Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni luulee olevansa kovin arvostettu ja tärkeä

Vierailija
08.08.2024 |

Joka ainoan tekemisensä ja menemisensä hän tulee minulle kertomaan. Tyyliin "nyt lähden kaupungille", "nyt syön jotain", "nyt soitan K:lle", "nyt laitan saunan päälle", "nyt lähden pyöräilemään", "nyt J soitti", "nyt menen ulos", "nyt käyn vilkaisemassa onko M kotona", "nyt aion syödä jäätelön". Mitä helvettiä miehet luulee, että olen vuosien yhdessäolon jälkeen niin peevelin kiinnostunut hänestä vieläkin, että pitää leikkiä papukaijaa minulle. Olisi nyt jo perkele hiljaa ja menis ja tekis eikä nillittäisi kaiken aikaa. Jumalattoman ärsyttävää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainenko ?

Vierailija
2/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa olleet 30 vuotta naimisissa. Mieheni on arvostettu ja tärkeä. Hän kertoo minulle minne menee, ja tottakai haluan tietää. Sama toisinpäin. Ihme provo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tietysti, että edelleen on olemassa parisuhteissa, missä puoliso ei kiinnosta. Miksi ihmeessä? Ei kenenkään ole pakko elää ihmisen kanssa, jonka asiat ei kiinnosta.

On ihan luontaista, että samassa taloudessa elävät kertovat suunnitelmiaan ja menojaan sekä toivon mukaan myös syövät yhdessä vaihteen kuulumisia, ettei tarvitsisi kaikkea erikseen mainita.

Vierailija
4/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi oudolta jos mies ei kertoisi mihin menee tai mitä tekee.

Vierailija
5/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä paikkasi lokki. Miehesi sinutkin elättää.

Vierailija
6/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sellasia lapsia, totta kai äipälle pitää kertoa mitä tekee,

Vierailija
7/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä on vaan kiva että ilmoittaa. Kyllä mä vähän ihmettelisin jos auto starttaisi eikä olisi mitään sanonut minne on menossa. 

Vierailija
8/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kenties ainoa lapsi ja miehelläsi sisaruksia? :D Voi olla tottumus toimia noin 

Vierailija
9/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä tällä palstalla on niin paljon naisia, jotka ovat parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jota inhoavat? Mikä sellaisen toiminnan tarkoitus oikein on?

Vierailija
10/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan vaikea ymmärtää, jos ei elä sellaisen kaiken tekemisensä kertovan kanssa. Menen vessaan, menen pesemään hampaat, kävin niistämässä nenän, niistin bessassa nenän, pesin kädet, söin juustoviipaleen, laitoin haarukan pesualtaaseen, silitin kissaa, menen soittamaan äidille, soitin äidille, kävin katsomassa onko ulkona pimeää, vaihdoin telkasta kanavaa, laitoin telkkaa hiljaisemmalle, pistin t-paidan pesuun, lattialla oli havunneulanen, laitoin sen havunneulasen roskiin... loputonta tyhjänpäiväistä tarpeetonta hölinää. Kyse ei ole siis mistään oleellisista asioista (kuten vaikkapa jos olisi lähdössä kauppaan)

Sori, ei kiinnosta enkä kuuntele.

Vierailija
11/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 lisää, että olen monilapsisesta perheestä, puoliso on vanhempiensa iltatähti, 19v nuorempi kuin siskonsa.

Vierailija
12/12 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miehensä rahoilla elävä loinen. Elättäisi itsensä, mutta eihän hän siihen tietenkään pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme