Onko tekstailu pettämistä?
Onko teistä flirttaileva tekstailu kahden tahoillaan naimisissa olevan henkilön välillä pettämistä?
Kommentit (33)
Tunteilleen ei tosiaan voi mitään, vaikka miten yrittäisi. Ainoa, mitä tässä voisi yrittää, olisi viestittelyn lopettaminen, mutta ilmeisesti kummallakaan meistä ei ole siihen juuri nyt tarpeeksi tahtoa...
Ap
Rakkaus syntyy yläpäässä, mistä se siirtyy alapäähän.
Jos löytää ihmisen jonka kanssa yläpää funkkaa paremmin kuin oman puolison kanssa niin JUU ON JA RANKKAA PETTÄMISTÄ ONKIN.
Tätä ei voi lopettaa. Seksi on vain seksiä, jos ei ole tunteita, mutta tommoseen tulee - tai on jo - jotakin tunnetta mukaan.
Siis taidat JO ELÄÄ LOPUN ALKUA vai joko on loppu käsillä, mutta vain käytännön asiat hoitamatta?
ja ollaan jonkin verran yhteyksistä ja tekemisissä ja näistä oma mies tietää kyllä. Toisaaltaan viestit ovat sellaista huulenheittoa poikaporukassa jota voi naureskella...
En mä myös kerro kaikkea mitä mä tyttökavereideni kanssa juttelen vaikka härskejä välillä puhutaankin.
17
3 taas.. Mä oon jo kahteen mieheen ihastunut vuoden sisällä, lähetellyt viestejä ym. Pidemmälle ei ole edennyt (onneksi). Oli kivaa niin kauan kun sitä kesti. Vaikka morkkis on ollut jälkeenpäin siitä fiiliksestä mitä toinen ihminen voi saada aikaan. Se ihastuksen tunne on jotain ihan käsittämätöntä!! Varsinkin jos omassa parisuhteessa ei just sillä hetkellä mene ihan hyvin, piristyy se hetki päivästä ja ei voi muuta kuin hymyillä.
Oman puolison kanssa asiat ok. Tää tunne tähän tekstailukaveriin tuli ihan puskasta, suunnittelematta ja toivomatta...
Ap
riippuu ihan siitä, mikä on suhteessa määritelty pettämiseksi. Omassa suhteessa en tuollaista hyväksyisi.
Rakkaus syntyy yläpäässä, mistä se siirtyy alapäähän.
Jos löytää ihmisen jonka kanssa yläpää funkkaa paremmin kuin oman puolison kanssa niin JUU ON JA RANKKAA PETTÄMISTÄ ONKIN.
Tätä ei voi lopettaa. Seksi on vain seksiä, jos ei ole tunteita, mutta tommoseen tulee - tai on jo - jotakin tunnetta mukaan.
Siis taidat JO ELÄÄ LOPUN ALKUA vai joko on loppu käsillä, mutta vain käytännön asiat hoitamatta?
Eiköhän sen hyväksyminen, että myös muiden ihmisten kanssa voi yläpää funkata kuin sen oman kumppanin, ole ihan sitä elämän laajuuden ymmärtämistä?
Olen eri mieltä, ja tiedän monia, joilla tällainen leikittely ei todellakaan ole tarkoittanut minkään olemassa olevan loppua. Päin vastoin. Ne loput tulee yleensä juuri siksi, että oman huonon omatunnon kautta alkaa säheltämään nykyistä suhdetta paskaksi tiedostamattaan.
Tämä on tytöt vain elämää, ei kannata aina ottaa kaikkea niin kamalan vakavasti. Me olemme ihmisiä, ja oman itsensä arvokkuuden ymmärtämisen myötä muiden sitomisen pakko vähenee.
T. 16
riippuu ihan siitä, mikä on suhteessa määritelty pettämiseksi. Omassa suhteessa en tuollaista hyväksyisi.
Niih, asiat JÄRJESTYKSEEN, ja elämään SÄÄNNÖT. Niin se toimii :D
ja samalla tavalla? Onko puolisollasi oikeus samanlaiseen toimintaa?
Ai ei vai, no mutta onko se sitten sinullekaan luvallista?
kuin mitä sinulla.
mutta joo, todellakin olisin valmis antamaan miehelle saman oikeuden :) Kaikilla meillä ei ole tarvetta sitoa toista.
miehelleni pettämistä on vain se fyysinen puoli.
Ap
kun tää tuo jännitystä ja iloa arkeen. Ja siltikin kamalan syyllinen olo... Kaikkien osapuolien vuoksi.
Ap