Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Reino Nordin oikeasti noin ilkeä?

Vierailija
15.03.2012 |

Vai esittääkö vaan? :)

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako ne tytön vai pojan? (tai siis saivatko)

Ja käykö synnytyksessä jotain ikävää vauvalle? kun joka haastattelussa puhuvat siitä,että eivät olisi lähteneet mukaan ohjelmaan jos olisivat tienneet mitä tapahtuu...

Eli MITÄ tapahtuu vauvalle?

Vierailija
22/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkytyin kyllä, omakin mieheni on välillä samanlainen kusipää eli kiroilee pahimmillaan lasten kuullen mutta tätä sattuu harvoin. Jos tuo on jokapäiväistä Nordineilla, en ikinä antaisi lasten varttua tuollaisessa ilmapiirissä. Siinä vaimo kiltisti hymyilee. Suojelisi edes lapsiaan, tuollaiset äijät ei lapsia edes ansaitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä oma elämä puolen vuoden ajalta.. Tuleeko sillontällön sanottua pahasti ja tehtyä tyhmästi?

Jotenkinhan tuostakin sarjasta täytyy tehdä mielenkiintoinen ja ihmiset sellaisiksi, että ne jää mieleen ja puhuttaa. Leikataan semmoiset kohdat ohjelmaan millaiseksi ihminen halutaan näyttää. Maria lässyttäväksi ja Reino kusipääksi. Eivät varmaan ihan oikeasti ole juuri tätä mitä meille näytetään. Uskon, että leikkauspöydällä olisi tavaraa näyttää ihan toisenlainen parisuhde samoilla ihmisillä.. Tuskimpa tämä lukioneitikään ihan joka hetki on suu nuin mutrulla.

Hölmöt.

Vierailija
24/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako ne tytön vai pojan? (tai siis saivatko)

Ja käykö synnytyksessä jotain ikävää vauvalle? kun joka haastattelussa puhuvat siitä,että eivät olisi lähteneet mukaan ohjelmaan jos olisivat tienneet mitä tapahtuu...

Eli MITÄ tapahtuu vauvalle?

Saavat tytön. En tiedä tapahtuuko synnytyksessä jotain. Luulen, että ne tarkotti tota, että oli niin raskasta aikaa: talon rakennus, lapsen odotus ja synnytys ja "niistä johtuva" reinopojan "romahdus" eli jatkuva vittuilu ja mulkkuilu.

Vierailija
25/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako ne tytön vai pojan? (tai siis saivatko) Ja käykö synnytyksessä jotain ikävää vauvalle? kun joka haastattelussa puhuvat siitä,että eivät olisi lähteneet mukaan ohjelmaan jos olisivat tienneet mitä tapahtuu... Eli MITÄ tapahtuu vauvalle?

No, googlasin sulle vastauksen: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090514322209_vi.shtml

Vierailija
26/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että materiaalin ovat kuvaneet naiset itse. Jos jotain todella harvinaista tapahtuu (kuten mies vittuilee joka ei normaalisti vittuilisi) niin tuskin nainen kuvaisi juuri tätä pätkää. En usko. Eiköhän siis se mitä me nähdään ole se kaunisteltu versio totuudesta ja jos tämä on kaunisteltu, niin mitä on totuus!!

Sitäpaitsi naiset on saaneet pyytää myöhemmin poistettavaksikin joitain kohtauksia, siinä vaiheessa kun ovat palauttaneet muistikortit. Eli jos nyt jotain todella epätavallista tapahtuisi ja sen vahingossa kuvaisi, niin luutavasti pyytäisi sen poistamaan. Eli luultavasti tässä tapauksessa ja tässä perheessä miehen ruma puhetyyli ja käytös on ihan normaallia arkipäivää.

Vierailija
27/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako ne tytön vai pojan? (tai siis saivatko) Ja käykö synnytyksessä jotain ikävää vauvalle? kun joka haastattelussa puhuvat siitä,että eivät olisi lähteneet mukaan ohjelmaan jos olisivat tienneet mitä tapahtuu... Eli MITÄ tapahtuu vauvalle?

No, googlasin sulle vastauksen: <a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090514322209_vi.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090514322209_vi.shtml">http://www.iltalehti.fi/viihde/2011090514322209_vi.shtml</a&gt;

eli ei siinä sit mitään ihmeellistä tapahdu

Vierailija
28/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin noi jaksot. eihän toi oo ees paha ottaen huomioon minkälaisen paineen alla ovat. Asuu anopin talossa, rakentavat taloa ja vaimo raskaana, plus siinä sitten on vielä yksi pieni lapsi jo.

Vierailija
29/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjelmassa sanottiin Mariasta että on yksi lapsi (ja odottaa toista) ja tuossa linkissä sanotaan että perheessä on ennestään kaksi poikaa Fidel ja Toivo.

Kyllä mäkin tuosta autojutusta sain tosi huonon kuvan. Toki oli kipeä (ja ryypännyt edellisenä iltana) eikä ollut hyvä olo, mutta ei meillä ainakaan kumpikaan käyttäytyisi silloinkaan noin. Ja tosiaan Marian reaktio oli sellainen että ei taida olla mitenkään harvinaista.

Vierailija
30/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeNaiset lehdessä parisuhdehaastattelu heistä.

Vierailija
31/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on ollut aiemmin naimisissa Sophie-nimisen ranskalaisen naisen kanssa ja heillä on Toivo-poika, joka syntyi joskus 2004 tienoilla.

Reino vaikuttaa narsistilta tai vähintäänkin todella ylimieliseltä kusipäältä.

Vierailija
32/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppis käyttäytymään ihmisille. Harvoin näkee noin vastenmielistä tapausta.

Vierailija
33/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kääntää sen sisällepäin. Reino voi olla ihan jees tyyppi, se vaan on hetkittäin just sitä ulospäin mitä on sisältäkin. Eikä kaunistele! Noita moni kakku päältä kaunis ihmisiä on tullut nähtyä. Pari kirosanaa päivässä ei ketään pilaa, mutta saattaa pelastaa mielenterveyden. Siinä teille sievistelijät. Eikö miehellä saa koskaan olla vaikeaa?

Vierailija
34/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, joskus voi kirosanan sanoa lapsenkin aikana. Mutta jos koko jakson ajan jokaisessa lauseessa on tuo v:llä alkava sana, niin vähän laittaa mietityttämään että mitä miehellä päässä liikkuu. Niin, no se v****u varmaan.

Jos mun mies käyttäis tuollaista kieltä jatkuvasti, niin antaisin takuulla ympäri korvia. Oli paineita tai ei. Kenellä lapsiperheellä niitä nyt ei olisi? Ja siltikään meillä ei lapsen kuullen hoeta alapääsanoja minuutin aikana kymmentä kertaa. Argh, mua niin ärsyttää tuollainen tyyppi etten voi sanoin kuvata!! Taiteilija, niin varmaan...

Vierailija
35/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan syystä! Miten kukaan hyväksyy tuollaista käytöstä omalta puolisolta?

Ai niin, tämä Nordin tuli mulle ja mun miehelle (kumpikaan ei tunnettu tätä tyyppiä) yhtäkkiä lähikaupassa lässyttämään, miten pitää ostaa luomuruokaa, se ei kuulemma maksa normia paljoa enempää. Piti oikein saarnan, siinä keskellä käytävää.

En tajua, miten kehtasi? Kun koskaan ei voi toisten taloudellisesta tilanteesta ulospäin tietää... Saatikka tuolla tavalla väheksyä muiden ihmisten kykyä ottaa asioista itse selvää (muutkin ovat kuulleet luomuruuasta, haloo!).

Vierailija
36/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki että toi oli raskasta aikaa heille, siksi käyttäytyi niin. Ku oli talon rakennusta jne..

Vierailija
37/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdehan on se mistä saa voimaa kun on muuten paineita.

Mikään ei oikeuta tollasta käytöstä. Olen ihan pöyristynyt että puolustelette tollasta. En tunne ketään joka käyttäytyisi noin - siis olisi noin itsekäs, oli paineita tai ei.

Vierailija
38/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollekin aasille tekisi hyvää käydä oikeissa töissä.

Vierailija
39/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MeNaisten mukaan pari on nähnyt etukäteen sarjan jaksoja ja he odottavat, että yleisön reaktio jaksoihin on vahva.

- Viimeisen vuoden aikana olen riehunut, raivonnut ja kiroillut, siis ollut täydellinen kusipää Mariaa kohtaan, Reino Nordin tunnustaa haastattelussa."

Onneksi tällä palstalla on vain ihmisiä, jotka käyttäytyvät aina korrektin hillitysti puolisoaan kohtaan. Esim. uhoavat lyövänsä paistinpannulla.

Vierailija
40/90 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä anna kohdella itseäsi noin. Olen katsonut sarjaa ja ainakin sen mukaan annat itsestäsi totaali idiootin kuvan.

"Isi nyt vähän kiroilee voi voi". Mikä mahtaa olla lapsen ensimmäinen sana? Taikka millaista käytöstä on luvassa tarhassa?

Ei minkäännäköistä reaktiota toisen jatkuvaan vittuiluun, mun mielestä tuossa jo pitäisi huolestua.

Anteeksi nyt vain suorasukaisuuteni mutta tuo on todella kieroutunutta. Sitten hehkutetaan lehdessä kuinka mahtavaa on seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme