Mies ei halua pitää sormusta
Avomiehelläni ja minulla on aikomus mennä naimisiin joskus tulevaisuudessa, asiasta on puhuttu yhdessä, mutta emme ole kihloissa. Nyt tuli puhetta sormuksista, ja keskustelun kuluessa mies totesi, ettei hän taida osata pitää sormusta. Tavallaan ymmärrän miestä, koska hän ei käytä koruja, eikä edes rannekelloa, koska se "ahdistaa". Mutta kihla-/vihkisormus on minusta vähän eri asia. Mitä olette mieltä? Ovatko teidän miehenne pitäneet sormusta tyytyväisenä, vai onko se jäänyt jossain vaiheessa?
Kommentit (25)
Miehenä täytyy antaa täysi tunnustus sormukselle! Pelasti vasemman sormeni, kun auton moottori remontissa putos käden päälle !
Jos on vain vasen ja oikea sormi (sekä keskisormi) jäljellä, niin niitä osaa ihan eri tavalla arvostaa.
Mä en itsekään aina pidä. Musta on ihana välillä pitää ihan rihkamasormuksia ja ne ei sovi mun kihla ja vihkisormuksien kanssa yhteen. Otan sitten ne pois ja en välttämättä muista laittaa takaisin pitkään aikaan.
Nyt ne on sormessa, huomenna ehkä ei?
sormukset kuten muutkin korut kiellettyjä koska aikoinaan erään työntekijän kädelle kävi köpelösti. Meillä mies pitää sormusta ja minä huomattavasti vähemmän eli lähinnä vapaapäivinä.
mies oli todella vahvasti sitä mieltä, ettei pidä sormusta, kun suunnitelimme kihlautumista. Kuitenkin se mieli sitten muuttui, kun sain hänet sormuksen ostamaan ja kerroin, miten paljon minulle merkitsee, että hän sitä myös kantaa. Nykyään sormus on sormessa ihan aina, eikä miestä tämä yhtään haittaa.
mitään koruja, milloinkaan, paitsi kihlasormusta aina. Olen sitä mieltä, että mies oppii pitämään sitä, jos haluaa.