Mitä paskajuttuja iltapäivälehdet levitelleet Anu Harkista?
Eilen blogissaan kertoi pitävänsä taukoa, kun harmittaa ip- lehtien hänestä kirjoittamat jutut.
Tänään oli kuitenkin päivittänyt blogiaan, ja samalla poistanut eilisen kirjoituksensa.
Kommentit (5)
Onkos se itse herra Harkki vai Anu kun rikkonut avioliiton vai onks vielä joku kolmas nainen?
Saakohan se Anu kantaa jotain paskaa sen takia, että faija ollut rikoskirjailija ja poliisi. Urkkinut ja kirjoittanut niistä kirjoja. TODELLA ALA-ARVOINEN MEININKI varsinkin jos ihmiset nyt sitten ehkä tunnistavat itsensä tai ovat tunnistettavissa teksteistä???
Onkos se itse herra Harkki vai Anu kun rikkonut avioliiton vai onks vielä joku kolmas nainen?
Saakohan se Anu kantaa jotain paskaa sen takia, että faija ollut rikoskirjailija ja poliisi. Urkkinut ja kirjoittanut niistä kirjoja. TODELLA ALA-ARVOINEN MEININKI varsinkin jos ihmiset nyt sitten ehkä tunnistavat itsensä tai ovat tunnistettavissa teksteistä???
Ajatelkaa vähän siis poliisin ja rikoskirjailijan tytär ja alasti Hesarissa. On niin järjettömän omituista, että ei mene mun purkkiin sitten ollenkaan.
kokemus tästä kun jaksat näin vaahdota
blogiinsa tuoman trafiikin mukana oli tullut suht ilkeämielistä kommentointia. Ei näemmä kukaan osaa olla onnellinen kenenkään muun kuin itsensä puolesta. Rasittavaa kateellisuutta