Pienten lasten äidit jatkuvasti sairauslomalla
En käsitä sitä, että suunnitellaan hoitovapaan lyhentämistä 2 vuoteen.
Pienten lasten äidit on valitettavasti rasite työkavereille ja työpaikalle.
Päiväkoti ikäiset sairastavat paljon ja yleensä se äiti niitä hoitaa ja jää sairauslomalle.
Parempi että äidit pysyisivät siellä kotona sen 3 vuotta, mielummin pidempäänkin. Jos taludellisesti pystyy.
Kommentit (29)
lapsi oli 13 kk, nyt on 2v 8kk ja oon tähän asti ollut yhden päivän kotona hoitamassa sairasta lasta.
No joo, mulla mies osallistuu hyvin ja oman äidin voi hälyyttää aina tarvittaessa. Ja lapsikin sairastaa tosi harvoin. Eli ollaan onnekkaita.
lapsi oli 13 kk, nyt on 2v 8kk ja oon tähän asti ollut yhden päivän kotona hoitamassa sairasta lasta.
No joo, mulla mies osallistuu hyvin ja oman äidin voi hälyyttää aina tarvittaessa. Ja lapsikin sairastaa tosi harvoin. Eli ollaan onnekkaita.
Asiat ovat sinulla erittäin hyvin!
että tosi on. Rasittavia ovat pienten lasten äidit työnantajille nykyään.
Nyt itse hoitovapaalla..
itse olen ollut lapsen takia töistä poissa 0-2 päivää per vuosi ja omien sairastelujen takia saman verran. Monella muulla tulee enemmän jo niistä omista sairasteluista...
on useampi alainen, joilla on kaikilla pieniä lapsia.
Sairaslomapäiviä ei ole sen enempää kuin keski-ikäisissäkään. Päin vastoin nämä ovat oikeasti pois eivätkä lintsaa keksityillä syillä. Työmoraali on korkealla.
on useampi alainen, joilla on kaikilla pieniä lapsia.
Sairaslomapäiviä ei ole sen enempää kuin keski-ikäisissäkään. Päin vastoin nämä ovat oikeasti pois eivätkä lintsaa keksityillä syillä. Työmoraali on korkealla.
Tämä tarkoittaa sitä, että työpaikalla voidaan kaikin puolin hyvin ja halutaan tehdä töitä. Ja myös sitä, että olet hyvä esimies.
lasten sairastelun takia. Se on sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa ;)
oamssa tuttavapiirissä knu on vaan 2 lapsella putket, ja suurin osa on lasten takia poissa 1-2 viikkoa vuodessa.