Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko TÄYSIN ok viedä 1v yöhoitoon mummolaan?

Vierailija
10.03.2012 |

Esikoinen oli vasta 2,5v ekan kerran yötä mummolassa.

Nyt on sellainen tilanne että sekä minä että mies ollaan todella väsyneitä ja turhautuneita. Ei jaksettaisi yhtään mitään. Ei olla nukuttu kokonaista yötä pitkään aikaan, koska tuo 1v herää yhä edelleen väh. 3 kertaa yössä.

Mietin tässä että onko täysin ok viedä tuo 1v 3-vuotiaan siskonsa kanssa mummolaan yöksi?

Ei ole ollut yötä ennen mummolassa. Mummo on sen verran tuttu että on nähnyt sitä 1-2 kertaa viikossa.

Sanokaa nyt onko täysin ok viedä hoitoon yöksi?

Tekisi kyllä aika helvetin hyvää olla rauhassa kotona edes yksi ilta, yö ja aamu. Saisi NUKKUA.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on muuten arki kunnossa?

Vierailija
2/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mikä on ongelma,

vai eikö mummolassa oltaisi halukkaita yövieraisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia arkea eletään, isompi käy kerhossa ja pienempi on mun kanssa aina kotona. Ihan normaali arki ja normaali rytmi.. mitä tarkoitat tuolla?

Vierailija
4/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mikä on ongelma,

vai eikö mummolassa oltaisi halukkaita yövieraisiin?

jääkö tuosta jotain traumoja 1-vuotiaalle, jos se vaan jätetään sinne yöksi. Kun on aika kiinni minussa vielä.

Vierailija
5/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos mummo ja mummola ovat tuttuja paikkoja.

Vierailija
6/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yö/vuosi on lastenpsykiatrien suositus.

Vierailija
7/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä lapsille.

Vierailija
8/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on!

Vierailija
9/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta. 1-vuotias jo tuolla tapaamistiheydellä pitänee mummoa turvallisena ja tuttuna ja mummolla on lastenhoitokokemusta. Teidän väsymyksenne vielä puoltaa tilannetta.

Meillä 1-vuotias ainakin iloisena aina toisinaan jää mummolle yökylään, enkä siitä huonoa omaatuntoa tunne. Mummolassa saa täyden huomion ja jatkuvaa sylittelyä, jopa paremmin kuin väsyneeltä äidiltään.

Vierailija
10/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiähän ne lapselle on.

Vierailija
11/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen yksivuotiaan vienyt mummolaan hoitoon ja yötäkin on siellä useammankin kerran ollut ja tosiaan viikoittain mummoa näkee. Aina hyvin viihtyy, on siellä kuin kotonaan, koska isovanhemmat hänelle niin läheisiä. Tietenkin lapset ovat erilaisia, enkä voi sanoa, miten sinun lapsesi suhtautuu. Mutta siis itse ainakin oon noin pienen laittanu yöhoitoon mummolaan ihan hyvällä omalla tunnolla. Ja hyvin on menny niin on uskaltanu toistekin. Sanoisin, että kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
12/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muksu meni ensimmäisen kerran yökylään ollesaan 1½-kuukautta. Joten tuo 1 v todellakin on ok.

Ja enkä jaksa sitten av-mammojen kommentteja, että liian aikaisin meni yöksi meidän tilanteessa tai muuta vastaavaa.

Vierailija
13/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN ok. Kai te muina päivinä vuorottelette noiden yöheräämisten kanssa, että saa edes joka toisen yön nukuttua toinen?

Vierailija
14/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä saat nukkua, nukkua ja nukkua.

Mikä ihmeen oikeus aikuisilla on jäädä kotiin, jos lapset sieltä pitää pois saada? Normaalijärkisissä perheissä vanhemmat pitävät vuorotellen viikonloppuvapaata perheestä, ei vain lapsista.

Vierailija
15/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laittaa lapsen nukkumaan mahdollisimman kauas itsestään suljettujen ovien taakse. Jos omat vanhemmat eivä lasta jaksa, niin yleensä ei sitä jaksa mukaan muukaan.

Vierailija
16/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yö/vuosi on lastenpsykiatrien suositus.

urbaanilegendahan tuo on

Vierailija
17/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok tuon ikäisenä jo olla yön poissa kotoonta.

Ihailtavasti olette jaksaneet, nyt hiukka armoa itsellenne.

Vierailija
18/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laittaa lapsen nukkumaan mahdollisimman kauas itsestään suljettujen ovien taakse. Jos omat vanhemmat eivä lasta jaksa, niin yleensä ei sitä jaksa mukaan muukaan.

äitien takia toiset äidit ovat toisille kuin susia. Jestas. Mene kiillottamaan kruunuasi muualle jooko? Olet naurettava.

Vierailija
19/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekää, mutta älkää jättäkö sinne samantien, eli pientä pehmoilua :)

Kun menette takas kotiin, niin rentoutukaa tavalla, joka teille on mieluista ja sitten HYVÄÄ YÖTÄ! Toivottavasti nukutte hyvin.

Vierailija
20/35 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TÄYSIN ok viedä 1v. yöhoitoon, jos on hyvä ja tuttu hoitaja. Vaikka ihan vaan siksi, että itse haluat vapaalle ja varsinkin tossa teidän tilanteessanne. Aivan varmaa on, ettei lapsi saa mitään traumoja! Aina löytyy niitä mammoja, jotka ei osaa päästää lapsistaan irti edes kouluiässä, mutta tosiasia on, että on vain ja ainoastaan lapsen etu, jos hänellä on useita tuttuja ja luotettavia aikuisia elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän