Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on ollut tänään poikkeuksellisen ikävää porukkaa.

Vierailija
16.03.2012 |

Olen saanut harmaita hiuksia monista viesteistä, niin ilkeitä ihmisiä linjoilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Tänään olen palstan vuoksi jopa alkanut itkeä ja sellaista ei ole koskaan aiemmin tapahtunut.

Vierailija
2/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kysyä, mutta en nyt kuitenkaan halua sanoa minkä asian vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jättää ne omaan arvoonsa.

Vierailija
4/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen avannut tänään pari ketjua ja saanut niihin fiksuja vastauksia. Toiseen jopa aivan helmimäisiä.:)

Vierailija
5/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Tänään olen palstan vuoksi jopa alkanut itkeä ja sellaista ei ole koskaan aiemmin tapahtunut.

Onko kaikki pakko ottaa niin henkilökohtaisesti?

Jos ottaa koville niin voi täältä lähteä poiskin. Minä en jaksa vetää hernettä nenään jostakin viesteitä täällä. Mulla on ihan oikeitakin kavereita ja sukulaisia jota näkee livenä.

Vierailija
6/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on merkki siitä, että kannattaa tehdä välillä jotain muuta kuin palstailla, jos palstailu tuntuu niin vakavalta asialta?

Vierailija
7/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, etten ymmärtäisi millä sävyllä täällä kirjoitellaan. Mä en vaan hyväksy sitä, että huono käytös on ok, kun ollaan palstalla. Kaikki on vaan läppää ja kiusaamisessa pätevöityminen on vain kunniaksi. Oikeasti, mä en pidä siitä ja yritän tehdä osuuteni vähentääkseni ilmiötä, vaikka tiedän, että varmaan mahdotonta. Mutta aktivoitukaa muutkin kunnon ihmiset ja älkää hyväksykö huonoa käytöstä palstalla! Kun pellet eivät saa muita mukaansa, niin ehkä halu trollaukseen vähenisi.

Vierailija
8/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä päivä palstalla todella. Juttujen taso säilynyt samana koko päivän.

Vierailija
9/9 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa. PM

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme