Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu huijaa Kelaa

Vierailija
15.03.2012 |

ja sossua. Tekisi niiiiiin mieli käräyttää!! >//

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenkasvuset leikkii aikuista. Mihinkään tukiin ei sais koskea mutta ei sais myöskään puuttua ku niitä tukia käytetään väärin. Lapset, kun se raha ei kasva puussa. Me töissä käyvät aikuiset maksetaan noi teidän vittumaiset harrastukset. Ei ihme että Suomi on taantumassa lamaan ku tämä uus sukupolvi päättää/tulee päättämään asioista.

Heidän mielestään on ihan ok varastaa. Viddu tekis mieli sanoa, että tuo porukka joutaa saunan taakse ja....

Vierailija
2/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa saunan taakke. Saunan takana nähdään miten käy. Siinä on turha sitten rukoilla armoa, kun ollaan saunahan taakke lähetty mittelemään.

Me ei teidän ja teidän vanhempien eläkkeitä makseta. Se on fakta, joka pitää hyväksyä. Se on lautanen, joka syödään tyhjäksi, itkulla tai ilman.

Se on muuten vanhana vähän väärä asenne lähteä soittamaan suutaan. Vanhana ja vaivaisena kannattaisi pitää päänsä kiinni, jos haluaa uutta vaippaa paskaseen tilalle.

Kyllä tässä taitoa vaaditaan, kun teikäläisten luoman yhteikunnan pelisäännöillä pelataan. Pilalle pelasitte Suomen. Vaan onneksi nuorilla on perussuomalaiset ja kokoomus. Saadaan maa raiteilleen ja loppuu vanhemman väen hyysäys. Kannattaa alkaa säästämään jo, me ei nimittäin pedattuja eläkkeitänne makseta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se lysti alkaa, kun teikäläiset yrittää panna selkä vääränä porukkaa saunan taakke. Saunan takana nähdään miten käy. Siinä on turha sitten rukoilla armoa, kun ollaan saunahan taakke lähetty mittelemään.

Me ei teidän ja teidän vanhempien eläkkeitä makseta. Se on fakta, joka pitää hyväksyä. Se on lautanen, joka syödään tyhjäksi, itkulla tai ilman.

Se on muuten vanhana vähän väärä asenne lähteä soittamaan suutaan. Vanhana ja vaivaisena kannattaisi pitää päänsä kiinni, jos haluaa uutta vaippaa paskaseen tilalle.

Kyllä tässä taitoa vaaditaan, kun teikäläisten luoman yhteikunnan pelisäännöillä pelataan. Pilalle pelasitte Suomen. Vaan onneksi nuorilla on perussuomalaiset ja kokoomus. Saadaan maa raiteilleen ja loppuu vanhemman väen hyysäys. Kannattaa alkaa säästämään jo, me ei nimittäin pedattuja eläkkeitänne makseta.

Hyvä asenne. Rok. Olen mukana. Vanhat vaijetkoon!

Vierailija
4/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa saunan taakke. Saunan takana nähdään miten käy. Siinä on turha sitten rukoilla armoa, kun ollaan saunahan taakke lähetty mittelemään.

hui että sentään mitä uhoa! :)

Vierailija
5/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin henkisesti ees yläasteikäseksi ennenku sä tuut tänne suutas soittaan. Mä en oo lähelläkään eläkeikää ja olen jo näiden uusavuttomien päättäjien takia alottanu säästään itelle eläkettä. Mutta sun mielestä on siis ok varastaa. Eikä siitä sais mitään sakkoo tulla ku hellanlettaslässyslässynlapset opetetaan saamaan kaiken mitä haluaa. No sanos misä asut mulla vois olla käyttöö sun omaisuudelle, ja jos et omista mitään tarpeellista mä voin vähä tuunata sitä uuteen uskoon. Ja hei turhaan sitte urputat että se on sun, ku saahan sitä ottaa jos haluu. Vittu jos tämä maa muka nousee kokoomuksen ja sinunlaisten johdolla mihkään ni se on kreikan raunioille valmiina kaatumaan itekki. Mä maksan tällä hetkellä sun kelan ym sossun tuet ku sä oot niin laiska tekeen töitä ettei mitään järkee ja SÄ oot nostamassa Suomea jaloilleen. Ku oikeesti sä lyöt suomen polvilleen valmiina antaan kaikille... Et ihan hieno ajatusmaailma näillä henkisesti jälkeenjääneillä jotka ehkä juuri ja juuri on täysikäsiä ikävuosien perusteella mutta muuten joutasivat holhouksen alaiseksi kirjotusten perusteella.

Vierailija
6/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanos misä asut mulla vois olla käyttöö sun omaisuudelle, ja jos et omista mitään tarpeellista mä voin vähä tuunata sitä uuteen uskoon. Ja hei turhaan sitte urputat että se on sun, ku saahan sitä ottaa jos haluu. Vittu jos tämä maa muka nousee kokoomuksen ja sinunlaisten johdolla mihkään ni se on kreikan raunioille valmiina kaatumaan itekki.

Kovasti tuo nuoriso viljelee v-sanaa. Liekö sinulta oppinut?

Vierailija
7/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä mennä sotkemaan omiin yht. kunnallisiin mielipiteisiin tai politiikkaan tms.

oikea ystävyys on elämän varrella tärkeämpää kuin se, jos vaikkapa kelalta säästyy 100 egee valtion rahaa, joka sit käytetään jonkun tuulisen raon täytteeksi joka tapauksessa.

Mut sä opit tän vielä ap

Vierailija
8/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun mielestä on siis ok varastaa.

On ihan ok varastaa, jos on niin päättänyt tehdä. Jos jää kiinni niin saa päättää mitä sitten tekee. Voi pistää hanttiin tai antautua rauhallisesti. Aikuisella ihmisellä on monenlaisia vaihtoehtoja. Ei ole mitään yhtä tiettyä oikeaa toimintatapaa.

Jos on nälkä niin vaihtoehtoja on. Varastaminen on yksi vaihtoehto muiden joukossa.

Vierailija
9/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin henkisesti ees yläasteikäseksi ennenku sä tuut tänne suutas soittaan. Mä en oo lähelläkään eläkeikää ja olen jo näiden uusavuttomien päättäjien takia alottanu säästään itelle eläkettä. Mutta sun mielestä on siis ok varastaa. Eikä siitä sais mitään sakkoo tulla ku hellanlettaslässyslässynlapset opetetaan saamaan kaiken mitä haluaa. No sanos misä asut mulla vois olla käyttöö sun omaisuudelle, ja jos et omista mitään tarpeellista mä voin vähä tuunata sitä uuteen uskoon. Ja hei turhaan sitte urputat että se on sun, ku saahan sitä ottaa jos haluu. Vittu jos tämä maa muka nousee kokoomuksen ja sinunlaisten johdolla mihkään ni se on kreikan raunioille valmiina kaatumaan itekki. Mä maksan tällä hetkellä sun kelan ym sossun tuet ku sä oot niin laiska tekeen töitä ettei mitään järkee ja SÄ oot nostamassa Suomea jaloilleen. Ku oikeesti sä lyöt suomen polvilleen valmiina antaan kaikille... Et ihan hieno ajatusmaailma näillä henkisesti jälkeenjääneillä jotka ehkä juuri ja juuri on täysikäsiä ikävuosien perusteella mutta muuten joutasivat holhouksen alaiseksi kirjotusten perusteella.

Pidä jo se turpa kiinni. Vai pitääkö se teipata???

Vierailija
10/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jo se turpa kiinni. Vai pitääkö se teipata???

Mutta sinulla taitaa olla suurempia ongelmia. Kannattaisiko nyt hakea apua kun suomessa vielä on terveydenhuolto jonka maksamiseen me kaikki osallistumme. Pääsisit sinäkin halvemmalla ja säästys kaikki varastamasi tuet vaikka tähdellisempään...

Te ette ole valmiita maksamaan edellisten sukupolvien eläkkeitä (niitä on jo alennettu joten turha urputtaa ylisuurista eläkkeistä) mutta meidän pitäisi maksaa sulle kaikki. Joten käytä sitä teippiä omaan suuhus.

Vierailija
11/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut oon sitoutumaton

Ei kiinnosta. Et kiinnosta minua. Ylipäätään henkilöt jotka uhkaavat murhalla saunan takana eivät kiinnosta tutustumis mielessä.

Näkisin että sinulla niitä ongelmia löytyy. Sauna ei välttämättä ole ensimmäinen ongelma tai muut vaarattomammat harrastuksesi.

En muuten ole maininnut käyttäväni tukia väärin tai varastavani mitään. Mistä sellaista olet saanut saunan pölkkyiseen päähäsi. Pitääkö sitä takoa vähän vielä takoa?

Olen vain ilmaissut välinpitämättömyyteni näitä tukien käyttäjiä kohtaan. Myös halveksuntani vanhempaa ikäluokkaa kohtaan. HE ovat kasvattaneet nuorisonsa ja HE ovat pääsyyllinen nykyiseen tilanteeseen. Siitä ei pääse mihinkään.

Minähän tässä olen sitoutumattomampi kuin sinä.

Nämä tukien väärinkäyttäjät saavat myötätuntoni.

Onhan se väärin. Ei heitä silti pidä tappaa saunan takana. Siinä voi tulla pipi omaan nilkkaan. Tajuatko pölkkypää? Tajuatko? Vai pitääkö veistää lisää.

Vierailija
12/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Et kiinnosta minua. Ylipäätään henkilöt jotka uhkaavat murhalla saunan takana eivät kiinnosta tutustumis mielessä.

Näkisin että sinulla niitä ongelmia löytyy. Sauna ei välttämättä ole ensimmäinen ongelma tai muut vaarattomammat harrastuksesi.

En muuten ole maininnut käyttäväni tukia väärin tai varastavani mitään. Mistä sellaista olet saanut saunan pölkkyiseen päähäsi. Pitääkö sitä takoa vähän vielä takoa?

Olen vain ilmaissut välinpitämättömyyteni näitä tukien käyttäjiä kohtaan. Myös halveksuntani vanhempaa ikäluokkaa kohtaan. HE ovat kasvattaneet nuorisonsa ja HE ovat pääsyyllinen nykyiseen tilanteeseen. Siitä ei pääse mihinkään.

Onhan se väärin. Ei heitä silti pidä tappaa saunan takana. Siinä voi tulla pipi omaan nilkkaan. Tajuatko pölkkypää? Tajuatko? Vai pitääkö veistää lisää.

Hienoa että joku jaksaa lätkiä näitä pölkkypäitä tervaskantoon järkeä.

Vierailija
13/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko nyt hakea apua kun suomessa vielä on terveydenhuolto jonka maksamiseen me kaikki osallistumme.

halusi kuljettaa tukien käyttäjät saunan taakse. Ilmeisesti tapettavaksi. En tiedä tappoiko hän ne ihmispoloiset mielessään itse vai oliko hänellä joku tietty ryhmä lahtausta varten valmiina...

No, emme sen koommin paneudu hänen sairaaseen pölkkyiseen mieleensä. Voimme vain ihmetellä miten näitä murhanhimoisia ihmisiä on vapaana ilman hoitoa?

Harrastavat saunaa ja kesämökkeilyä, mutta kaivavat mielissään saunan taakse hautoja ihmisille, jotka eivät ole vielä aikuisikää kohdanneet. Vaan miten käy näiden kuolleiden ihmispolojen lapsille.

Emme paneudu pidemmälle saunamurhaajan mieleen. Ehkä heidän lapsensa saisivat lapiosta päähän tai joutuisivat innokkaan saunaharrastajan takkaan.

Vierailija
14/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ap:n lämmittää sauna ja unohtaa koko juttu?

Vierailija
15/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano missä mä uhkasin murhata. Tiedän sanonnan mutta en jatkanut sitä, saatoinhan tarkoittaa vaikka pyykin pesua. Sun likanen mielikuvitus täydensi loput. Sinä oikeasti olet väkivaltainen luonne kun uhkaat oikeasti veistää ja takoa. Jos tukien väärinkäyttö hyväksytään täytyy hyväksyä myös muut rikokset ja siihen sinä olet jo valmis. En mä kaipaa sun anteeksiantoa enkä sun sympatiaa. Sinä olet kuvottava esimerkki miten tämä yhteiskunta alkaa rapistumaan. Hyväksymällä väärinkäytökset olet jo itse yhtä syyllinen. Minä lopetan kirjoittelun tähän kun nuoriso on jo menetetty tapaus. Mä kasvatan omista lapsistani pikkasen parempia ku sinä ja kaltaises. He tulevat kunnioittamaan toisen omaa ja toisia ihmisiä. Sä et tee kumpaakaan. Voit olla sitoutumattomampi kuin minä mikä sinänsä voikin olla jo itse ongelma kun mihinkään ei tarvi sitoutua.

Kiitos ja kumarrus, Suomi on menetetty teidän takia eikä sitä ikinä saa takaisin entiselleen. Ja nyt poistun palstalta.

Vierailija
16/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä mennä sotkemaan omiin yht. kunnallisiin mielipiteisiin tai politiikkaan tms.

oikea ystävyys on elämän varrella tärkeämpää kuin se, jos vaikkapa kelalta säästyy 100 egee valtion rahaa, joka sit käytetään jonkun tuulisen raon täytteeksi joka tapauksessa.

Mut sä opit tän vielä ap

Jos kysymys olisikin sadasta egestä, niin siitä vaan. Kysymys on kuitenkin tuhansista, ja vuosien varrella kymmenistä tuhansista / lärvi.

Erityisesti vituttaa se, jos itse yrittää elää lainkuuliaisesti, maksaa veronsa ja maksaa kaikesta aina täydet hinnat, ja joku toinen kusettamalla lorvii kotona kasvattamassa isoa persettään ja järjestää toisten verorahoilla itselleen paremman elintason kuin työtätekevällä pariskunnalla ja heidän lapsillaan on.

Jos se on kateutta, olkoon. Rikollista se on ainakin toisen osapuolen osalta, ja kuten ensimmäinen älykäs tässä ketjussa sanoikin, ne yhteiskunnan rahat ei vaan riitä pikku tukihuijarien elättämiseen.

TOinen asia on se, että vituttaa kun ihmiset oikeasti katsoo kieroon kaikkia tuilla eläviä näiden huijareiden takia. Ja se, että niitä joudutaan kohta rajusti leikkaamaan, ja sehän ei näissä perkeleen luusereissa tunnu, mutta niissä, jotka oikeasti niitä tukia tarvitsee, niissä se tuntuu.

Ihan turha esittää jotain parempaa ihmistä sillä, että " mua ei kiinnosta mitä muut tekee". Silloin lähinnä pakoilet nössöyttäsi yhteiskuntavastuutasi tai kuulut itse samaan luuseriporukkaan.

Vierailija
17/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko nyt hakea apua kun suomessa vielä on terveydenhuolto jonka maksamiseen me kaikki osallistumme.

halusi kuljettaa tukien käyttäjät saunan taakse. Ilmeisesti tapettavaksi. En tiedä tappoiko hän ne ihmispoloiset mielessään itse vai oliko hänellä joku tietty ryhmä lahtausta varten valmiina...

No, emme sen koommin paneudu hänen sairaaseen pölkkyiseen mieleensä. Voimme vain ihmetellä miten näitä murhanhimoisia ihmisiä on vapaana ilman hoitoa?

Harrastavat saunaa ja kesämökkeilyä, mutta kaivavat mielissään saunan taakse hautoja ihmisille, jotka eivät ole vielä aikuisikää kohdanneet. Vaan miten käy näiden kuolleiden ihmispolojen lapsille.

Emme paneudu pidemmälle saunamurhaajan mieleen. Ehkä heidän lapsensa saisivat lapiosta päähän tai joutuisivat innokkaan saunaharrastajan takkaan.

kun et itse ole sen parempi. Te saatte puhua reilusti tappamisesta ja teette syväluotaavia analyyseja kirjoituksen perusteella jossa ei mainita mitään tappamisesta. Ja jos oikeasti vihjailet lyöväni lastani ilman että edes tunnet minua, sinä olet itse sairas. Sinä olet ilmeisesti valmis kaikkeen siihen mitä sinä kirjoitit. Minä en edes kirjoittanut lauseita loppuun mutta sulla on heti kaikki tiedossa. Taitaa ne ongelmat ollakin joillakin muilla kun minulla. YÖK.

Vierailija
18/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenkasvuset leikkii aikuista. Mihinkään tukiin ei sais koskea mutta ei sais myöskään puuttua ku niitä tukia käytetään väärin. Lapset, kun se raha ei kasva puussa. Me töissä käyvät aikuiset maksetaan noi teidän vittumaiset harrastukset. Ei ihme että Suomi on taantumassa lamaan ku tämä uus sukupolvi päättää/tulee päättämään asioista.

Heidän mielestään on ihan ok varastaa. Viddu tekis mieli sanoa, että tuo porukka joutaa saunan taakse ja....

Raha tavallaan kasvaa kirjaimellisesti "puissa". Nuoria puolustaen osoitan syyttävää sormea vanhemman ikäpolven suuntaan. Suomi on muuten jo lamassa. Eikä siitä tarvitse syyttää nuoria. Nuoret ovat tässä kärsijöinä. Saunaan ne nuoret kaipaa, ei saunan taa. Sulla on oikeasti ongelma ja tarvittaessa tulen puolustamaan nuoria sinun kaltaisilta fasisteilta vaikka omin käsin.

Lue vähän taloussanomia ja uutisia ja etsi syypäätä muualta, kuin nuorista. Tekisi mieli taittaa sulta käsi katki, mutta en tee sitä. Sillä sillä kädellä sä maksat veroja ja kiltisti maksatkin.

Mä en oo lähelläkään eläkeikää ja olen jo näiden uusavuttomien päättäjien takia alottanu säästään itelle eläkettä. Mutta sun mielestä on siis ok varastaa

Pidäppä sitten hiljaisempaa ääntä ja piilota se nätti säästöpossusi sängyn alle. Ettei lihaksikas setä vie sitä sulta, kuin tikkaria räkänokalta.

Vierailija
19/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu tekis mieli sanoa, että tuo porukka joutaa saunan taakse ja....

Onkohan jäänyt aamulla lääkkeet ottamatta?

Vierailija
20/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et itse ole sen parempi. Te saatte puhua reilusti tappamisesta ja teette syväluotaavia analyyseja kirjoituksen perusteella jossa ei mainita mitään tappamisesta. Ja jos oikeasti vihjailet lyöväni lastani ilman että edes tunnet minua, sinä olet itse sairas. Sinä olet ilmeisesti valmis kaikkeen siihen mitä sinä kirjoitit. Minä en edes kirjoittanut lauseita loppuun mutta sulla on heti kaikki tiedossa. Taitaa ne ongelmat ollakin joillakin muilla kun minulla. YÖK.

Anteeksi pyyntö töykeästä viestistä auttaisi enemmän, kuin tuo kissamainen kaapiminen hiekkalaatikon vierellä peittääksesi paskan katkusi jonka tänne kirjoitit.

Oli melko mautonta edes pistää sitä saunan taakse viestiä. Ihan turha puolustella nyt. Ainoa keino mikä tulee mieleen aikuiselta ihmiseltä olisi pyytää anteeksi mautonta viestiä.

No pyydä anteeksi sitä viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän