Minulla on vakio fuckpuddyna ihana varattu mies.
Saan häneltä seksiä ja kaikkea luksusta. Varaa olisi itselläkin, mutta mies on niin antelias. Suloista kun mies viestittää ja soittelee usein. Ei paljon miestä vaimo ja perhe estä. Eipä estä minuakaan, olenhan sinkku. Tietäispä vaimo mitä kaikkea on miehen kanssa tehty ;)
Kommentit (61)
"On ja oikein kiva kokoiset. Haluutko muuta infoa? ap"
Tää info riittää, kiitos. Varmistin vain ettei se ole mun mies, jolla on vain 1 palli :D
Minullakin on tällä hetkellä suhde varattuun mieheen. Olen itsekin varattu. Eli sikäli olen ihan samanlaista pohjasakkaa kuin ap (jos on tosissaan...). Mutta minä en ikinä mieti, että "tietäispä miehen vaimo, mitä me tehdään" tai ajattele, että eipä miestä vaimo tai lapset estä lähettämästä minulle suloisia viestejä. Itse koen tämän tilanteen raastavana ja vääränä. Koen tekeväni väärin omaa miestäni ja toisen miehen vaimoa kohtaan. Ja kaikkia lapsia kohtaan. En ikinä voisi ylpeänä lällätellä.
pelottaako sua, että se on sun miehes? apMitä se plösö av-mamma siellä taas fantasioi? Kyllä se sun uskollinen persettä kaiveleva mies kohta tulee kotiin, niin on sullakin taas viikonlopun verran juttuseuraa ennen kuin palaat tv:n äärelle katsomaan iltapäiväuusintoja.
Mun mies on ollut isyyslomalla 2 kk, joten ei ole käynyt saleen syömässä teillä "panovanukasta". Hahahahahah!!!!!!!
Joten älä luule luuta lihaksi.
Toi hahahahahhahahaa kielii just epävarmuudesta.
Onhan se tietty kamalaa kun ei voi 100% sanoa onko mies uskollinen vai ei.ap
On ihan totta, että kun tarkemmin ajattelen, niin mies kävi viemässä roskat ja kerran kaupassa. Hmm! Sunko takia se huusi unissaankin, että "Marja-Leena sun pillu haisee niin pahalle". Mun nimi kun ei ole Marja-Leena...? Kävisit pesulla joskus ML!
Siis pillu täynnä vanukasta ja siinä pumpattaisiin tuntikausia ja vanukkaat vain leviäisivät sängylle.
Aaaaaahh, saisin siinä miettiä, mitä miehen vaimo ajattelee ja vaimo ei ole varmaan koskaan saanut vanukasta pilluaan täyteen.
Itse asiassa toisena naisena on ihanaa juuri siksi, että saa miettiä koko ajan naitavana ollessaan sitä miehen vaimoa. Nyt varsinkin uskallan ajatella kun meitä on muitakin vanukasfantasioijia.
Ahhhh, vanukasta vittu täynnä ja miehen vaimo mielessä. Mitä ihanaa litinää ja vanukkaan lotinaa.
Tosi noloa aloittajalta, kirjoittaa rehvakkaasti, mutta se olennaisin sana on kuitenkin kirjoitettu väärin... Luuletko aloittaja oikeasti, että termi on "fuckpuddy"?
Ainoa minkä saat aikaan on naurut ja vielä sun omalla kustannuksella, etkä sä raukka tunnu edes tajuavan sitä?
pelottaako sua, että se on sun miehes? apMitä se plösö av-mamma siellä taas fantasioi? Kyllä se sun uskollinen persettä kaiveleva mies kohta tulee kotiin, niin on sullakin taas viikonlopun verran juttuseuraa ennen kuin palaat tv:n äärelle katsomaan iltapäiväuusintoja.
Mun mies on ollut isyyslomalla 2 kk, joten ei ole käynyt saleen syömässä teillä "panovanukasta". Hahahahahah!!!!!!!
On ihan totta, että kun tarkemmin ajattelen, niin mies kävi viemässä roskat ja kerran kaupassa. Hmm! Sunko takia se huusi unissaankin, että "Marja-Leena sun pillu haisee niin pahalle". Mun nimi kun ei ole Marja-Leena...? Kävisit pesulla joskus ML!
Tosi noloa aloittajalta, kirjoittaa rehvakkaasti, mutta se olennaisin sana on kuitenkin kirjoitettu väärin... Luuletko aloittaja oikeasti, että termi on "fuckpuddy"?
Meillä samanlaista karjuntaa ja ulinaa öisin. Taitaa se meidänkin mies käydä ML:n luona. Kiitos ap, et jaksat meidän miehiä, mulla meni halut ku pesin niitä vauhtiraitakalsareita. :( Käyn itse panemassa naapurin jamaicalaismiestä.
Ainoa minkä saat aikaan on naurut ja vielä sun omalla kustannuksella, etkä sä raukka tunnu edes tajuavan sitä?
Meillä samanlaista karjuntaa ja ulinaa öisin. Taitaa se meidänkin mies käydä ML:n luona. Kiitos ap, et jaksat meidän miehiä, mulla meni halut ku pesin niitä vauhtiraitakalsareita. :( Käyn itse panemassa naapurin jamaicalaismiestä.
Onhan se tietty kamalaa kun ei voi 100% sanoa onko mies uskollinen vai ei.
ap