Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipulikyyneliin oikeasti tepsivä keino?

Vierailija
12.03.2012 |

Onko olemassa jotain oikeaa apua itkettävään sipuliin? Sipulin jääkaappiin panemisesta olen kuullut, samoin sipulin pesemisestä, mutta mikä oikeasti toimii? Olisiko olemassa vaikka jotain apuvälinettä? Tyyliin toimivatko laskettelulasit? :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vuosiin itkettäneet mitkään sipulit ja kerran sit ihmettelin että missä vika ja olinkin leikkaamassa ilman linssejä.

Vierailija
22/29 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aina syön ensimmäisen palan jonka leikkaan ja ei itketä. Tiedä sitten itkettäisikö muutenkaan, mutta ei ainakaan näytä niin hauskalta kuin uimalaseissa kokkaavat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mulla.

Silloin ei itketä jos veitsen kastaa kylmän veden alla ja pitää kylmän veden valumassa siinä vieressä. Välillä vaikka hulauttaa veistäkin vielä uudelleen.

Ei tule tippa linssiin.

Vierailija
24/29 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkkooko joku oikeesi sipulia UIMALASIT päässä :D :D :D

Vierailija
25/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos laajasta vinkkikirjosta! Niksit menevät testiin paitsi ei piilolinssit. :)

Mistä saa sipulisilppureita? Tupperwarelta, sanoi joku, mutta entä muualta?

Ei ole siis sinänsä vakavasta ongelmasta kyse, mutta ärsyttävästä ja päivittäisestä kuitenkin. Joskus menee myös meikki uusiksi.

Vierailija
26/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauha ksylitol purkkaa kun pilkot sipulia. Ei kirvele silmät. Lupaan sen. (strömsössä neuvottiin näin joskus, kokeilin ja toimi)

Vierailija
27/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii nenän kautta hengittäminen. Suuta ei saa avata ollenkaan, ei edes jutella saa. Tämän opin jostain nettipalstalta ja toimii.

Vierailija
28/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä. Mä harvoin käytän sipulia, mutta multakin löytyy nykyään tupperwaren silppuri.

Vierailija
29/29 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle opetettu, että ensin sipulit liotetaan lämpimässä/kuumassa vedessä ja saavat lillua sielä, kunnes otat veitsen alle. Terävä veitsi ja viillot oikeaan suuntaan, niin ei itketä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi