Onko Lenita Airistolla lapsia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Lenitalla on vammainen sisko.
Joka on kuollut.
Lenitalla on ollut vajaa 10 vuotta vanhempi kehitysvammainen sisko. Kuollut 2013. Joskus Lenita muistaakseni kertonut, että sisko olisi ollut altis hyväksikäytölle. Ehkä laitos on tällöin paras paikka. Ei omia lapsia.
Miltä se näyttäisi, jos Lenitalla olisi lapsi.
En voisi uskoa millään. on niin hieno. Kaukana lasenhoidosta liian rahvasta Lenitalle.
kaunis elämä kirjoitti:
Miltä se näyttäisi, jos Lenitalla olisi lapsi.
En voisi uskoa millään. on niin hieno. Kaukana lasenhoidosta liian rahvasta Lenitalle.
Lenitalla on kehitysvammainen sisar, jota hän on hoitanut uransa ohessa. Lisäksi hänellä on niin paljon sukurasitteita, että päätti jättää hyvästä syystä lapset tekemättä.
Viisaasti ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Lenita olisi vihjaissut, että hänellä on lähipiirissä myös vammaisuutta, kun Pirkko Hämäläinen puhui autistisesta pojastaan.
Lisäksi hän kertoi ymmärtäneensä joissakin tietyissä tilanteissa, ettei hänestä olisi äidiksi.
Tämä on kuusi vuotta sitten aloitettu ketju, mutta voin kertoa, että Lenitalla ei ole lapsia. Itse olen häntä 20 vuotta nuorempi ja olen seurannut elämäänsä julkisuudessa.
Se vaikeavammainen on hänen Armi-siskonsa
Asiahan on niin että heidän lähisuvussa syntyi vaikeavammainen lapsi ja Lenita ei uskaltanut lapsentekoon ryhtyä koska pelkäsi sen olevan periytyvää.
Vierailija kirjoitti:
Lenitalla on ainakin yksi lapsi, vaikeavammainen, laitokseen sijoitettu. Ei vain koskaan puhu asiasta julkisuudessa!
Valepukki!
Lenitalla on vammainen sisko.