Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Reino Nordin oikeasti noin ilkeä?

Vierailija
15.03.2012 |

Vai esittääkö vaan? :)

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei Mariaan osu mikään, mitä se ukko sille lataa?

Nauttiiko tuollaisesta elämästä? Pääasia, että mies on ns. taiteilijasukua ja on jännää elää arvaamatonta elämää?

Maria antaa ymmärtää, että on kiltti, mutta omahyväisyys paistaa läpi.

Mitä ne on saanu, että ovat suostuneet tohon hommaan?

Ekoihmisillä jää monesti huomiotta, että pääasia elämässä ei ole minä itse vaan heidän ympärillään tapahtuva elämä.

Vierailija
82/90 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea mies, Reino Nordin!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea mies. Kauhea.

Vierailija
84/90 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Nauran teille jotka tuomitsette Reiskan tollee. Oon sen useampaan otteeseen tavannu, ja Reiska on tosi mahtava hyyppä! Huumorintaju on aivan mielettömän hyvä, ja näkökannat eri asioihin on tosi avoimia. Sanoo usein aika karskisti että mitä mieltä se on jostain asiasta, mutta henkilökohtasesti oon sitä mieltä, että niinhän nuorille ja lapsille pitäiskin puhua. Turhasta kaunistelusta ei oo mitään hyötyä.

+ Oon myös ollut paljon tekemisissä Reinon isän, Antti Nordinin kanssa, ja useempaan otteeseen tavannu myös Reiskan sisaret ja veljen. Ei ne pilalle hemmoteltuja ole. Tosi mukavaa ja rentoa porukkaa.

Vierailija
85/90 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee inhon väristykset aina, kun kuulen Reinon laulua radiosta, varsinkin hempeiden rakkauslaulujen kohdalla. Yök! En koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen narsistiin.

Uutinen Reinolle ja häntä puolustaville palstalaisille: asiat voi sanoa suoraan ja rehellisesti olematta ilkeä kusipää. Ensiksi mainittu ei edellytä jälkimmäistä. Tiedän, koska oma mieheni on rehellisempi ja suorempi kuin Reino, eikä ole silti kertaakaan 10-vuotisen suhteemme aikana käyttäytynyt yhtä huonosti, vaikka meidänkin elämäämme mahtuu hyvin paljon kaikenlaista stressiä ja painetta.

Vierailija
86/90 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on kyllä oikeasti itseään täynnä oleva kp. Luulee olevansa fiksumpi, kuin onkaan. Olen ollut vuosien varrella hänen kanssa kymmeniä kertoja tekemisissä, työn puolesta.

Vierailija
87/90 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/90 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö vaan näytelläkseen lapsensa edessä kiroilla ja kohdella lapsensa äitiä noin. Luusisi tajuavan, miten vaikuttaa lapseenkin. Täytyy kyllä olla vähän tärähtäny muutenkin.

Maria on taas ihan liian kiltti. Mä en kestäisi tuollasta ukkoa silmissäni, vaikka itsekin kiltti olen. Menisi hermot, kun toinen käyttäytyy kun pahainen teinipoika. Nyt huomaan, että oma mies on aika aarre kun tuollasta näkee telkassa.

Vierailija
89/90 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti pokata mun kaveria. Facebookissa ei muuten ole mitään lapsista ja vaimosta;). En ihan oikeasti tajua, mitä toi nainen näkee Reinossa?! Ohjelmassa vaikuttaa tossukalta, joka antaa Reinon käyttäytyä ihan miten vaan. En itse pystyisi elämään tuollaisen miehen kanssa..

Vierailija
90/90 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ihmetellään et mistä lapset oppii kiroilemaan? Vois kyllä hieman miettiä, ja vaimo vois kyllä tosiaan sanoa vastaan, kun ukko puhuu tuollei lapsen kuullen.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi