Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on vakio fuckpuddyna ihana varattu mies.

Vierailija
16.03.2012 |

Saan häneltä seksiä ja kaikkea luksusta. Varaa olisi itselläkin, mutta mies on niin antelias. Suloista kun mies viestittää ja soittelee usein. Ei paljon miestä vaimo ja perhe estä. Eipä estä minuakaan, olenhan sinkku. Tietäispä vaimo mitä kaikkea on miehen kanssa tehty ;)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ylpeä ;)

ap

jos sekstaat mun faijan kanssa...

kun "fuckpuddy" muuttui "fuckdaddyksi" ja mun iskällä on lapsia. Se hölskyykin ihan ****anasti välillä HRRR!!! Nousee karvatkin pystyyn pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
42/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää, että näin saa kostaa kaikille niille luokan hyvännäköisille tytöille, jotka sai koulussa kaikki jätkät.

Vittu joo, nyt ne on päässeet vaimoiksi ja tehneet kakaroita, mutta minä, se luokan kiusattu rumilus, paneskelen niiden äijien kanssa.

HAHAHAAAAAA, vittu siitä saatte luokan prinsessat. Nyt teidän äijänne panevat minua ja saan kostaa teille sen kaiken pahan, mitä koin yläasteella. MUAHAHAAAAAAAA, mahtais teitä vituttaa jos tietäisitte, miten päin ja mihin reikään miehenne mua panee. AHHAHAAAAAA ja jos kakaranne sais tietää, että iskä panee mua anaaliin niin mitä mahtaisi luokan prinsessat sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa ap:n kaltaiset provoilijat. Hän haluaa vain vähän huomiota, aikuinen ihminen. Kuinka pohjalle voi vajota, jos tällainenkin pieni inhimillisen huomion hippunen tuo ihmiselle tyydytystä?

Kenestäkään ei muuten voi olla 100 % varma, ettei petä. Paitsi jos on psykopaatti eikä päästä kumppaniaan ulos yksin. :) Se riski rakkaudessa aina on, mutta se on vain elämää se.

Vierailija
44/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itselläsikin olisi varaa. Niin mitä luksusta? Rahaa vai tavaraa? Eli se siis maksaa sinulle seksistä? Tiedätkö mikä silloin olet?

Vierailija
45/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää, että näin saa kostaa kaikille niille luokan hyvännäköisille tytöille, jotka sai koulussa kaikki jätkät.

Vittu joo, nyt ne on päässeet vaimoiksi ja tehneet kakaroita, mutta minä, se luokan kiusattu rumilus, paneskelen niiden äijien kanssa.

HAHAHAAAAAA, vittu siitä saatte luokan prinsessat. Nyt teidän äijänne panevat minua ja saan kostaa teille sen kaiken pahan, mitä koin yläasteella. MUAHAHAAAAAAAA, mahtais teitä vituttaa jos tietäisitte, miten päin ja mihin reikään miehenne mua panee. AHHAHAAAAAA ja jos kakaranne sais tietää, että iskä panee mua anaaliin niin mitä mahtaisi luokan prinsessat sanoa.

Vierailija
46/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan viestin kohdalla, että en lähetäkään tätä paskaa ja mieti miksi aloituksen teit.

Koita päästä jo yli siitä, ei se ollut sinun vikasi.

Vierailija
48/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan samanlainen mielikuva aloittajasta.

Vierailija
49/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa aloittajalta, kirjoittaa rehvakkaasti, mutta se olennaisin sana on kuitenkin kirjoitettu väärin... Luuletko aloittaja oikeasti, että termi on "fuckpuddy"?

että ihan typo..

eihän ne P ja B kirjaimet ole edes lähellä toisiaan..

Vierailija
50/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itselläsikin olisi varaa. Niin mitä luksusta? Rahaa vai tavaraa? Eli se siis maksaa sinulle seksistä? Tiedätkö mikä silloin olet?

ap

Mies matkustelee paljon ja tuo mulle joka reissusta tuliaisia. Ihania. Koruja, vaatteita, tuoksuja ja hyvää kuohuvaa.

Vierailija
51/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa aloittajalta, kirjoittaa rehvakkaasti, mutta se olennaisin sana on kuitenkin kirjoitettu väärin... Luuletko aloittaja oikeasti, että termi on "fuckpuddy"?

että ihan typo..

eihän ne P ja B kirjaimet ole edes lähellä toisiaan..

Vierailija
52/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan viestin kohdalla, että en lähetäkään tätä paskaa ja mieti miksi aloituksen teit.

Koita päästä jo yli siitä, ei se ollut sinun vikasi.

Vierailija
53/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalin Puddy?

Mikä on Emmerdali? Tarkoitatko Emmerdale? Ja siellä kenties hahmoa nimeltä Paddy, tietääkseni ketään Puddya siellä ei ole...

Vierailija
54/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia. Luulevat isukkinsa olevan kiltti ja kunnollinen, mutta kaikkea muuta.

Mies hemmottelee minua ja minä olen ajatellut pyytää yleisöksi ne lapset, että saisin fuckpuddyltani suuremmat orkut. Minusta on aina ollut mukava miettiä lapsia naidessani vieraiden miesten kanssa.

ap

Vierailija
55/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen päässyt jo niin pitkälle, että mies säkki päässä panee minua anaaliin kun olen niin ruma, ettei kestä katsoa minua naamaan. Mutta vittu minulla on hyvä.

Ja miehen lapset saa tulla yleisöksi kun mietin naidessani koko ajan sitä miehen vaimoa ja lapsia.

Ooooo, ihan naitattaa kun ajattelen fuckpuddyani.

ap

ps. vittu on ihan märkä

Vierailija
56/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sulle ei tuu koskaan typoja? Hienoo :)ap"

Näppisvirheet tunnistaa siitä, että on kirjoittaessaan painanut vahingossa viereistä näppäintä, eli fuckbuddy olisi esimerkiksi "fuckouddy". Termi "fuckpuddy" ei ole typo, se on vaan silkkaa tyhmyyttä ja kielitaidottomuutta.

Vierailija
57/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia. Luulevat isukkinsa olevan kiltti ja kunnollinen, mutta kaikkea muuta.

Mies hemmottelee minua ja minä olen ajatellut pyytää yleisöksi ne lapset, että saisin fuckpuddyltani suuremmat orkut. Minusta on aina ollut mukava miettiä lapsia naidessani vieraiden miesten kanssa.

ap

kuitenkin puddy on 17 ja sen lapset 2v 1kk ja 3kk

JA SÄ OOT PIKKASEN PEDO!

Vierailija
58/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia. Luulevat isukkinsa olevan kiltti ja kunnollinen, mutta kaikkea muuta. Mies hemmottelee minua ja minä olen ajatellut pyytää yleisöksi ne lapset, että saisin fuckpuddyltani suuremmat orkut. Minusta on aina ollut mukava miettiä lapsia naidessani vieraiden miesten kanssa. ap

Vitun sairas!!!!! Tuo menee jo melkein pedofiliaksi tuo sun ajattelu! Hyi helvetti! Aluks pidin tätä jonkun typeränä vitsinä koko ketjua, mut tuo on oksettavaa :(

Toivon sydämestäni ettei sulla ole lapsia, SAIRAS!!!!!

Vierailija
59/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli myös pikkasen kieroutuneen oloinen.

R.I.P! My old friend

Vierailija
60/61 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset provot ovat jo aikansa eläneitä, jopa tällä palstalla.