Onko Guessin korut ihan rihkamaa?
Mä olen kuvitellut että Guessin korut on vähän laadukkaampia kuin ihan markettitasoiset rihkamakorut. Nyt sain kaverilta lahjaksi rannekorun ja se on ihan surkeaa laatua. Pari lenkkiä repsottaa (ei ole siististi kiinni) ja muutenkin se on halvan näköinen.
Siis: onko ne Guessit oikeasti surkeita halpiskoruja vai onkohan tuo feikki?
(en ole arvostelemassa saamaani lahjaa, vaan pointti on se että onko ne kaikki jotain ylihinnoiteltua kuraa?)
Kommentit (50)
oikein rihkaman aatelia, pissikset tykkää!
Hyi kamala.
Mä olen aina luullut, että kaikki Guessin tuotteet on rihkamaa/krääsää
Mistä näin olet päätellyt? Ei krääsä maksa maltaita.
Itselläni on guessin käsilaukku, ei tosin merkin takia vaan sen vuoksi että malli on toimiva ja minun käyttöön sopiva. Eikä kyllä ole parin aktiivisen vuoden jälkeen moitittavaa, laukku on edelleen kuin uusi. Saa kyllä miettimään kannattaako ostaa muutaman kympin laukkua joka ei kestä kuin vuoden (minun) käytössä.
Mutta onko ne aidotkin sellaisia että näyttää että ne hajoaa siihen paikkaan?
Itsellä on esim joku Dyrberg/Kernin koru (siis ei mitään jalometallia) ja ei se repsota tuolla tavalla :) Onko ihmiset siis ihan hulluja kun noita ostetaan vai onko mulla joku maanantaikappale.
Mä olen aina luullut, että kaikki Guessin tuotteet on rihkamaa/krääsää
Mistä näin olet päätellyt? Ei krääsä maksa maltaita.
Itselläni on guessin käsilaukku, ei tosin merkin takia vaan sen vuoksi että malli on toimiva ja minun käyttöön sopiva. Eikä kyllä ole parin aktiivisen vuoden jälkeen moitittavaa, laukku on edelleen kuin uusi. Saa kyllä miettimään kannattaako ostaa muutaman kympin laukkua joka ei kestä kuin vuoden (minun) käytössä.
Kestääkö tuo Guessin laukku paljon painoa? Noissa edullisemmissa laukuissa ainakin minulla ongelma on se, että hihna katkeaa, laukussa ilmeisesti liian painavaa tavaraa.
Kestääkö tuo Guessin laukku paljon painoa? Noissa edullisemmissa laukuissa ainakin minulla ongelma on se, että hihna katkeaa, laukussa ilmeisesti liian painavaa tavaraa.
Kyllä ainakin minulla on kestänyt, sama ongelma on ollut eli hihnat katkenneet kesken kaiken. Mutta tosiaan nyt on parisen vuotta ollut käytössä ja hihnoissa ei näy vieläkään kulumisen merkkejä tai muutakaan.
ovat tietenkin parempia sijotuskohteita kuin guess-korut
Ei krääsä maksa maltaita.
Itselläni on guessin käsilaukku, ei tosin merkin takia vaan sen vuoksi että malli on toimiva ja minun käyttöön sopiva.
Katsoin joskus netistä Guessin laukkuja ja kalleimmat oli parin sadan pintaan. Onhan se kallis hinta krääsästä, mutta ei se nyt mitään "maltaita" ole.
Enkä ole itsekään mikään varakas, melko matalasti palkattu. Silti 200 e laadukkaasta laukusta ei mielestäni ole "maltaita".
Itselläni on muutamia guessin laukkuja, joista vetoketjut on kaikista kolmesta mennyt rikki. Silti olen valmis ostamaan uudelleen, sillä ne ovat niin kauniita!! Vetoketjun voi muutamalla eurolla korjata suutarilla. Omistan myös kaksi guessin kelloa, ja ne ovat mielestäni huippulaatua. Tyyli on makuasia, jonkun toisen blinbling voi olla toiselle aarre!!
mulla on ollu 250€ guessin kello nyt neljättä vuotta. patteri meni ekan vuoden aikana, mutta senkin sai ilmaiseksi vaihdattaa kun kerta näillä 2 vuoden takuu. mitään moitittavaa ei kellossa ole, hieman kulumisen jälkiä, mutta ei edes timantit ole lähtenyt. kello on ihan arkikäytössä ja ollut baarissakin monia kertoja ja kaikesta selvinnyt !
Guess on pissisrihkamaa, ainakin omissa silmissäni. En ymmärrä yli 25-vuotiaita, jotka sitä merkkiä ostaa.
Guess yrittää olla jokin erikoinen merkkituote, mutta ei se sitä mielestäni ole. Ja kyllä, ne korut on rihkamaa, jos ovat jotain "korumetallia" Sama pätee Dyrberg/Kern-korujen kohdalla, joita itsellänikin taitaa pari olla.
Mutta ei siinä mitään, voihan sitä pukukorujakin olla.
Omistan guess-tuotteita ja ne toimivat vallan mainiosti! Ei haukuttavaa, ja ne korut on ihan laatuja :)
Mulla hajosi sormus, ottaa päähän. Siinä oli lenkillä kiinni sydän ja se lenkki yhtäkkiä katkesi molemmilta puolilta. oli ihan haurastunut puhki.
Kyllähän ne usein ovat huonolaatuisia. Korujen lisäksi laukut ja vaatteet ovat muovia ja kaikki aivan ylihinnoiteltu laatuun nähden. Eli ei kannata kauheesti laadulta odottaa, vaikka toki saa käyttää jos omaa silmää miellyttää.
ei ne mitään erityisen laadukkaita ole...harva merkkituote enää nykyään on muutenkaan kun ihmiset ostaa tavaroita brändin takia, ei laadun. USAssa Guess ei edes ole mikään hienompi merkki vaan aika lailla samaa kaliipria kuin meillä Vero Moda
Mä en ole nähnyt yhden yhtään Guessin korua tai laukkua, mikä olisi pysynyt hyvänä kauaa. Laukuista halkee muoviosat ja "metalliosista" kuluu pinnoite hetkessä. Sama koruissa, nikkeli tms paistaa hetkessä korusta!
Tyylikin on mitä on, mutta siihen nyt en ota kantaa. Laatu ei sen sijaan ole hintansa värtti.
Vaikka niita koruja myydäänkin (kalliilla) kultaliikkeissä, niin mitään arvometalliahan ne ei ole. Pinnoitettua kamaa ja se pinnoite kuluu heti pois. Mutta kun johonkin lyö jonkun merkin, niin porukkahan menee pähkinöiksi.
Tietenkin ne kuluu jos jatkuvasti käyttää, kun eivät ole hopeaa vaan päällystettyä korumetallia, päällyste kuluu kuten muistakin koruista jotka on päällystetty. Aika paljon enemmän saattaisi ne korut maksaa jos oikeaa hopeaa olisivat. Arkikäyttöön kannattaa ostaa jotain muuta kuin päällystettyjä koruja.
hei, guessin korut eivät ole krääsää.
Huomioikaa kun käytätte guess koruja kelloja, muita metallisia osia sisältäviä, älkää altistako niitä hajuvesille, hiuslakoille, vartalovoiteille yms. kosmetiikalle (siis laittakaa ensin esim. hajuvedet ja pue vasta n. 15 min päästä tästä korut). Tuo saattaa vaikuttaa korun (myös muunkin kuin guess merkkisen) kuntoon
Itselläni korut ovat olleet hyvä laatuisia, toisaalta huomioikaa onko tuotteenne aito.. suomestakin näitä feikkejä löytyy helpostikin, ulkomailta en todellakaan kannata ostaa! Timanttisilta saa ainakin oikean guess-tuotteen.
on rihkamaa/krääsää