Suositelkaan parasta lelua, please!
Olen tällainen 4 vuotta naimisissa ollut nainen, joka on jo pari lasta ehtinyt pyoräyttää. Meillä ei ole koskaan ollut käytossä mitään leluja, vaan ihan 'luomuna' ollaan menty. :) Nyt haluttaisiin asiaan muutos...
Minulla on sellainen 'ongelma', että en ole _koskaan_ saanut minkäänlaista orgasmia. Tähän asti lähimpänä sitä olen ollut (luulen) kun mies on klitorista hinkannut, mutta silloinkin vain hetkittain tuntuu Erittäin Hyvältä. (ajatuksetkin saattaa häiritä, kun saatan ajatella että "Voi, tulisipa nyt O...!" Eikä se tietenkään tule) Alkuaikoina itkeskelin asiaa, kun ei tunnu missään, ja välillä asia ei ole minua häirinnyt. Sekin tuntuu miellyttävältä kun voin miellyttää miestäni. Me harrastetaan suuseksiä, joka tuntuu ihan mukavalta, mutta ei siltä että olisin laukeamaan päinkään, ja penis pepussakin on kivaa. Nyt alkaa tosissaan hermostuttaa että onko koko loppuelämä tällaista. (kyllä, olen kuullut että parinvaihto saattaa auttaa tilannetta, mutta miehestäni en luovu! :-) ) Ominkäsinkaan orgasmia en ole saanut, se ei ole muutenkaan mun juttu.
Niin, millaista seksilelua suosittelette minulle/meille? Pääasiassa haluaisin että se voisi auttaa minua kiihottumaan oikein kunnolla, mutta ei toki siitä ole haittaa, jos se miestäkin kiihottaisi... ;-) Mies joskus on sanonut että sen käsi väsyy kun se klitorista hieroo, kun pyydän sita hinkkaamaan kovempaa. Jokin värisevä lelu olisi hyvä? Saa pistää vaikka linkkiä että näkee millaisesta vempeleestä on kyse, kun tosiaan nuo lelut on ihan outoja meille.
Suurkiitokset jo etukäteen avusta!
---N24---
Kommentit (42)
Meillä vaimolla oli aika vaikeaa saada o:ta. Ostin hänelle sellaisen supersuositun ja paljon myydyn k-kiihottimen. Eli ei koske suoraan siihen, vaan imuttaa. Nyt saa aina ja välillä muutamassa kymmenessä sekunnissa. Hän suosittelisi sellaista kaikille
Hei, kuulostaa siltä että teillä on ihanan läheinen suhde ja hyvä pohja lähteä tutkimaan tätä yhdessä
Et todellakaan ole yksin moni nainen on samassa tilanteessa, ettei ole saanut orgasmia (vielä). Se ei kerro mistään viasta, vaan useimmiten kyse on siitä, että oma keho ja mieli eivät vielä ole päässeet täysin synkkaan keskenään.
Koska olet jo huomannut, että klitoriksen kautta tulet lähimmäksi orgasmia, suosittelen aloittamaan klitoriskiihottimesta. Nämä ovat ihan huippuapu monelle, joka ei ole aiemmin saanut orgasmia. Niissä on hellä mutta tehokas alipaine tai värinä, joka stimuloi klitorista ilman, että tarvitsee itse ohjata liikettä tai painetta jatkuvasti.