Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko salarakas?

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ennenkin. Toistan käytöskaavaani vaikka tiedän kokemuksesta sen haitalliset puolet. Tämä on minun huono puoleni. Kertokaa te muut omanne, että minä saan moittia niitä, kun nyt kerran puolustuskannalle äidyin.

Vierailija
2/21 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo kohta vuoden. Paino sanalla RAKAS, suhde on muutakin kuin seksiä. Olen naimisissa, niin on mieskin. Enkä aio puolustella itseäni teille mitenkään, tämä on minun ratkaisuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yli kaksi vuotta, naimisissa molemmat, pääpaino olosuhteiden pakosta ehkä sanalla sala..

Olen nainen..

Vierailija
4/21 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla uskollinen, vaikka kieltämättä "tarjous" (ei siis rahasta kyse) olisi houkutteleva.

Haluan säilyttää puhtaan omantuntoni.

Vierailija
5/21 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikeastaan edes kovin salainen, miehen vaimokin tietää, eli paino sanalla rakas.

Vierailija
6/21 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikeastaan edes kovin salainen, miehen vaimokin tietää, eli paino sanalla rakas.

Vetääkö mies toisinaan saman päivän aikana teitä molempia? Onko aina pesty kalu?

Vierailija
7/21 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas/salapano:) Ikävöin häntä ja tiedän hänenkin pitävän minusta.Mutta kuviossa normivaikeudet,kun kumpikin aviossa tahoillaan;)

En tiedä,mitä tästä seuraa,mutta himottaa se mies todella;)))!!;P

Vierailija
8/21 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakas/salapano:) Ikävöin häntä ja tiedän hänenkin pitävän minusta.Mutta kuviossa normivaikeudet,kun kumpikin aviossa tahoillaan;)

Kun löytyy nainen, jolta saa tunnin flirtistä irti enemmän kuin puolisolta parissakaan vuodessa, niin sitten ymmärtää sanontaa "olla mukana täysin rinnoin".

Vierailija
9/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-J

Vierailija
10/21 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kovasti halun ja tietoisesti pyrin sellaiseen asemaan.

M35

Vierailija
11/21 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, vaimoa hän ei pane. Eikä tuo vaimo kovin iloinen oo siitä, että mies tapailee minua. Vaimo siis tietää, että mies mua tapailee, mutta mies joutuu tapailemaan minua salaa. Itse sinkkuna tämä kuvio alkaa jo vähän ottamaan päähän yli puolen vuoden tapailun jälkeen. Haluaisin enemmän :/

Vierailija
12/21 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, vaimoa hän ei pane. Eikä tuo vaimo kovin iloinen oo siitä, että mies tapailee minua. Vaimo siis tietää, että mies mua tapailee, mutta mies joutuu tapailemaan minua salaa. Itse sinkkuna tämä kuvio alkaa jo vähän ottamaan päähän yli puolen vuoden tapailun jälkeen. Haluaisin enemmän :/

tämä siis numerolle 7 vastaus.

Vierailija
13/21 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toistamiseen, samalle miehelle. Ensimmäisen kerran olin 17 vuotiaana nuorena naisena noin vuoden ajan, nyt 20 vuotta myöhemmin olen ollut hänen salaRAKAS jo kohta kolme vuotta.

Vierailija
14/21 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa koin tekeväni väärin, mutta nyt nekin ajatukset ovat lakanneet häiritsemästä. Koen että minullakin on oikeus pitkään kuumaan ja intohimoiseen rakasteluun, ja kotona en omalta mieheltäni sellaista saa. Salarakkaassa jo ensimmäinen kunnon kielisuudelma vie jalat altani, alapää kostuu ja seksin aikana hänen taitavat sormensa aiheuttavat sellaisia järistyksiä, että naapuritkin sen kyllä kuulevat.

Vierailija
15/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sellainen. Vaimo ei pidä seksistä ollenkaan, joten pitää sitten touhuta ne jutut salaisesti muualla.

Vaimo on tyytyväinen kun en vonkaa, ja salainen rakastajatar on myöskin tyytyväinen saadessaan hyvät kyydit :D

Vierailija
16/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon merellä. Vaimoni tuli vastaan kauniiksi laittautuneena. Kotiuduttuani kävin suihkussa ja nukuin ankarimman väsymyksen pois. Toin tuliaisia, kerroin tapahtumista, halailin ja silittelin.

Ja mitä tekee vaimo? Lätisee äitinsä kanssa puhelimessa tunnin. Ja jää keittiöön lukemaan kirjaa, kun menen nukkumaan. Kun hän tuli sänkyyn, olisin vielä halunnut, mutta vastakaikua ei kuulunut. Käänsin kylkeä. Onneksi pääsi pierukin vielä. Elämäänsä tyytyväinen nainen ei seksiä kaipaa...

Vierailija
17/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut viime vuonna. Tapailen erästä miestä pelkästään seksin takia. Mulla ei ole tällä hetkellä aikaa oikealle suhteelle. Toivon kuitenkin tilanteen muuttuvan pian. Tapailemani mies on tahollaan lapsettomassa liitossa. Varattuun isäihmiseen en kajoaisi.

Vierailija
18/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin! Mies avoliitossa, minä asumuserossa. Jatkunut pari kk.

N35

Vierailija
19/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta jo ollut, molemmat aviossa, nainne olen ja ikää meillä molemmilla liki 50 vee

Vierailija
20/21 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kieroja! kun on varma elättäjä taloudellisesti ei kaipaa seksiä ollenkaan, se hommataan kunnon panomieheltä!(lue: ei elättäjältä) Olehan tarkkana, jos et ole jo työntänyt käsiäsi paskaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi