Suositelkaan parasta lelua, please!
Olen tällainen 4 vuotta naimisissa ollut nainen, joka on jo pari lasta ehtinyt pyoräyttää. Meillä ei ole koskaan ollut käytossä mitään leluja, vaan ihan 'luomuna' ollaan menty. :) Nyt haluttaisiin asiaan muutos...
Minulla on sellainen 'ongelma', että en ole _koskaan_ saanut minkäänlaista orgasmia. Tähän asti lähimpänä sitä olen ollut (luulen) kun mies on klitorista hinkannut, mutta silloinkin vain hetkittain tuntuu Erittäin Hyvältä. (ajatuksetkin saattaa häiritä, kun saatan ajatella että "Voi, tulisipa nyt O...!" Eikä se tietenkään tule) Alkuaikoina itkeskelin asiaa, kun ei tunnu missään, ja välillä asia ei ole minua häirinnyt. Sekin tuntuu miellyttävältä kun voin miellyttää miestäni. Me harrastetaan suuseksiä, joka tuntuu ihan mukavalta, mutta ei siltä että olisin laukeamaan päinkään, ja penis pepussakin on kivaa. Nyt alkaa tosissaan hermostuttaa että onko koko loppuelämä tällaista. (kyllä, olen kuullut että parinvaihto saattaa auttaa tilannetta, mutta miehestäni en luovu! :-) ) Ominkäsinkaan orgasmia en ole saanut, se ei ole muutenkaan mun juttu.
Niin, millaista seksilelua suosittelette minulle/meille? Pääasiassa haluaisin että se voisi auttaa minua kiihottumaan oikein kunnolla, mutta ei toki siitä ole haittaa, jos se miestäkin kiihottaisi... ;-) Mies joskus on sanonut että sen käsi väsyy kun se klitorista hieroo, kun pyydän sita hinkkaamaan kovempaa. Jokin värisevä lelu olisi hyvä? Saa pistää vaikka linkkiä että näkee millaisesta vempeleestä on kyse, kun tosiaan nuo lelut on ihan outoja meille.
Suurkiitokset jo etukäteen avusta!
---N24---
Kommentit (42)
unohtui kokonaan että joskus kirjoitin tuon. Mutta jos vielä satut lukemaan tätä niin se sauva löytyi www.sincity.fi ja sieltä "sauvakiihottimet" ja "minidelfiini-sauva".
Ja se orgasmivoide oli "Intiimituotteet" --> stimuloivat tuotteet --> Shunga-naisten kiihotusvoide.
Tuo voide mulla ainakin auttaa saamaan nopeammin, mutta kyllä saan pelkän sauvankin avulla.
Ei muuta kuin ostoksille jos ette ole vielä ehtineet! Varmasti monet muutkin tosi hyviä mutta ainakin nuo on meille olleet hyvät!
taikasauvaa?
Taidat olla se taikasauvan ehdottaja :D Suurkiitokset! Vähän alkaa jo jännittämään tämä asia! :-)
taikasauvaa?
Tilauksessa on. Olisin voinut jo aiemmin, mutta lähdettiin reissuun enkä halunnut pakettia lojumaan oven taakse. Ja kun tilasin, varastosta oli loppu...
mistä ihmeestä ostit tuon??
parh terv Iso Jorma
Oletko kertonut tai tietääkö hän ettet saa?
Kysyn tätä siksi että itse olin aviossa 16 vuotta,seksi oli mitä oli,ihan ok,kai.Tapasin uuden mieheni eron jälkeen,hän otti minut kaikin tavoin huomioon ja kas,sain elämäni ensimmäisen orgasmin yhdynnässä ja sen jälkeen kaikki on ollut yhtä juhlaa sillä saralla.Luottamus ja se,että kerrot mikä tuntuu hyvältä on kaiken a ja o.Nyt olen oikeasti huomannut,että seksin tärkein "voima"on RAKKAUS JA KUNNIOITUS.Piste.
Mulla oli myös pitkä suhde, yli 10 vuotta jossa en saanut orgasmia ja muutenkin tuntui että jäin "jotain ilman". Kunnes tapasin nykyiseni, joka on ihana - kunnioittaa, kohtelee ihanasti ja kehuu minua. Rakastelu on taivaallista - hän pitää hyvänä, suukottelee ja osaa ottaa naisen. Huh mikä mies:)
hitachi magic wand?
mistä ihmeestä ostit tuon??
parh terv Iso Jorma
Meillä ainakin toimii sangen yksinkertainen kaava, kun lapset ovat lähdössä isovanhenmille yökylään niin aloitan edellis päivänä seuraavan illan orgasmin valmistelun.
Päivän tai illan aikana tartun tiukasti vaimoa takaapäin käsistä ja pakotan ne selän taakse, työnnän toisen käden suoraan härskisti jalkoväliin ja kouraisen, hieroen hetken sitten käsi suoraan rinnoille ja reipas puristelu, toistan saman illan aikana muutamia kertoja, sitten ennen nukkumaan menoa tartun vaimoa taas käsistä suutelen kaulaa ja kuiskin korvaan, "huomenna mä nussin sua laitaa jotain sopivaa päälle".
Sittenpä vaimo on seuraavaksi illaksi pukeutunut sopivan kiihottavasti, tiukat housut, avoinaiseen ja tiukkaan paitaan, illan mittaan luon pitkiä himoitsevia katseita.
Sitten vain tositoimiin, pientä takapuolelle taputtelua ja kourimista, pientä kehumista, "hyvä perse, isot rinnat" tyyliin, sitten vain vaatteet pois vaimolta pitkä hieronta ja suutelu ja lopuksi itse asiaan ensin ratsastusta ja lopuksi takaapäin.
Eli yksinkertaisesti PITKÄN KAAVAN MUKAAN
Kullissakin tuntuu todella hyvältä tuo hitachi.. ei kauaa kestä ku mällit lentää.
Mulla ja rakkaallani on useita erilaisia seksileluja. Ihan varauksetta en tuota Magic Wandia suosittele, meillä on nimittäin sekin, ja mä en erityisemmin tykkää sen intensiivisestä värinästä, musta se on jotenkin too much ja tuntuu lähes epämiellyttävältä.
Oma suosikkini on Stubby, joka tuntuu erittäin hyvältä kaikella tapaa käytettynä, katso vaikka www.kaalimato.com ja etsi tuotehaulla hakusanalla Stubby.
Toinen yhteinen suosikkimme on We-vibe joka avaa aivan uusia ulottuvuuksia seksiin :-) Meillä on tuo kolmonen, jossa kaukosäädin. Suosittelen lämpimästi.
Magic Wandia käytämmme meillä lähinnä siihen, mihin se alunperin oli tehty, eli hierontaan :-)
Hierova suihku on oikein monikäyttöinen kapistus. Samoin ihan tavallinen huulirasvapuikko. Ensin on opeteltava pääsemään omin käsin onneen, että osaa neuvoa miestä.
Meillä ainakin toimii sangen yksinkertainen kaava, kun lapset ovat lähdössä isovanhenmille yökylään niin aloitan edellis päivänä seuraavan illan orgasmin valmistelun.
Päivän tai illan aikana tartun tiukasti vaimoa takaapäin käsistä ja pakotan ne selän taakse, työnnän toisen käden suoraan härskisti jalkoväliin ja kouraisen, hieroen hetken sitten käsi suoraan rinnoille ja reipas puristelu, toistan saman illan aikana muutamia kertoja, sitten ennen nukkumaan menoa tartun vaimoa taas käsistä suutelen kaulaa ja kuiskin korvaan, "huomenna mä nussin sua laitaa jotain sopivaa päälle".
Sittenpä vaimo on seuraavaksi illaksi pukeutunut sopivan kiihottavasti, tiukat housut, avoinaiseen ja tiukkaan paitaan, illan mittaan luon pitkiä himoitsevia katseita.
Sitten vain tositoimiin, pientä takapuolelle taputtelua ja kourimista, pientä kehumista, "hyvä perse, isot rinnat" tyyliin, sitten vain vaatteet pois vaimolta pitkä hieronta ja suutelu ja lopuksi itse asiaan ensin ratsastusta ja lopuksi takaapäin.
Eli yksinkertaisesti PITKÄN KAAVAN MUKAAN
.
höhh kunpa olisit ollu mun mies oisit nussinu ja puristelllu rintoja ihanaa tuo seksi
t:malviina
Aikainen mato lelun nappaa. Ilmainen seksilelu ilman jatkositoumuksia http://www.ilopilleri.com/ilmaistuote.html
muutamaan otteeseen ainakin. Sen voin kyllä sanoa, että tähänastisessa elämässä en ole kokenut mitään niin "kivaa" kuin tämän taikasauvan kanssa :-) Orgasmia ei ole tullut ainakaan vielä, mutta ejakulaatioita kylläkin. (tosin se nyt ei minulle ole tärkeää, sotkee vaan...) Kai ne ejakulaatiot kuitenkin sen kertoo, että jotain tapahtuu sentään! En oikein tiedä mitä voisin tehdä asian edistämiseksi vielä, kun lopuksi tuntuu siltä että en kestä enää sitä värinää ja pakko lopettaa.
Samaan hintaan kuului myös 2 lisäosaa, toinen suora "penis" ja toinen käyrä G-pistehierontaan. Käyrää ollaan kokeiltu, mutta en oikein tiedä mistä kohtaa pitäis tärisytellä? Kenelläkään tietoa? Yleensäottaen koko homma ei tunnu miltään mutta yhdestä kohtaa tuntuu melkein kipeältä tärisytellä. Liekö se sitten SE kohta, mutta kun ei kärsi tehdä pitkään kun sattuu :(
Ollaan tuota käytetty pari kertaa ihan perushierontaan (vain miehelle, minä haluan toisenlaista hierontaa), mutta ei se kuulemma ole kovin hyvä siihen tarkoitukseen! :-) Hauska kun se tuli paketissa, joka oli erittäin "siveä" eikä seksitarkoitusta mainittu sanallakaan!
Kiitos sinulle joka suosittelit tätä!
Meillä ei ole noita lisäosia. Vaimon on melko vaikea(tai ainakin hidas) saavuttaa tuolla orkkua, jos on ollut useamman päivän ilman orkkua. Laittamalla isomman nopeuden päälle, se kyllä onnistuu, mutta ei tunnu niin hyvältä. Yleisesti ottaen tuo on kuitenkin varma orkkulaite. Millainen tilanne sinulla yleensä ennenkuin alatte harrastaa seksiä? Odotatko tilannetta jo valmiiksi kostuneena ja kiihottuneena? Tuolla laitteella käyminen suoraan asiaan voi olla liian "raakaa" eli voisi olla hyvä kiusoitella muilla tavon ennen varsinaista "palkintoa" eli taikasauvaa. Varsinkin sinun tapauksessasi. Saattaa hyvin olla, että kun opit saamaan orkun tavalla tai toisella, niiden saaminen helpottuu huomattavasti, vaikka eka orkku olisikin työn takana. Kumpaa nopeutta olet käyttänyt ja missä vaiheessa? Käytäthän liukuvoidetta myös? Sauvan asennollakin saattaa olla merkitystä, vaimo tykkää kun se on joskus kohtisuoraan klitorikseen eli ei pallon kylki vaan sen yläosa. Liikutteletko sauvaa edestakaisin koko klitoriksen alueella? Joka tapauksessa ejakulaatio on ainakin merkki oikeasta suunnasta, meillä ei nesteitä kylläkään lennä. Ehkä hierontahetki kannattaa tosiaan aloittaa maltillisesti, vähitellen kohti voimakkaampaa, intensiivisempää.
Onnea kokeiluihin!
-Se joka ehdotti magic wandia
^En tahdo oikein kostua helposti, mutta kostun kyllä nopeasti kun laitetta käyttää hetken. Ostin sitä ID Glideakin, mutta mun mielestä liukuvoide on jokatapauksessa turhaa taikasauvan kanssa, kun me käytetään kuitenkin harsoa tms siinä välissä ettei se aivan sotkeennu (sitä kun ei oikein kunnolla voi pestä). Eli klitoriksen alue on kuitenkin pysyy kuivana harson takia. Olemme käyttäneet molempia nopeuksia, ensin hidasta kauemmin ja sitten nopeaa, ja taas hidasta... ihan mikä minusta tuntuu parhaimmalta. Tykkään myös välillä käyttää sitä kohtisuoraan, kuten vaimosikin. Ja kyllä myös liikutellaan koko alueella mutta välillä väristellään pitempään suoraan klitoriksen päällä. Ehkä tämä tosiaan on vain sellainen juttu, että maltti on valttia :-) Olen tyytyväinen laitteeseen vaikka orkkua ei tulisikaan, mutta kun nälkä kasvaa syödessä... ;-) Ehkä se vielä sieltä tulee joskus.
---ap---
märempi on parempi. Magic wand on helppo siistiä liukuvoiteesta märällä pyyhkeellä ja sitten kuivata. Toinen vaihtoehto on vetää siihen kortsu päälle, sekin oli manio idea jonka poimin jostain netistä, mutta tuskinpa sitä nuukana viitsisi jatkuvasti. Sen pehmeän pään saa irti puhdistusta varten, mutta se saattaa kyllä kärsiä jos joka päivä irrottaa, aika tiukassahan se on. Joka tapauksessa suosittelen kuitenkin runsasta liukkarin käyttöä, se antaa paljon paremman tuntuman hommiin kuin voisi uskoakaan!
Kokeilkaapa perhosta, joka puetaan remmeillä päälle ja voit suristella mielin määrin. Siis klitoris saa yhdynnän aikana kunnon hieronnat. Hintakaan ei ole paha, joten jos ei tykkää, niin eipähän niin kovasti harmita. Katso vaikka www.sexshop. fi ja laita hakuun perhonen. Meillä on sellainen pieni ja punainen.
Eikö Malviina sun tissejä ja persettä ole puristeltu?
kertoa tarkemmin mistä delfiinistä on kyse ja mikä tuo orgasmivoide on? Mahtavaa että tuosta ongelmasta voi päästä eroon!! Valat minuunkin uskoa :)