Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä paskajuttuja iltapäivälehdet levitelleet Anu Harkista?

Vierailija
23.03.2012 |

Eilen blogissaan kertoi pitävänsä taukoa, kun harmittaa ip- lehtien hänestä kirjoittamat jutut.

Tänään oli kuitenkin päivittänyt blogiaan, ja samalla poistanut eilisen kirjoituksensa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogiinsa tuoman trafiikin mukana oli tullut suht ilkeämielistä kommentointia. Ei näemmä kukaan osaa olla onnellinen kenenkään muun kuin itsensä puolesta. Rasittavaa kateellisuutta

Vierailija
2/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se itse herra Harkki vai Anu kun rikkonut avioliiton vai onks vielä joku kolmas nainen?

Saakohan se Anu kantaa jotain paskaa sen takia, että faija ollut rikoskirjailija ja poliisi. Urkkinut ja kirjoittanut niistä kirjoja. TODELLA ALA-ARVOINEN MEININKI varsinkin jos ihmiset nyt sitten ehkä tunnistavat itsensä tai ovat tunnistettavissa teksteistä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se itse herra Harkki vai Anu kun rikkonut avioliiton vai onks vielä joku kolmas nainen?

Saakohan se Anu kantaa jotain paskaa sen takia, että faija ollut rikoskirjailija ja poliisi. Urkkinut ja kirjoittanut niistä kirjoja. TODELLA ALA-ARVOINEN MEININKI varsinkin jos ihmiset nyt sitten ehkä tunnistavat itsensä tai ovat tunnistettavissa teksteistä???

Vierailija
4/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa vähän siis poliisin ja rikoskirjailijan tytär ja alasti Hesarissa. On niin järjettömän omituista, että ei mene mun purkkiin sitten ollenkaan.

Vierailija
5/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus tästä kun jaksat näin vaahdota