Mitä tehdä? Tutultani katoaa rahat ja hän tulee koko ajan syömään kaappini tyhjiksi.
Minulla ei ole rahaa maksaa hänen ruokiaan. Oma ruokabudgettini on 160 euroa / kk ja hän tulee ja syö. Tänään häneen meni 20 euroa.
Minusta tämä on suoranaista varastamista.
Rupesin harkitsemaan lähestymiskieltoa. Olen sanonut jo, että tänne saa tulla vain oman ruokakassin kanssa tai antaa tänne rahaa turvaan (jos häneltä jotenkin siis muka viedään rahat - en siis ymmärrä minne ne rahat menevät), jolla ostetaan tänne hänelle ruokaa.
Tämä on katalaa, ällöttävää ja hirveää hyväksikäyttöä.
Kadulla huutaa, että muija kun sä et anna mulle ruokaa ja ihmiset ihmettelee, että mistä oikein voi olla kyse. Äsken kaupassakin, huh, huh...
Kommentit (26)
Minulla ei ole rahaa maksaa hänen ruokiaan. Oma ruokabudgettini on 160 euroa / kk ja hän tulee ja syö. Tänään häneen meni 20 euroa. Minusta tämä on suoranaista varastamista. Rupesin harkitsemaan lähestymiskieltoa. Olen sanonut jo, että tänne saa tulla vain oman ruokakassin kanssa tai antaa tänne rahaa turvaan (jos häneltä jotenkin siis muka viedään rahat - en siis ymmärrä minne ne rahat menevät), jolla ostetaan tänne hänelle ruokaa. Tämä on katalaa, ällöttävää ja hirveää hyväksikäyttöä. Kadulla huutaa, että muija kun sä et anna mulle ruokaa ja ihmiset ihmettelee, että mistä oikein voi olla kyse. Äsken kaupassakin, huh, huh...
Kuulostaa siltä että sulla ei ole enää todellisuudentaju ihan kohdallaan. Oliskohan pikku tarkkailujakso psykiatrisella osastolla paikallaan?
Taidan tehdä sinusta ilmoituksen poliisille, että vaarallinen psykoottinen henkilö on kohta tekemässä jotain tuttavalleen, koska on vainoharhainen ja epäilee tuttavansa varastavan.
Kohta lähtee ap vähäksi aikaa täysihoitoon.
Minulla ei ole rahaa maksaa hänen ruokiaan. Oma ruokabudgettini on 160 euroa / kk ja hän tulee ja syö. Tänään häneen meni 20 euroa. Minusta tämä on suoranaista varastamista. Rupesin harkitsemaan lähestymiskieltoa. Olen sanonut jo, että tänne saa tulla vain oman ruokakassin kanssa tai antaa tänne rahaa turvaan (jos häneltä jotenkin siis muka viedään rahat - en siis ymmärrä minne ne rahat menevät), jolla ostetaan tänne hänelle ruokaa. Tämä on katalaa, ällöttävää ja hirveää hyväksikäyttöä. Kadulla huutaa, että muija kun sä et anna mulle ruokaa ja ihmiset ihmettelee, että mistä oikein voi olla kyse. Äsken kaupassakin, huh, huh...
Kuulostaa siltä että sulla ei ole enää todellisuudentaju ihan kohdallaan. Oliskohan pikku tarkkailujakso psykiatrisella osastolla paikallaan?
Taidan tehdä sinusta ilmoituksen poliisille, että vaarallinen psykoottinen henkilö on kohta tekemässä jotain tuttavalleen, koska on vainoharhainen ja epäilee tuttavansa varastavan.
Kohta lähtee ap vähäksi aikaa täysihoitoon.
Taustalla avioero, jonka vuoksi kaikki meni ja jäi kaiken ulkopuolelle. Parhaiten sopisi siis protesti kaikkea vastaan + burn out.
En yritä järjestää hänen asioitaan eikä ole tehtäväni laittaa mitään rajoja muuta kuin sille miten tulee oman elämäni reviireihin. Olen jo sanonut, että ei tarvii tulla tänne enkä minä ainakaan soita hänelle päin. Eikös ole aika selvää tekstiä?
ja hän syö kaapit tyhjiksi. Outo juttu...
Missä tässä käy ilmi, että todellisuudentaju pettää eikä ole kykenevä huolehtimaan itsestään?
Se sanoo, että laskuja tulee kaikkialta ja rahat on mennyt laskuihin. Mä olen sanonut, että tuo ne laskut tänne niin katsotaan yhdessä pitääkö ne todellakin just nyt maksaa.
Voi olla todellakin, että haluaa PÄÄSTÄ EROON LASKUISTAAN ja olla siinä mielessä kunnon kansalainen. Se mikä tökkii voi olla alhainen koulutustaso ja vaikeuksia selvitä nykyisen mallisessa yhteiskunnassa. Mutta se ei todellakaan ole todellisuuden tajun pettämistä tai psykoosia tai kykenemättömyyttä hoitaa itseään.
Jospa teille voisi kertoa mistä kenkä puristaa, mutta sitä nyt ei vain voi tällä palstalla. Täällä on kyllä porukoita, jotka ovat "sotatilassa" nyky-yhteiskunnan kanssa ja heitä on varsinkin miesten keskuudessa.
Ajatelkaa kun tuo 52000 nuoren miehen "näkymätön armeija" (mainittu edelle Iltasanomien artikkeli) alkaa joskus purkaa tuntojaan tätä paskayhteiskuntaa kohtaa. Siinä alkaa ihmisillä pöksyt tutiseen.
Missä tässä käy ilmi, että todellisuudentaju pettää eikä ole kykenevä huolehtimaan itsestään? Se sanoo, että laskuja tulee kaikkialta ja rahat on mennyt laskuihin. Mä olen sanonut, että tuo ne laskut tänne niin katsotaan yhdessä pitääkö ne todellakin just nyt maksaa. Voi olla todellakin, että haluaa PÄÄSTÄ EROON LASKUISTAAN ja olla siinä mielessä kunnon kansalainen. Se mikä tökkii voi olla alhainen koulutustaso ja vaikeuksia selvitä nykyisen mallisessa yhteiskunnassa. Mutta se ei todellakaan ole todellisuuden tajun pettämistä tai psykoosia tai kykenemättömyyttä hoitaa itseään. Jospa teille voisi kertoa mistä kenkä puristaa, mutta sitä nyt ei vain voi tällä palstalla. Täällä on kyllä porukoita, jotka ovat "sotatilassa" nyky-yhteiskunnan kanssa ja heitä on varsinkin miesten keskuudessa. Ajatelkaa kun tuo 52000 nuoren miehen "näkymätön armeija" (mainittu edelle Iltasanomien artikkeli) alkaa joskus purkaa tuntojaan tätä paskayhteiskuntaa kohtaa. Siinä alkaa ihmisillä pöksyt tutiseen.
että laitappa asiaa vireille vaikka ensimmäiseksi hommaamalla se tuttusi hoitoon.
Taustalla avioero, jonka vuoksi kaikki meni ja jäi kaiken ulkopuolelle. Parhaiten sopisi siis protesti kaikkea vastaan + burn out.
En yritä järjestää hänen asioitaan eikä ole tehtäväni laittaa mitään rajoja muuta kuin sille miten tulee oman elämäni reviireihin. Olen jo sanonut, että ei tarvii tulla tänne enkä minä ainakaan soita hänelle päin. Eikös ole aika selvää tekstiä?