Minulla on vakio fuckpuddyna ihana varattu mies.
Saan häneltä seksiä ja kaikkea luksusta. Varaa olisi itselläkin, mutta mies on niin antelias. Suloista kun mies viestittää ja soittelee usein. Ei paljon miestä vaimo ja perhe estä. Eipä estä minuakaan, olenhan sinkku. Tietäispä vaimo mitä kaikkea on miehen kanssa tehty ;)
Kommentit (61)
Mitä se plösö av-mamma siellä taas fantasioi? Kyllä se sun uskollinen persettä kaiveleva mies kohta tulee kotiin, niin on sullakin taas viikonlopun verran juttuseuraa ennen kuin palaat tv:n äärelle katsomaan iltapäiväuusintoja.
Mitä se plösö av-mamma siellä taas fantasioi? Kyllä se sun uskollinen persettä kaiveleva mies kohta tulee kotiin, niin on sullakin taas viikonlopun verran juttuseuraa ennen kuin palaat tv:n äärelle katsomaan iltapäiväuusintoja.
laita nyt mammoille vihjeeksi jotain lihaa luiden ympärille...eli mistä, minkäikäinen?
laita nyt mammoille vihjeeksi jotain lihaa luiden ympärille...eli mistä, minkäikäinen?
Ai täällä on avattu tällanen ketju, jonne voi kertoa omia fantasioitaan! Kiva!
Ap kun aloitti, ni mä voin jatkaa:
Mun heikkouden kohde on ambulanssimiehet. Mun fantasiassa oon kaatunut pyörällä ja oon tajuttomana. Joku soittaa paikalle ambulanssin. Toinen niistä miehistä (HELVETIN hyvännäköinen) herättelee mua hellästi. Herään ja katson sitä miestä syvälle silmiin. Se hymyilee.
Ne vie mut sairaalaan ja sen pari päivää mitä oon siellä toipumassa tää mies käy vähän väliä kyselemässä mun vointeja. Me mennään treffeille, kun pääsen sairaalasta. Se tulee hakemaan mua suoraan sairaalan ovelta. Siitä tietty seuraa älytöntä seksihurjastelua...
Tällanen fantasia mulla on.
Emmerdalin Puddy?
Mikä on Emmerdali? Tarkoitatko Emmerdale? Ja siellä kenties hahmoa nimeltä Paddy, tietääkseni ketään Puddya siellä ei ole...
tulee mieleen vanukas. Eli fuckpuddysi on kuin tutisevaa hyytelöä, kun näkee sinut. Eikö? Tosi seksikäs aloitus : P
Eikö teille ole ihan omat palstat?
No jos moinen uskottele helpottaa sua niin siitä vaan. Ihan tosi juttu on.
ap
Emmerdalin Puddy?
Mikä on Emmerdali? Tarkoitatko Emmerdale? Ja siellä kenties hahmoa nimeltä Paddy, tietääkseni ketään Puddya siellä ei ole...
pelottaako sua, että se on sun miehes? apMitä se plösö av-mamma siellä taas fantasioi? Kyllä se sun uskollinen persettä kaiveleva mies kohta tulee kotiin, niin on sullakin taas viikonlopun verran juttuseuraa ennen kuin palaat tv:n äärelle katsomaan iltapäiväuusintoja.
Mun mies on ollut isyyslomalla 2 kk, joten ei ole käynyt saleen syömässä teillä "panovanukasta". Hahahahahah!!!!!!!
Emmerdalin Puddy?
mee nukkumaan. Ja se on buddy.