Voin valvoa vaikka koko yön ja lukea tai katsoa elokuvia. Ei tarvitse herätä töihin.
Ei huomenna eikä tulevaisuudessakaan. Repikää siitä oravanpyörässänne.
Kommentit (15)
Kun ei tartte toteuttaa kuin omia toiveitaan. Suklaata tai siideriä aamu neljään ja sen jälkeen sohvalle rötköttämään ja elokuvaa kattomaan jotta voi nukkua koko seuraavan päivän.
Kun ei tartte toteuttaa kuin omia toiveitaan. Suklaata tai siideriä aamu neljään ja sen jälkeen sohvalle rötköttämään ja elokuvaa kattomaan jotta voi nukkua koko seuraavan päivän.
en haluais
lähes joka päivä.
Olen kotiäiti. Ja hypännyt pois oravanpyörästä minun ja puolisoni yhteisestä sopimuksesta.
En silti huutele ilkeästi muille, elämä on valintoja ja toisilla käy tuuri, että voi valita mieleisensä tavan elää.
Mä en tykkäis yhtään jos mun pitäis tehdä töitä ja asua sivistyneesti jossain tylsässä omakotitalolähiössä.
Kuolisin tylsyyteen alle vuodessa.
Voisin katsella leffoja ja tehdä mitä huvittaa kaiket yöt ja päivät, mutta en vaan halua. Pidän tästä nrmaalista rytmistä kiinni ja aion hypätä siihen oravanpyörään heti vaan kun minut joku siihen huolii. Aika yksinäistäkin tämä oravanpyörän ulkopuolella hengailu on :(
Jos haluan seuraa, menen asukastuvalle, päiväkaljalle, kirpputoreille, elokuvien päivänäytöksiin, ihan minne vaan.
Entisessä elämässäni rasitti ja rasittaa edelleen se, että sosiaalisten suhteiden hoitaminen vie niin paljon aikaa.
En kaipaa seuraa kuin satunnaisesti, kaikki muu on rasittavaa.
asua jossakin betonikerrostalossa köyhänä, kaikki päivät vaan valuisi käsistä, ei mitään hyödyllistä tekisi elämällään.
Ihanaa kun on vakituinen, haasteellinen työ, jossa saa tuntea olonsa tarpeelliseksi, asiantuntevaksi. Kiva saada kunnon palkkaa, ja asua siistissä omistusasunnossa, jota on varaa remontoida ja sisustaa. On kivaa viikonloppuisin välillä mennä Stockalle shoppailemaan ihan yksin, ja treffata naisystäviä viinilasillisen ja salaatin kera.
On kiva, että on rahaa matkustaa lomilla minne haluaa ja nähdä maailmaa.
Muutaman kuukauden kuluttua jään äitiyslomalle, ja sitten on ihanaa jäädä vaihteeksi kotiin hoitamaan lasta. Ja sitten kun siltä tuntuu, palata takaisin työelämään. Voi siis itse tehdä halutesaan valintoja. EI ole vain sitä yhtä kotona makaamista se elämä. Oikeasti Suosittelen: hanki koulutus, hanki hyvä työpaikka!
Jos haluan seuraa, menen asukastuvalle, päiväkaljalle, kirpputoreille, elokuvien päivänäytöksiin, ihan minne vaan.
Entisessä elämässäni rasitti ja rasittaa edelleen se, että sosiaalisten suhteiden hoitaminen vie niin paljon aikaa.
En kaipaa seuraa kuin satunnaisesti, kaikki muu on rasittavaa.
Elät siivellä. Häpeä!
haluat valvoa yöt ja nukkua päivät? Eikö eläkeläisenäkin olisi mielekkäämpää nukkua öisin ja valvoa päivisin? Voihan sitä päivälläkin maata sohvalla ja sylkeä kattoon.
mahdollistaa siipeilyn. Äänestäkää Kokoomusta kaikissa vaaleissa.
Ja mä rakastan tätä yhteiskunnan pohjasakkaa johon itsekin kuulun, mielenkiintoisia ihmisiä, en vaihtaisi tylsiin keskiluokkaisiin tuttavuuksiin.
mutta on vapauttavaa, kun tietää että voi halutessaan valvoa ja kuunnella hiljaisuutta vaikka koko yön, koska seuraavana päivänä voi nukkua koko päivän.
Valintoja, elämä on.
Eläkeläisen aktiviteetit nyt voivat olla joko yöllä tai päivällä, kun on vapaa oravanpyörän 8-16 rytmistä.
Ei huomenna eikä tulevaisuudessakaan. Repikää siitä oravanpyörässänne.
olen laillisesti eläkkeellä.
hereillä olla sen jälkeen kun vedän Ketipinorit naamariin, mut jospa sitä pääsis vierotukseen ja eroon mömmöistä ni vois valvoo kaikki yöt ja nukkua päivät.
pää hajoo kotona ja perse leviää