Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tarvitse enää herätyskelloa, kun paalutus alkaa tuossa pihalla aina sekunnilleen kello 7:00

Vierailija
13.01.2026 |

Ihanaa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisteja ovat.

Vierailija
2/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista, jos heräät aikaisemmin niin voi osallistua heidän aamujumppaan ennen työpäivää. Hyvää työpäivää kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Asuin kerrostalon rakennustyömaan vieressä ja ikkunat vain helisi ja talo tärisi kun ne junttasivat niitä paaluja. Onneksi se ei kovin montaa kuukautta kestänyt, mutta sen jälkeen alkoi kaikki muu melu, pöly ja räminä mitä rakentamisesta tulee. Koska tiesin, että niitä taloja rakennetaan vielä lisää, niin muutin pois.

Vierailija
4/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on paalutus? En oo koskaan sanaa kuullut.

Vierailija
5/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viereiset asunnot kestää tuota valtavaa tärinää mikä paalotuksesta aiheutuu? Saa pelätä hajoaako ikkunat.

Vierailija
6/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
7/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se sinunkin talo on paalutettu ja nythän voit viedä kellosi panttilainaamoon. Olen ollut rakennustyömailla töissä ja olen huomannut että viikkoa pitempään ei yhtä kerrostaloa paaluteta. Ihme kitinää taitaa kitisijäkin paalutusta vailla.

Vierailija
8/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossani oli sama kun viereen alettiin rakentaa uutta koulua. Kai niillä oli lupa aloittaa tasan klo 7 se meluaminen? Niin tarkka oli joka aamu se aika. 

Vierailija
9/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Kiitos kiitos. 

Vierailija
10/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti se sinunkin talo on paalutettu ja nythän voit viedä kellosi panttilainaamoon. Olen ollut rakennustyömailla töissä ja olen huomannut että viikkoa pitempään ei yhtä kerrostaloa paaluteta. Ihme kitinää taitaa kitisijäkin paalutusta vailla.

Kyseessä on joku sairaan iso kompleksi vanhuksille, rakentaminen tulee kestämään pitkään. Eniten ihmetyttää, että miten tuollaisen rakennuksen saa rakentaa aivan kiinni toiseen rakennukseen, mutta Helsingissä kun ollaan niin tää on tätä päivää.

Vierailija
11/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kuule tuun siuta paaluttamaan.

Vierailija
12/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 

Vierailija
13/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin vaimon paaluttamisen eilen illalla yhdentoista aikoihin. Ja kohta jatkan aamupaalutuksella. Ollaan lomalla😎

Vierailija
14/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole moneen vuoteen tarvinnut herätyskelloa, en edes viikonloppuisin, kun oli arki tai pyhä niin lapset herättää kuudelta. Saispa joskus herätä seitsemältä. 

Vierailija
15/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin paaluttivat heti seiskalta jotta kaikki heräävät, nyt kun kaikki saatiin hereille niin lopettivat. 😀

Vierailija
16/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole moneen vuoteen tarvinnut herätyskelloa, en edes viikonloppuisin, kun oli arki tai pyhä niin lapset herättää kuudelta. Saispa joskus herätä seitsemältä. 

Miksi sä valitat? Missä ne kersat nyt on? Mikä on tilanne?

Vierailija
17/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartin paaluttivat heti seiskalta jotta kaikki heräävät, nyt kun kaikki saatiin hereille niin lopettivat. 😀

Perus raksa touhua.  Vastaavasti tietöissä kaivetaan katu auki,  laitetaan aidat ja 30km/h kyltit ja sitten jätetään hommat sikseen 6kk ajaksi.

Vierailija
18/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jotku teke töitä ja joktku kehtaa vielä valittaa siitä.

Vierailija
19/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein krapulistille. Menisit töihin!

Vierailija
20/21 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomaista, jos heräät aikaisemmin niin voi osallistua heidän aamujumppaan ennen työpäivää. Hyvää työpäivää kaikille!

Jos on iltavuoro niin voisi nukkua kauemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän