampi käsitellä

Vierailija
14/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää kaikkien kirjoittelu nyt vaan lähentää niitä kahta. Kun molempia haukutaan, toista siitä,että on kusipää ja toista siitä, että kestää sitä kusipäätä, niin niiden yhteiselohan vahvistuu. Harmi, musta olis kaikille parasta kun toi ukko jäis yksin! Ihan kauhee mies!

Vierailija
15/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valui silmistä äsken,kun katsoin ohjelmaa. Ukostaan ei kovin hyvät fiilarit jääneet...

Vierailija
16/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Maria ole Reinon toinen vaimo? Käsittääkseni Reinolla on ex-vaimonsa kanssakin poika. Ihana roolimalli pojilleen tämä Reino.

Tässä pikku vinkki pettäjän kanssa suhteessa oleville: jos ette halua, että omat lapsenne oppivat, että pettäminen on oikein, niin jättäkää pettävä puoliso.

Vierailija
17/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa naimisissa. Eli ilkeämpi voisi sanoa "sitä saa mitä tilaa." Tietysti naiset aina uskovat, että juuri minua se mies ei petä.

Mutta pakko sanoa, että Maria saa minunkin sympatiani. Varmaan kasvatusta voi paljolti syyttää siitä, että hänestä on tullut vähän lapsenomainen. Reino on vastenmielinen ja vaikuttaa narsistilta.

Vierailija
18/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin elä hanki sen kanssa lasta. Reinon-kaltaisen miehen kanssa pidetään hauskaa, mutta ei hankita perhettä.

Vierailija
19/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa naimisissa. Eli ilkeämpi voisi sanoa "sitä saa mitä tilaa." Tietysti naiset aina uskovat, että juuri minua se mies ei petä.

Mutta pakko sanoa, että Maria saa minunkin sympatiani. Varmaan kasvatusta voi paljolti syyttää siitä, että hänestä on tullut vähän lapsenomainen. Reino on vastenmielinen ja vaikuttaa narsistilta.

En kyllä uskoisi Reinolla olevan vientiä jos olisi tavis. Hänen onnensa julkkiksena on että saa pesää.

Vierailija
20/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa naimisissa. Eli ilkeämpi voisi sanoa "sitä saa mitä tilaa." Tietysti naiset aina uskovat, että juuri minua se mies ei petä. Mutta pakko sanoa, että Maria saa minunkin sympatiani. Varmaan kasvatusta voi paljolti syyttää siitä, että hänestä on tullut vähän lapsenomainen. Reino on vastenmielinen ja vaikuttaa narsistilta.

En kyllä uskoisi Reinolla olevan vientiä jos olisi tavis. Hänen onnensa julkkiksena on että saa pesää.

Komeus on katsojan silmissä, ja karismaa on ja ilmeisesti myös iso mulkku :D