Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Guessin korut ihan rihkamaa?

Vierailija
09.03.2012 |

Mä olen kuvitellut että Guessin korut on vähän laadukkaampia kuin ihan markettitasoiset rihkamakorut. Nyt sain kaverilta lahjaksi rannekorun ja se on ihan surkeaa laatua. Pari lenkkiä repsottaa (ei ole siististi kiinni) ja muutenkin se on halvan näköinen.

Siis: onko ne Guessit oikeasti surkeita halpiskoruja vai onkohan tuo feikki?

(en ole arvostelemassa saamaani lahjaa, vaan pointti on se että onko ne kaikki jotain ylihinnoiteltua kuraa?)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessin Suomessa myytävät tuotteet ovat laadukkaita. Onkohan kaverisi ostanut korun Jenkeistä? Guessin liikkeessä Jenkeissä kaikki Guessin korut maksavat 2-5 € eli ovat roskalaatua. itse ostin vuosi sitten läjäkaupalla korviksia, kaulakoruja, rannekoruja. Kaikki säpäleinä jo...No, halpa ei ole koskaan hyvää.

Vierailija
42/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess korut ihan roskametallia=seosmetalli, jota ei kukaan osaa määritellä mitä sisältää -ei ne ole edes terästä kuten Tommy Hilfiger korut, jotka todella laadukkaita ja värit sekä pinta pysyy. Luin juuri faceen linkitetystä korualan jutusta, että kaikki feikkiseosmetallikorut saattavat sisältää jopa haitallisia ja myrkyllisiä aineita, koska tulli ei ehdi kaikkia "pukukoruja" millään tarkistaa.

Guess koruista siis kuluu pinta- mm. ystäväni rannekorusta se hilseili ja lohkeili kun hän oli pitänyt sitä alle kuukauden. Myöskään rosekultausväri tai keltakulta eivät pysy koruissa. Maksavat mammonaa ja kestävät alle kuukauden. Kannattaa ehkä miettiä mitä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan vee[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:12"]Guessin Suomessa myytävät tuotteet ovat laadukkaita. Onkohan kaverisi ostanut korun Jenkeistä? Guessin liikkeessä Jenkeissä kaikki Guessin korut maksavat 2-5 € eli ovat roskalaatua. itse ostin vuosi sitten läjäkaupalla korviksia, kaulakoruja, rannekoruja. Kaikki säpäleinä jo...No, halpa ei ole koskaan hyvää.
[/quote]Ja kallisko sitten aina on? Nuo jenkkiguessit ovat ihan sitä samaa paskaa mitä Suomeenkin tuotavat. Täällä vain lätkäistään eri hinta. Terveisin korutukku

Vierailija
44/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan laukuista alkaa nopeasti kuoriutua se "nahkapinta" pois eli pinnoitemuovi murtuu ja kuluu pois pohjakankaan päältä. Kaikki magneetinapilla suljettavat laukut hajoaa eka siitä napin ympäriltä, kun materiaali ei kestä avaamisesta tulevaa vetoa paria kuukautta pidempään. Todellakin oli 200e arvoinen kokemus... Koruissa ja laukuissa metalliosissa aina sama : metallilenkit huonosti suljettu, kaikki juotokset ihan kamalia, eivätkä kestä mitään. Pinnoite kuluu hetkessä pois ja punainen metalli paistaa kilometrin päähän. Näin käy myös laukkujen metallille, jotka eivät altistu hielle, talille tai kosmetiikalle. Turha siis sanoa muille, että sä olet pilannut korusi itse...
Ylihinnoiteltua kuraa! Marketistakin ostetut 30e laukut ja rihkamakorut pysyy parempana kuin Guess. Kyseessä siis ihan merkin omasta liikkeestä ostetut tuotteet ei varmasti feikkejä.

Vierailija
45/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:12"]Guessin Suomessa myytävät tuotteet ovat laadukkaita. Onkohan kaverisi ostanut korun Jenkeistä? Guessin liikkeessä Jenkeissä kaikki Guessin korut maksavat 2-5 € eli ovat roskalaatua. itse ostin vuosi sitten läjäkaupalla korviksia, kaulakoruja, rannekoruja. Kaikki säpäleinä jo...No, halpa ei ole koskaan hyvää.
[/quote]
Ei todellakaan ole laadukkaita. Säpäleiksi menee Suomestakin ostetut. Sama tehdas, eri hintalappu.

Vierailija
46/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:24"]Mun mielestä se on aika WT-merkki.
[/quote]
Mitä väliä? Itse tykkään guessin laukuista ja vanhin guessin laukkukin on yli kymmenen vuotta vanha ja edelleen kuin uusi.

Vierailija
47/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua aitoa nahkaa laukkua olevaa laukkua, joten Guess on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
48/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 dollarilla saa guessin kaulakorun jenkeistä joka maksoi Suomessa 130e. Täysin samanlainen kuin suomikorutkin eli yhtä huono laatu, mutta jenkeissä hinta kohdallaan. Laukku jonka ostin euroopasta oli surkeaa laatua, 200e hukkaan.

Enää en osta guessia!

Vierailija
49/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon guessin vaatteita ja varsinkin korut on ihan paskaa laatua. Kellot on ollu hyviä, laukut menee kans nopeesti rikki.

Vierailija
50/50 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden laatuun olen tyytyväinen. Suomesta en kyllä raaski ostaa. Just tuli Ranskasta ostettua muutama paita alle parilla kympillä.