Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa mua suhteuttamaan tää moka todellisuuteen

Vierailija
16.03.2012 |

olin kurssilla, jossa oli paljon sosiaalityöntekijöitä. Olen itse suorittanut jonkin verran sos. tieteiden opintoja joten olin aika kiinnostunut heidän työstään.

Kyselin sitten kai liikaa, kun sanoivat sitten loppukeskustelussa opettajalle, että olisi kiva jos käytäisiin vähän tuota small-talkkia läpi, koska heitä sos. työn tekijöitä on tällä kurssilla niin paljon, niin he eivät välttämättä halua puhua työstään.

Ääh, nolottaa. Minun kyselemisiini piti sitten tarttua noin vakavasti, vaikka enhän minä mitään henk. kohtaisia kysynyt tai urkkinut mitään tietoja joistain tietyistä perheistä. Yritin vain olla ystävällinen ja kiinnostunut heidän ammatistaa. :/

Nyt nolottaa. En halua enää mennä kurssille, koska olen nyt sitten kai saanut sen hölmön kyselijän leiman.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma, että toivomus oli esitetty sinulle?

Itsekin on joskus tullut toivottua, että mentäisiin asiaan eikä enää näitä typeriä tutustumisjuttuja tms. Eikä se ole ollut henk.koht. kenellekään, vaan ihan tosiaan sitä, että haluaa päästä jo asiaan eikä höpötellä turhia.

Kyse ei ollut myöskään kurssilla eteenpäin pääsemisestä vaan opettaja ihan itse antoi aluksi aikaa small talkille.

jos sä luet näitä vastauksiasi, huomaat, että jänkkäät kaikille vastaan ja yrität vängälläkin hakea jotain tiettyä vastausta. Joka tietysti on se, että olet ollut täysin oikeassa, mitään virhettä et ole tehnyt ja kaikki muut ovat olleet väärässä.

Olet siis täällä hakemassa synninpäästöä ja siunausta.

Av ei ole sellainen puoti, josta niitä saa, täällä saa just vähiten sitä. Koita nyt niellä ylpeytesi. Kaikki mokaa. Sä mokasit, mutta jos neuvot eivät kelpaa etkä halua nähdä asiaan kuin oman kantasi, niin ihan vapautuneesti.

Mutta jos olet niin jänkkyrä luonne, niin en ihmettelisi, vaikka asia olisi aika erilainen ollut kuin mitä sen olet täällä selittänyt ja sanominen on ollut ihan aiheesta aika tyly. Jotenkin tuntuu, että tosiasiat eivät ole sulle se juttu vaan se, ettet sinä tee virheitä

En jänkännyt. Yritin vain tossa selittää tilannetta tolle yhdelle vastaajalle kun se oli ymmärtänyt väärin. Et varmaan lukenut koko ketjua. Mut joo, sulle sanoisin et ihan miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä