Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvää yläkoulua Espoossa!

Vierailija
12.01.2013 |

Itselleni oli ihan uusi juttu, että lapsi voi hakea johonkin muuhun kuin lähikouluunsa yläkouluun. Opettaja suositteli vakavasti harkitsemaan esim. musiikki- tai luonnontiedepainotteista koulua. Onko kenkään lapsella kokemuksia kummastakaan?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöykkiön koulussa ihan järkyttävä rehtori. Opettajat vaihtuu. Paljon kiusaamista. Itse laskemme viikkoja, että poika pääsee pois ysiltä. Onneksi muutama hyvä ope, miksi jaksanut.

Vierailija
62/65 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtamisen ja henkilökunnan kohtelun ongelmat ovat täysin kärjistyneet ja tilanne lamaannuttaa koulun toimintaa - syynä rehtori. Puhuu julkisesti kauniistikiusaamista vastaan ja tekee itse ihan mitä lystää henkilöstölle.  Kiusaa, kiukuttelee, nälvii, näykkii ja toimii epäjohdonmukaisesti. Rehtori Hakola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtamisen ja henkilökunnan kohtelun ongelmat ovat täysin kärjistyneet ja tilanne lamaannuttaa koulun toimintaa - syynä rehtori. Puhuu julkisesti kauniistikiusaamista vastaan ja tekee itse ihan mitä lystää henkilöstölle.  Kiusaa, kiukuttelee, nälvii, näykkii ja toimii epäjohdonmukaisesti. Rehtori Hakola.

Kyseessä siis Nöykkiön koulun rehtori Sari Hakola. 

Vierailija
64/65 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä siis Nöykkiön koulun rehtori Sari Hakola. 

Olenkin ihmetellyt miksi oman lapsen koulussa on niin paljon oppilaita Nöykkiöstä vaikka on hankala matka.

Vierailija
65/65 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt äiti kirjoitti:

Nöykkiön koulussa ihan järkyttävä rehtori. Opettajat vaihtuu. Paljon kiusaamista. Itse laskemme viikkoja, että poika pääsee pois ysiltä. Onneksi muutama hyvä ope, miksi jaksanut.

Kolme lastani on käynyt Nöykkiön koulun, tosin viimeinenkin noin 10 vuotta sitten. Olimme silloin vilpittömästi sitä mieltä, että koulu on yksi parhaimmista pääkaupunkiseudulla. Tasan sama rehtori oli koulussa silloinkin. Ihmettelen kovasti, onko koulu tosiaan muuttunut näin täysin 10 vuodessa vai onko vain käynnissä kouluun ja rehtoriin kohdistuva mustamaalauskampanja.