Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alotteiden tekeminen.

Vierailija
12.03.2012 |

kumpi tekee enemmän aloitteita?

Itse miehenä luen kateellisena että naiset on niin innokkaita tekemään aloitteen.

Itse saan aina ehdotella ja tehdä aloitteen. Tai jopa kun tiskaa menen taakse ja Hieroon pyllyä ja klitorista. tai muuten kun pystyy eli silmä välttää tenavilta.

En muista saaneeni itse koskaan päivällä hänen aloitteesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viikonloppuna juttelin mieheni kanssa aloitteiden tekemisestä ja "pakkien" saamisista.

Minä naisena koen olevani aloitteellisempi ja antavani harvemmin pakkeja, mutta yllätys yllätys mieheni on asiasta eri mieltä.

Ei hän mua pihtariksi sentään väittänyt ;), vaikka minä välillä väitän miestäni pihtaripippeliksi, ja suutahdan jäädessäni ilman.

Mielenkiintoisia näkemyseroja siis.

Vierailija
2/5 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi tekee enemmän aloitteita?

Itse miehenä luen kateellisena että naiset on niin innokkaita tekemään aloitteen.

Sama vika täällä. Vaikka lähes aina saa kun aloitteen tekee, niin jonkinlainen velvollisuusseksin maku siinä silloin on, ihan tahtomattaankin.

Kyllä aloitteita pitäisi joka naisen pystyä tekemään, vaikka kuinka ujo olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee seksi aina liian myöhään kun tenavat menee nukkumaan. sitten saunan jälkeen olohuoneeseen munat paljaana ja pestyinä odottelemaan jos jotain tapahtuisi.. yleensä viereen tuleekin mutta joko hieman hivelee ja käy hommiin tai sitten ei. kuitenkin itse tykkään saunan jälkeen hieroa takaa kun makaa mahallaan vaikka patjalla. hyvä hieroa peppua ja pimppaa kauan. mutta pointti on se että menee ihan liian myöhäiseksi ettei sitten kunnolla vaimo jaksa enää.

päivällä sitä ei huvita tai tee aloitteita lainkaan vaikka työntää lähes munan suuhun kun läppärillä on (ja tenavat ei nää) mutta ilmeisesti väärä mato (tai liian pieni) että mitään ihmeempää tapahtuu. itse en ole koskaan saanu vastaavaa että vaikka sohvalla / tuolilla on tulis hame päällä ilman pikkuhousuja istumaan syliin jota kaivannut / sanonut monta kertaa.. mutta kun se sit menee tyyliin tehdään äkkiä pois jotenkin tai jopa nukahtaa kesken tekemisen niin siinä jaksa ees ite vetää loppuun :)

Vierailija
4/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen useammin aloitteita. Onneksi pakkeja ei juuri tule. =) Ja tekee kyllä mieskin, mutta näppituntumalla väitän, että itse teen. Joskus viettelevämpiä ja pitkän kaavan mukaan, aloittamalla saunan jälkeen selkähieronnalla ja hivelyllä, siitä suutelemalla niskaa, selkää... No, työ tiiätte. =) Joskus suorasukaisempia, joko kuumilla viesteillä päivällä tai sanomalla suoraan, että rakasteltaisiinko. Joskus vaan käyn antamaan suuseksiä, miten milloinkin. Tosin en miellä noita "aloitteiksi", teen vaan mielen mukaan ja onneksi miehen mieli seuraa...

Vierailija
5/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viikonloppuna juttelin mieheni kanssa aloitteiden tekemisestä ja "pakkien" saamisista.

Minä naisena koen olevani aloitteellisempi ja antavani harvemmin pakkeja, mutta yllätys yllätys mieheni on asiasta eri mieltä.

Ei hän mua pihtariksi sentään väittänyt ;), vaikka minä välillä väitän miestäni pihtaripippeliksi, ja suutahdan jäädessäni ilman.

Mielenkiintoisia näkemyseroja siis.

Puheenaihe jota ei varmaan vaimon kanssa uskalla aloittaa. Jos valitsen vaikka esimerkiksi viisien pakkien jälkeen itsesensuurin eli ei edes yritä ja sitten epämääräisen ajan jälkeen vaimoke viestittää/tekee aloitteen/tai jotain sinne päin, niin en tuota koe oikeaksi aloitteen tekemiseksi. Vaikka voihan vaimo itse kokea, että hän tekee asiassa aloitteen ja mieshän siinä on ollut nihkeä.