Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tekstailu pettämistä?

Vierailija
10.03.2012 |

Onko teistä flirttaileva tekstailu kahden tahoillaan naimisissa olevan henkilön välillä pettämistä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei asiat hyvään suuntaan ole kotona menossa.

Kyllä tuollainen viestittelykin vie puolisoita kauemmaksi toisistaan kun toinen ei ole täysillä mukana vaan viestittelee muualle.

Vaikkakin VAIN viestittelee!

Vierailija
2/33 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas liikkeellä naivia porukkaa.

Toista ihmistä ei voi omistaa, ja rakkautta ei voi pakottaa. Joskus ihminen ihastuu toiseen ja piste.

Mun mielestä tekstailu ei oo pettämistä. Itsensä pettämistä on kuvittelu, että se oma mies aina ja ikuisesti rakastaa intohimoisesti vain sinua, eikä koskaan ikinä vilkaisisikaan ketään muuta (kertoo myös jotain omasta itsetunnosta). Mun puolesta mieheni saisi tekstailla jos haluaa. Sänkyyn meno, tapailu tmv olisi eri asia, koska sellainen automaattisesti mutkistaa asioita. Minä en elä täällä puolisoani varten tai pitääkseni hänet tyytyväisenä, enkä todellakaan toivo omalta puolisoltani sellaista uhrausta minun vuokseni.

Jos toista ihmistä ei voi omistaa, niin miksi sänkyyn meneminen tai tapailu olisi jotenkin ongelmallista? Ettet nyt vain itsekin olisi hiukan naiivi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis myös yksi jolla salainen viestittely kaveri. (Toinen on pikkuhiljaa myös kehkeytymässä?) Se ihastumisen tunne ja toiselta huomion saanti vaan on jotain niin... : )

Ja en tietenkään ilahtuisi jos kuulisin puolisoni moista tekevän, siksipä minulla ei ole aikomustakaan hänelle tästä kertoa.

Vierailija
4/33 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki se on pettämistä mitä et tekisi kumppanisi nähden."

Ja hiustenhalkojille tarkennukseksi, että tällähän tarkoitetaan, mitä et tekisi jonkun ns.kolmannen henkilön kanssa. Ei siis tarvitse alkaa luettelemaan mitä kaikkea, ette tee kumppaneidenne nähden. Palstan luonteen tuntien joku kuitenkin kertoo, ettei käy vessassa, kaiva nenäänsä tai piereskele kumppaninsa nähden jne.

Vierailija
5/33 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisikaan pettämämistä, voi johtaa helposti väärille poluille...

Vierailija
7/33 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa, josta et kertoisi puolisollesi vaan teet salaa hänen selkänsä takana on pettämistä.

Hyväksyisitkö tälläisen touhun puolisoltasi?

Vierailija
8/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sovitte tapaamisesta.. niin varo. Leikit tulella! ;)

Vierailija
9/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei oo fyysistä pettämistä mutta pettämistä se on silti.jos se on hyväksyttävää toisen mielestä niin sitten ei mutta jos se tapahtuu salaa ja loukkaa toista osapuolta jos saisi tietää niin se on pettämistä.esimerkiksi seksi vieraan kanssa ei välttämättä oo pettämistä,jos siihen on avio-/avopuolison lupa.mut tekstailu on jos siihen ei oo lupaa.

Vierailija
10/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä flirttaileva tekstailu kahden tahoillaan naimisissa olevan henkilön välillä pettämistä?

Oon tehnyt tänäänkin tota samaa:/

Vierailija
11/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainen, mistä arvelet kumppanisi pahastuvan, on pettämistä. Noin yleensä ottaen. Et varmaaan itsekään olisi mielissäsi, jos miehesi tekstailisi flirttaillen toiselle naiselle ja nauttisi siitä?

Vierailija
12/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vaan lopettaa...

Vierailija
13/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekstailu ei ole pettämistä

Vierailija
14/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni tekisi samaa, mutta mieheni mielestä vain fyysinen pettäminen on pettämistä, ollaan tästä (aiemmin) kanssaan puhuttu. Eli lähinnä oman omatuntoni kanssa tässä taistelen.

Vierailija
15/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen monesti, että joku tekemäni asia (esim. tanssiminen, pitkä keskustelu, illan päätteeksi halaaminen vastakkaisen sukupuolen kanssa) on täysin vilpitöntä, eikä todellakaan mitenkään väärin. Tämän jälkeen mietin, että olisiko mielestäni mukavaa ja yhdentekevää jos mieheni tekisi vastaavaa. Tämä selventää tilanteen usein.

Vierailija
16/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele muita ihmisiä niin kuin itse haluat tulla kohdelluksi

Vierailija
17/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain yhdeltä mieheltä viestejä joita en voinut kertoa miehelleni. En halunnut pahoittaa lähettäjän mieltäkään ja yritin vastata suht korrektisti hänen viesteihinsä... en silti koe että olisin pettänyt miestäni...

Vierailija
18/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain yhdeltä mieheltä viestejä joita en voinut kertoa miehelleni. En halunnut pahoittaa lähettäjän mieltäkään ja yritin vastata suht korrektisti hänen viesteihinsä... en silti koe että olisin pettänyt miestäni...

Jos niissä ei ollut sinulle mitään tunnelatausta tms niin miksei voinut kertoa että sain tämmöisen ja tämmöisen viestin? Sitähän se pettäminen juuri on että itsekin nauttii tilanteesta ja SIKSI salaa asian!

Vierailija
19/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen samassa tilanteessa, tulella leikkiminen on vaan niin jännää.. t.3

Vierailija
20/33 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas liikkeellä naivia porukkaa.

Toista ihmistä ei voi omistaa, ja rakkautta ei voi pakottaa. Joskus ihminen ihastuu toiseen ja piste.

Mun mielestä tekstailu ei oo pettämistä. Itsensä pettämistä on kuvittelu, että se oma mies aina ja ikuisesti rakastaa intohimoisesti vain sinua, eikä koskaan ikinä vilkaisisikaan ketään muuta (kertoo myös jotain omasta itsetunnosta). Mun puolesta mieheni saisi tekstailla jos haluaa. Sänkyyn meno, tapailu tmv olisi eri asia, koska sellainen automaattisesti mutkistaa asioita. Minä en elä täällä puolisoani varten tai pitääkseni hänet tyytyväisenä, enkä todellakaan toivo omalta puolisoltani sellaista uhrausta minun vuokseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan