Anoppi antoi meille 50000 e, kesämökkinsä, uuden Volvonsa ja
timanttikorunsa. Miksi sen pitää aina puuttua elämäämme!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Meillä leipoo kakkuja juhliin, niitä maistuvia tiikerikakkuja jne, mokomakin. Hankkis elämän!
Ihan v.tun törkeää, että haluaa tyrkyttää leipomuksiaan!
Siinäpä sitä miniälle ja anopille tappelun aihetta jos ei muuten löydy!
Antoiko niin, että lahjakirjassa mainittu, että ap:llä ei avio-oikeutta nyt lahjoitettuun omaisuuteen?
Meille poimi ämpärillisen mustikoita viime kesänä. Heitin biojätteeseen! Olen sanonut sille, että ostamme marjat itse!
Vierailija kirjoitti:
Antoiko niin, että lahjakirjassa mainittu, että ap:llä ei avio-oikeutta nyt lahjoitettuun omaisuuteen?
Minun anoppini lahjoitti pojalleen muutaman tonnin ja lahjakirjassa oli maininta, ettei minulla ole avio-oikeutta lahjaan🤣. Olemme olleet avioissa 55 v ja anoppi ei tiedä, että minä käytännössä olen hänen poikansa talouden ylläpitänyt. Naurettiin miehen kanssa, mutta ei viitsitty palauttaa häntä maan pinnalle.
Kauheet lahjaverot maksettavaksi, eikö ymmärrä hävetä?
Mulla ei ole anoppia, mulla on äiti. Se on minun ikioma taikaseinä, jonka vuoksi en oikeasti elämässä ikinä joudu kohtaamaan taloudellisia kriisejä paitsi silloin kun haluan oikeasti selvittää ne itse ja oppia niistä. Olen vähän kuin kokoomuslainen elämästä vieraantunut kultapossu, tosin meillä ollaan demareita ja isä on persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun anoppini lahjoitti pojalleen muutaman tonnin ja lahjakirjassa oli maininta, ettei minulla ole avio-oikeutta lahjaan🤣. Olemme olleet avioissa 55 v ja anoppi ei tiedä, että minä käytännössä olen hänen poikansa talouden ylläpitänyt. Naurettiin miehen kanssa, mutta ei viitsitty palauttaa häntä maan pinnalle.
Taitaa olla melko turhaa hommaa palauttaa satavuotiasta maan pinnalle, voi olla pää jo aika pehmeä.
Minulle anoppi antoi vaan tyttärensä. Ihan ajettava peli.
Vierailija kirjoitti:
Minulle anoppi antoi vaan tyttärensä. Ihan ajettava peli.
Kumpi?
Tekee ja lahjoittaa koko ajan käsitötä, mitä teen?
Minulle anoppi antoi neitsyytensä. Kylän pojat sanoivat minua hidasälyiseksi. En tiedä mihin viittasivat.
Vierailija kirjoitti:
Meille poimi ämpärillisen mustikoita viime kesänä. Heitin biojätteeseen! Olen sanonut sille, että ostamme marjat itse!
Minä menin kävelylle anopin kanssa ja annoin hänen antamansa rahat ensimmäiselle vastaantulijalle. Anoppi loukkaantui
Vierailija kirjoitti:
Minulle anoppi antoi neitsyytensä. Kylän pojat sanoivat minua hidasälyiseksi. En tiedä mihin viittasivat.
Jos uskot anoppia neitsyeksi, niin mietipä sitä.
Meillä leipoo kakkuja juhliin, niitä maistuvia tiikerikakkuja jne, mokomakin. Hankkis elämän!