Onko miehesi saanut koskaan turpaansa humalassa?
Minä en miehenä koskaan ole saanut nyrkistä. Osaan käyttäytyä jurrissakin ja yleensä viisaampi väistää.
Kommentit (35)
Ei ole, hän sihisee uhkaavasti joten betamiehet tietävät pysyä loitommalla.
On saanut turpaansa, vaikka on ollut vaan välien selvittäjä.
On todennut myöhemmin, ettei mene enää kännisten väliin. Selvittäköön omat sotkunsa.
T: Tuntematon
Ei ne mitään miehiä ole ketä riehuu saati edes humalassa on.
Ei todellakaan. En muista miehen edes koskaan riidelleen kenenkään kanssa, humalassa tai selvinpäin.
Oletko itse koskaan saanut turpaasi humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta selvinpäin on saanut.
Miks ei opettelee tappelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei opettelee tappelee?
Miks ei opettelee kirjoittamaa? Vai onko tullut jo niin paljon pataan että aivot ovat muusina?
Eipä ole, mutta selvinpäin joutui puolustamaan kaveriaan, jonka kimppuun kolme miestä tuli yks kaks yllättäen. Pahoinpitely on menossa käräjille ja siitä tulee hakkaajille/potkijoille kohtalaisen iso tuomio, koska mukaan liitetään kunnianloukkaus ja uhkailu.
Mieheni on 191cm ja 120kg, ei kukaan uskalla edes katsoa häntä päin.
Vierailija kirjoitti:
Tommosia mötiköitähän vasta tuijotetaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina on joku haastamassa vaikka kuinka yrittää piilotella vaimon selän takana.
Akka saa yhtenään kuuppaansa, kun käy aukomassa päätänsä kapakoissa. Mielestäni ansaitsee sen omalla käytöksellään. Ei saisi kopeloida toisia siellä eikä käydä päälle.
Ei, mutta häntä vastaan on hyökännyt kolme miestä. Pärjäsi kamppailulajeja harjoittaneena ja osaa vieläkin puolustautua. On myös opettanut minulle itsepuolustautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina on joku haastamassa vaikka kuinka yrittää piilotella vaimon selän takana.
Jep ja yleensä se porukan pienin pallopää.
Ei. Lapsena sai säännöllisesti turpaan isältänsä ja siinä tuli kuulemma kiintiö sen verran täyteen, ettei ole aikuisena tarvinnut humalassa tai selvinpäin hakeutua tuollaisiin tilanteisiin. Ja tietenkin tuuri käynyt, ettei joku random sekopää ole hyökännyt.
On sitä muutamat yrittäny mukiloida mut saaneet itte kunnolla turpaan. Ruotsissa joku oli yrittäny puukottaa sitä mut onneks sen kaveri ehti varottaa ja puukottaja lähti lanssilla lasareettiin. Ei haasta ikinä kelleen riitaa eikä tajua itekkää et miks jotku aina koittaa hakata sen. Nykysin ei paljoo käy viihteellä ni ei tarvi leipoo ketää lättyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei koko mitään kerro ihmisen kyvystä puollustautua, ja iso koko voi jopa provosoida jotain narkkaria haastamaan kun ne ajattelee sumussa juuri noin niin kuin sinä.
Mun mies on Mies. Osaa puollustaa itseään. Ei oo mikää hiiri vaan Mies. Rapatessa roiskuu ja joskus on ottanu itekki osumaa. Mut se kestä sen koska on puollustanu kunniaasa tai mun kunniaa.