Onkohan Reino Nordin oikeasti noin ilkeä?
Kommentit (90)
Seksielämästä tilittäminen julkisuudessa ei ole erityisen tyylikästä. Ilmeisesti kaveri luulee omansa olevan jotain poikkeuksellista. Mitä se on ylipäätään saanut aikaan? Osaako se näytellä?
Myös Jukka Poika kehuskeli, että naiset on ihan säänkykamaripuuhien jälkeen kiitelleet kokemuksesta. xD Eikös Reinokin vedä jotain reggae-bändiä (Reino and the Rhinos tms??).?
Hän on esiintynyt muutamissa leffoissa ja sarjoissa, mutta aika satunnaisen oloisesti. Ihmettelin, että miten hänellä on ollut rahaa rakentaa kun on niin epäsäännölliset tulot. Ohjelmassa tai MeNaisissa sanoi, että kai mä joku mies olen ku sain pankkilainankin.. :)
oleva vaimo nyt niin tavaton yhdistelmä ole. Ei se yksistään anna oikeutta käyttäytyä miten sattuu!
Meillä oli sama tilanne. Minä kävin vuorotyössä, mies rakensi illat ja yöt oman päivätyön lisäksi. Anoppi ja appi asui meidän pienessä 60 neliön asunnossa kanssamme pitkiäkin aikoja. Päiväkodissa kaksi lasta ja kolmas tulossa. Tilanne oli rankka meille kaikille, mutta ei siinä kiroiltu ja huudettu lasten kuullen!
Eikä minusta Reino nyt mitenkään erityisesti ollut ilkeä, kiroili kyllä paljon mutta so.
Taitaa nämä arvostelijat olla niitä herkkis-av-mammoja, jotka palstallakin loukkaantuvat mistä tahansa poikkipuolisesta sanasta.
Se on elämää vaan.
kertoi, että kesä on ollut rankka, hän on ollut kesäteatterissa jossain muualla ja on ollut ikävä perhettä. Lisäksi mainitsi, ettei usein ole huonolla tuulella..
Talon rakennus, asuu anopilla, lapsiakin on, oi joi. Samat huolet, murheet ja paineet ne on Mariallakin PLUS hän on se joka on raskaana! Eikä hän käyttäytynyt kertaakaan ilkeästi tai suhtautunut puolisoonsa epäkunnioittavasti, mies taas käyttäytyi ihan kuin sika.
Paineet ei tee ihmisestä kusipäätä, jos ei sellainen ole entuudestaan. Jokainen voi suutahtaa ja käyttäytyä hetken huonosti, muttei säännönmukaisesti. Huolestuttavinta on tuo epäkunnioitus Mariaa kohtaan. Se kertoo jo jonkinlaisesta luonnehäiriöstä.
Talon rakennus, asuu anopilla, lapsiakin on, oi joi. Samat huolet, murheet ja paineet ne on Mariallakin PLUS hän on se joka on raskaana! Eikä hän käyttäytynyt kertaakaan ilkeästi tai suhtautunut puolisoonsa epäkunnioittavasti, mies taas käyttäytyi ihan kuin sika.
Paineet ei tee ihmisestä kusipäätä, jos ei sellainen ole entuudestaan. Jokainen voi suutahtaa ja käyttäytyä hetken huonosti, muttei säännönmukaisesti. Huolestuttavinta on tuo epäkunnioitus Mariaa kohtaan. Se kertoo jo jonkinlaisesta luonnehäiriöstä.
Mun mielestä kommentoi jossakin naisten lehdessä, että totesi että oli käyttäytynyt vaimolleen kuin kusipää, kun oli nähnyt itse itsensä telkkarissa. Tekis hyvää aika monelle naiselle ja miehelle nähdä itsensä ja käytöksensä nauhalta...
niin puhui vaimonsa päälle ja vastasi tämän puolesta kysymyksiin, mitkä ei selvästikään olleet esitetty hänelle. Sai tosi itsekkään ja typerän kuvan tyypistä. Eronnut on kerran, ja ex on ihan suomalainen...
nyt meni kyllä reinopojasta maku...
Vaikuttaa aika meneväiseltä vipeltäjältä ja hamesankarilta. Eikös hän ryhtynyt Mariankin kanssa suhteeseen, kun oli vielä yhdessä edellisen naisen kanssa, joka on Reinon ensimmäisen lapsen äiti?
Paremmat Reinot jaloissa kuin kymmenen videolla. Niin se vaan on.
Mun mielestä kommentoi jossakin naisten lehdessä, että totesi että oli käyttäytynyt vaimolleen kuin kusipää, kun oli nähnyt itse itsensä telkkarissa. Tekis hyvää aika monelle naiselle ja miehelle nähdä itsensä ja käytöksensä nauhalta...
Normikäytöstä, meillä vaan molemmat kiroilee :D
Aika karua katseltavaa se ohjelma oli, mutta mua kyllä nyppi se naispuolinen eli Maria enemmän. Itsekin varmasti huutaisin v*ttus*atanaa kurkku suorana jos joutuisin kuuntelemaan sellaista paapovaa lässytystä puolta minuuttia kauempaa. No, itsehän ovat toisensa valinneet...
Reino heilastellut jo kauemmin nuoren naikkosen kanssa... Alle 20-v nääs... Ero varmaan tulossa :/
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 20:16"]
Reino heilastellut jo kauemmin nuoren naikkosen kanssa... Alle 20-v nääs... Ero varmaan tulossa :/
[/quote]
Voi mikä yllätys.. not.
en tykkää ko. miehestä, todella itsekkään olonen..
Reinon melaksi epäilty näkyy hymypoika-leffassa.
Mutta suomalaiset naisethan yleensä juuri haketeutuvat mieluummin mulkvistien kanssa parisuhteisiin, sen sijaan että etsisivät kunnon miehen. Tuollainen Reino on varmasti ollut kuumaa kamaa nuorten naisten keskuudessa ja hänestä on kimulit kilpailleet.
Olen monta kertaa ihmetellyt nuorten naisten parinvalintakriteerejä sekä arvostelukykyä, mutta aina ne vain jaksavat yllättää uudestaan ja uudestaan. Kusipäät ovat kovaa valuuttaa, niiden perässä naiset oikeasti juoksevat.