Auttakaa keksimään tytölle nimi!!
Ei aavistustakaan mikä se voisi olla, en osaa edes sanoa minkä tyylinen. Paitsi että ei c-kirjainta, eikä w eikä x myöskään. sukunimi on tavallinen, -nen loppuinen.
Kommentit (24)
mutta mikään nimi ei tunnu pomppaavan sieltä esiin. kaikki on vain yhtä litaniaa. plääh. ap
Loppuisiko mieluummin konsonanttiin vai vokaaliin?
Minä olen harkinnut omalleni nimiä Ilona, Iiris, Viola, Veera, Saana, Salla, Ella...
ainoastaan noista erikoisemmista kirjaimista nimessä en välitä, siis c, x, w, f.
ehkä jotain jotenkin "soljuvaa" nimeä etsin, mahdollisesti voi olla pitempikin. tai sitten vain lyhyt ja toisena nimenä pitkä nimi.
miten voi olla näin vaikeaa... :/
ap
nimivaihtoehtoa tytölle. Toinen niistä oli Sylvi, toista en sano, koska se on aika harvinainen. Poika kuitenkin tuli! Musta pojalle oli paljon helpompi keksiä nimi, hyviä pojan nimiä tuntui löytyvän monta.
on enemmän valinnanvaraa kuin tylsässä kalenterissa.
Ei aavistustakaan mikä se voisi olla, en osaa edes sanoa minkä tyylinen. Paitsi että ei c-kirjainta, eikä w eikä x myöskään. sukunimi on tavallinen, -nen loppuinen.
Lilja, Orvokki, Talvikki, Sara, Kaisla, Kukka, Kukka-Maaria,
Silja Matleena
Olivia Aurora
Eveliina Anni Elviira
Tuuli Helmiina
Pilvi Pauliina
Milja Maaria
Iisa toinen josta pidän sekä Lotte.
Emma on kestosuosikki.
Sittenhän se on melkein ihan sama mitä annat.
Tai olisiko sillä isällä jotain ehdotuksia?
Elina, Ella
Helena, Henna
Milena, Matleena, Melina, Mirella
Lilja
Aliisa
Kommentoi nyt jotain näistä, niin päästään eteenpäin.
ehkä seuraavista nimistä:
Iina
Isla
Eveliina
ne missä on lj ei jotenkin väänny mun suussa. tuntuu vaikealta lausua.
Iisa, Olivia ja Emma on myös mielestäni kivoja, mutta ne löytyy lähipiiristä jo.
ap
Eikös tossa jo olisi vaikka Isla Eveliina?
Tai sitten vaikka
Eveliina etunimeksi ja toiseksi esim. Julianna, Aurora, Viktoria, Mariella... siis joku pitkähkö muu kuin -iina loppuinen.
kuin eveliina? karoliina tietysti. kamala kun mulla tulee vaan näistä nimistä mieleen ne kuolleet tytöt. :/
ap
Solja Tiina Karoliina
Senja Saara Marjatta
Sanni Klara Loviisa
Anna Inkeri
Sointu Sanelma
Paula Iida Okariina
Kerttu Pihla Anneli
mutta kiitos kaikille ehdotuksista joka tapauksessa. Muutama nimi jäi mieleen. :) Nyt menen nukkumaan. Ap
Jos minä saisin kaksi tyttöä, olisivat ne Tilda ja Milla.