Onkohan Reino Nordin oikeasti noin ilkeä?
Kommentit (90)
"MeNaisten mukaan pari on nähnyt etukäteen sarjan jaksoja ja he odottavat, että yleisön reaktio jaksoihin on vahva. - Viimeisen vuoden aikana olen riehunut, raivonnut ja kiroillut, siis ollut täydellinen kusipää Mariaa kohtaan, Reino Nordin tunnustaa haastattelussa." Onneksi tällä palstalla on vain ihmisiä, jotka käyttäytyvät aina korrektin hillitysti puolisoaan kohtaan. Esim. uhoavat lyövänsä paistinpannulla.
kasassa sen vuoksi koska Reino on niin hyvä sängyssä. Kaverilla ilmeisesti kunnon mela, jolla tyydyttää puolisonsa tarpeet täydellisesti. Liitto voi saada käyttövoimansa pelkästä seksistä, niin se vaan menee.
Olisiko jo lastensuojeluasia?
Lapset ansaitsevat paremman isän.
lasten isää muuta kuitenkaan :O
kasassa sen vuoksi koska Reino on niin hyvä sängyssä. Kaverilla ilmeisesti kunnon mela, jolla tyydyttää puolisonsa tarpeet täydellisesti. Liitto voi saada käyttövoimansa pelkästä seksistä, niin se vaan menee.
Olisiko jo lastensuojeluasia?
Onhan tuo nyt ilman muuta lastensuojeluasia, jos suomalaisella avioparilla seksi sujuu hyvin.
Fidel kiroili jotakin. Mun mielestä siinä, että 2 vuotias sanoo vittu tai perkele ei ole mitään hauskaa. Vanhemmathan oikein yllyttävät lapsiaan kiroilemaan, jos nauravat joka kerta kun lapsi sanoo ruman sanan. Lapsihan haluaa nähdä iloiset vanhemmat. No, ei ehkä maailman isoin asia, mutta mua ärsyttää.
Reino antoi itsestään aika simppelin vaikutelman jo Maria- talk showssa. Ei ollut pätkääkään vitsikäs, vaikka yritti kovasti. On vähän yksinkertainen ja tyhmä mies. Vaimo Maria taas vaikuttaa älykkäältä ja monipuoliselta tyypiltä, joten vähän epäsuhta pari. Ei ihme, että Reino on mustasukkainen.
Hyvä seksi koukuttaa ja pitää suhteen kasassa.
Seksielämästä tilittäminen julkisuudessa ei ole erityisen tyylikästä. Ilmeisesti kaveri luulee omansa olevan jotain poikkeuksellista. Mitä se on ylipäätään saanut aikaan? Osaako se näytellä?
ihan liian mukava ja laadukas lady Reinolle. Mitenhän Reino-taiteilija kotiutuu landelle? Huh, huh! Kaikkiin ne fiksut naiset sotkeutuukin, tosta ei tule kuin itkua ja hammasten kiristystä.
Törkeää käytöstä vaimoaan kohtaan!
..näytät telkkarissa ihan hirveelle.. .. jaksan sitten kannella sitä v*tun lasta..yms yms
Vaikea tilanne vaimolla, kaulaansa myöten syvällä suhteessa reinon kanssa, eikä näytä ymmärtävän, ettei tuollainen ole mitenkään rakastavaa käytöstä toista ihmistä kohtaan.
Reino vaikuttaa keskenkasvuiselta nulikalta, joka kuvittelee olevansa jotenkin jotain. Kuitenkin, se, miten kohtelet lähimpiäsi, kertoo sinusta eniten!!
Mieti sitä reino.
Eikä minusta Reino nyt mitenkään erityisesti ollut ilkeä, kiroili kyllä paljon mutta so.
Taitaa nämä arvostelijat olla niitä herkkis-av-mammoja, jotka palstallakin loukkaantuvat mistä tahansa poikkipuolisesta sanasta.
Se on elämää vaan.
...se on ihan taviselämää että kiroillaan vaimolle ja vähätellään vaimoa joka käänteessä.
Reino itsekin jopa häpesi jälkeenpäin käytöstään, mut sulle tuo käytös on ihan normaalia...
on sanonut, että ihmiset puhuu miten puhuu, ja reino puhuu noin, ja se on vain elämää. Ennen ohjelman esittämistä se jossain haastattelussa mietti, että paheksutaanko häntä siitä, kun on laittanut lapsensa telkkariin ilman tämän "lupaa" (lapsi kun on vasta 2). Ei miettinyt, että mitähän ne sanoo meidän parisuhteesta.
Eli tuskin ajattelee, että tuo reinon käytös on mitenkään omituista tai etteikö kaikkien muittenkin miehet olisi tuollaisia ja puhuisi vaimoilleen noin. Ja reinohan anoi, että heitä paheksuvilla on luurankoja kaapissa ja he itse ovat vain rehellisiä. Joten mikään heidän suhteessaan tuskin mietityttää kumpaakaan, koska pitävät sitä aivan normaalina, toisin sanoen maria tuskin miettii, että mitenkä minä taas jaksan reinoa tämän päivän tms.
Se on ihan rikki sisältä. Yrittää kovasti tsempata itseään, ettei ole mitään hätää ja hän ei saa ajatella omia murheitaan. Vähättelee itseään, ei ole oikeutta kokea mielipahaa.
ja mitä tulee paheksumiseen ja luurankoihin kaapeissa. HAH! Exäni puhui minulle juuri noin rumasti ja vielä rumemminkin (mietin vaan mitä Reino pääsetelee suustaan kameroiden sammuessa). Paheksun jokaista miestä alhaisuudestaan, joka kohtelee noin epäkunnioittavasti puolisoaan, lapsiensa äitiä. Ja olen ikionnellinen siitä, että minulla on nykyään mies, joka arvostaa ja kunnioittaa minua, eikä ikinä sanoisi minulle rumasti.
Reino on sairas!
Ei oo todellista! Reiskan julkisuuskuva senkun happanee...
Ei se kiroilu tossa ole mikään asia, vaan ylipäätään se, miten aikuiset ihmiset koittavat elää kuin ikiteinit. En syyttäisi pelkästään miestä, kun nainen ihan itsekin sanoo tykkäävänsä siitä, että ymmärtää kaikkia ja säilöö sitten kivun itsensä sisällä. Ihan oma valinta. Ja lapsista kasvaa samanlaisia sitten taas toistamaan mallia.
Vaikka se Maria on super ihana, ehkä ihanin mitä on televisiossa ikinä nähty, niin silti on hyvä, että Reino tasapainottaa sitä ihanuutta.
Ilman kosketusta todelliseen maailmaan neiti ihanuus olisi eksynyt satumaahan.
Kannattaa tehdä myös miettiä sitä, että ne lepertelijämiehet eivät koskaan ole rehellisiä ja osa niistä ihanasti puhuvista miehistä onkin todellisuudessa väkivaltaisia (näitä tapauksia on kuultu liian monta). En tunne Reinoa, mutta veikkaan että hänen tapansa puhua on vain tapa, jota pumpulissa elävät vauvapalstan lukijat eivät ymmärrä. Puheiden takana on varmasti rakastava ja huolehtiva mies.
Yksi isoin syy väärän kuvan muodostumiseen on tietenkin se, että kyseessä on tv-ohjelma, jossa näytetään vain se materiaali, joka nostattaa eniten tunteita. Kuinka tylsää olisi katsoa ohjelmaa, jossa parisuhteen toinen osapuoli osaisi sanoa ainoastaan "kyllä äiti".
Tämä Maria, itse ihanuus, suhtautuu aivan mahtavalla tavalla Reinon tiuskintaan. Hän osoittaa suhtautumisellaan olevansa tiuskinnan yläpuolella. Suhtautuminen kumpuaa varmaan osittain myös siitä, että hän on ainoa, joka oikeasti tuntee Reinon. Me naurettava televisioohjelmien kommentoijat emme näe kuin pienen osan. Me reagoimme juuri niin kuin meidän on käsketty reagoida
Vaikka se Maria on super ihana, ehkä ihanin mitä on televisiossa ikinä nähty, niin silti on hyvä, että Reino tasapainottaa sitä ihanuutta.
Ilman kosketusta todelliseen maailmaan neiti ihanuus olisi eksynyt satumaahan.Kannattaa tehdä myös miettiä sitä, että ne lepertelijämiehet eivät koskaan ole rehellisiä ja osa niistä ihanasti puhuvista miehistä onkin todellisuudessa väkivaltaisia (näitä tapauksia on kuultu liian monta). En tunne Reinoa, mutta veikkaan että hänen tapansa puhua on vain tapa, jota pumpulissa elävät vauvapalstan lukijat eivät ymmärrä. Puheiden takana on varmasti rakastava ja huolehtiva mies.
Yksi isoin syy väärän kuvan muodostumiseen on tietenkin se, että kyseessä on tv-ohjelma, jossa näytetään vain se materiaali, joka nostattaa eniten tunteita. Kuinka tylsää olisi katsoa ohjelmaa, jossa parisuhteen toinen osapuoli osaisi sanoa ainoastaan "kyllä äiti".
Tämä Maria, itse ihanuus, suhtautuu aivan mahtavalla tavalla Reinon tiuskintaan. Hän osoittaa suhtautumisellaan olevansa tiuskinnan yläpuolella. Suhtautuminen kumpuaa varmaan osittain myös siitä, että hän on ainoa, joka oikeasti tuntee Reinon. Me naurettava televisioohjelmien kommentoijat emme näe kuin pienen osan. Me reagoimme juuri niin kuin meidän on käsketty reagoida
Et usko tähän paska-analyysiisi itsekään.... :D
Menis mullakin tossa tilanteessa yhtä helposti hermo. Hei miettikää nyt asua oman perheensä kanssa yhdessä pienessä huoneessa ANOPIN luona toista vuotta. Lisäksi halu tehdä musiikkia = päätoimista työtään, mutta ei ehdi kun on typerä rakennusurakka ja hometalojuttu. Menis mullakin hermo.
Iholla ohjelma ei tehnyt hyvää Reinon julkisuuskuvalle, mutta muistakaa, että Reino on loistava muusikko, tekee ihan sairaan hyväää musiikkia ja sillä on aivan mahtava hunajainen ääni! Kannattaa tutustua sen tuotantoon ja unohtaa typerät dokumentit :)
Reinon ja Marian kanssa. Maria odotti silloin Fideliä, eli ei ollut tuo Reinon syyksi sanoma tilanne päällä.
Ja siis tuolloinkin Reino puhui Marialle ihan samallalailla kuin ohjelmassakin vähätteli ja haukkui, kaikkien kuullen! samassa tilassa oli siis useampi ihminen.
Jo silloin meni maku kyseisestä tyypistä ihan täysin! Tehköön miten hyvää musiikkia tahansa niin ei tuon tyypin pisteitä nosta pätkääkään!