Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten lasten äidit jatkuvasti sairauslomalla

Vierailija
14.03.2012 |

En käsitä sitä, että suunnitellaan hoitovapaan lyhentämistä 2 vuoteen.

Pienten lasten äidit on valitettavasti rasite työkavereille ja työpaikalle.

Päiväkoti ikäiset sairastavat paljon ja yleensä se äiti niitä hoitaa ja jää sairauslomalle.

Parempi että äidit pysyisivät siellä kotona sen 3 vuotta, mielummin pidempäänkin. Jos taludellisesti pystyy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oamssa tuttavapiirissä knu on vaan 2 lapsella putket, ja suurin osa on lasten takia poissa 1-2 viikkoa vuodessa.

sairastaneet valtavasti. Lähes kaikilla putket korvissa ja kaikkea mahdollista. Vanhemmat joutuvat olemaan useita viikkoja vuoden aikana pois töistä. Kuukaudessa vähintään viikko sairaan lapsen hoitoa kotona.

Vierailija
22/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli 13 kk, nyt on 2v 8kk ja oon tähän asti ollut yhden päivän kotona hoitamassa sairasta lasta.

No joo, mulla mies osallistuu hyvin ja oman äidin voi hälyyttää aina tarvittaessa. Ja lapsikin sairastaa tosi harvoin. Eli ollaan onnekkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vuodella eteenpäin.

Vierailija
24/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli 13 kk, nyt on 2v 8kk ja oon tähän asti ollut yhden päivän kotona hoitamassa sairasta lasta.

No joo, mulla mies osallistuu hyvin ja oman äidin voi hälyyttää aina tarvittaessa. Ja lapsikin sairastaa tosi harvoin. Eli ollaan onnekkaita.

Asiat ovat sinulla erittäin hyvin!

Vierailija
25/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosi on. Rasittavia ovat pienten lasten äidit työnantajille nykyään.

Nyt itse hoitovapaalla..

Vierailija
26/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut lapsen takia töistä poissa 0-2 päivää per vuosi ja omien sairastelujen takia saman verran. Monella muulla tulee enemmän jo niistä omista sairasteluista...

Vierailija
27/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useampi alainen, joilla on kaikilla pieniä lapsia.

Sairaslomapäiviä ei ole sen enempää kuin keski-ikäisissäkään. Päin vastoin nämä ovat oikeasti pois eivätkä lintsaa keksityillä syillä. Työmoraali on korkealla.

Vierailija
28/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on useampi alainen, joilla on kaikilla pieniä lapsia.

Sairaslomapäiviä ei ole sen enempää kuin keski-ikäisissäkään. Päin vastoin nämä ovat oikeasti pois eivätkä lintsaa keksityillä syillä. Työmoraali on korkealla.

Tämä tarkoittaa sitä, että työpaikalla voidaan kaikin puolin hyvin ja halutaan tehdä töitä. Ja myös sitä, että olet hyvä esimies.

Vierailija
29/29 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten sairastelun takia. Se on sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa ;)