Mitä pahaa on siinä jos harrastaa seksiä toisen kanssa, oikeasti en ymmärrä?
voisiko joku selittää? sehän tuottaa mielihyvää kummppanille ja se on vain seksiä...
Selittääkää mikä siinä on niin väärin jos ehkäisystä huolehditaan..
Kommentit (49)
Mutta yleensä sitä ei kuitenkaan hyväksytä ja se pahoittaa toisen mielen. Ja kuka nyt sellaista haluaisi sellaiselle ihmiselle jota rakastaa?
Olet toivoton tapaus. Turha tuollaiselle on mitää selitellä kun et kuitenkaan ymmärrä tekeväsi väärin.
ja en haluaisi olla tälläinen, mutta en tiedä kuinka voisin muuttaa itseäni.
ap
Olet toivoton tapaus. Turha tuollaiselle on mitää selitellä kun et kuitenkaan ymmärrä tekeväsi väärin.
ja en haluaisi olla tälläinen, mutta en tiedä kuinka voisin muuttaa itseäni. ap
niin tee itsellesi lista asioista, mitkä ovat väärin, ja TOIMI listasi mukaan.
mutta sinä ap et kiihota häntä. Eli tilanteen tasapuolisuuden vuoksi on mahdollista ( ja toivottavaa ), että myös miehesi hankkii tyydytyksensä muualta, mutta pitää perhettä pystyssä sinun kanssasi samoista syistä kuin sinä.
Mutta tämähän ei sinua haittaisi, vaan tilanne olisi niin sanotusti win-win (?)
"Mieheni ei hyväksyisi sitä alkuunkaan enkä
minäkään hyväksyisi mutta en ole mustasukainen hänestä, mutta minua ahdistaisi todella jos hänellä olisi tunteita toista kohtaan.
ap"
-tiedät että miehesi ei hyväksyisi
-et itsekään hyväksyisi
-tunteet toista kohtaan ahdistaisivat
Ja jos seksiä harrastaa, niin toista kohtaan tuntee ainakin seksuaalista viehtymystä ellei enemmänkin.
Miten niin et ymmärrä? Vai onko kyse vain siitä ettet halua edes itsellesi myöntää ymmärtäväsi, ja toimivasi omastakin mielestäsi väärin?
ja en haluaisi olla tälläinen, mutta en tiedä kuinka voisin muuttaa itseäni.
ap
olen hänen elämänsä ainoa seksikumppani, hänellä ei ole koskaan ollut muita. Hän on sanonut usein että seksi on hänestä yliarvsotettua ja hän voisi elää ilman sitäkin.
Älä yritä aliravioida minua, olen viehättävä nainen.
ap
kohtaan ja olen itse sanonut hänelle usein että haluan sänkyyn.
En haluaisi olla tälläinen kuin olen, mutta kuinka voisin muuttua ja omata enemmän vastuuntuntoa ja paremman moraalin?
ap
voi tulla tunne ettei puoliso ole tyytyväinen seksielämään, ei enää rakasta jne. Ja tietty luottamuskysymys, jos on luvattu ettei muiden kanssa sekstailla se luottamus on petetty. Avoimet liitot on sitten eri asia. [
Vihdoinkin viisaasti kirjoitettu viesti ilman fanaattista riehuntaa. Peesi tälle.
vaarallista ja itsensä henkisesti likaavaa toimintaa.Olet häpäissyt itsesi,puolisosi ja hänet jonka kanssa petit.Rakkauden pyhyys on ikuisesti säretty teidän välillänne.
olen hänen elämänsä ainoa seksikumppani, hänellä ei ole koskaan ollut muita. Hän on sanonut usein että seksi on hänestä yliarvsotettua ja hän voisi elää ilman sitäkin.
Älä yritä aliravioida minua, olen viehättävä nainen.
ap
en yritä "aliravioida" sinua, sanoin vaan miten asiat voivat olla. Luulet tuntevasi toisen mutta et tunnekaan ( onhan sinullakin suuri salaisuus mieheltäsi ). Pilkka voi sattua omaan nilkkaan.
lta puuttuu moraali Olet toivoton tapaus. Turha tuollaiselle on mitää selitellä kun et kuitenkaan ymmärrä tekeväsi väärin.
sellaiset salaisuudet ovat turhaa energiantuhlausta. sita yritin sanoa.
hän ei juo eikä polta, on vastuuntuntoinen, rehellinen , luottava, todella hyvin komea.
Tämä jonka kanssa petin ei ole hänen veroisensa missään suhteessa. Hän on epärehellinen ja ilkeä minua kohtaan välillä. Mutta miksi hän sitten viehättää? En tiedä..
ap
hän viihtyy mielenstäni liikaa kavereidensa kanssa ja pitää minua itsestäänsevyytenä. Se tuntuu joskus tympeeltä ja siltä että hän ei välitä. Tämä lienee yksi syy miksi ihastun toiseen ja petin häntä.
ap
Vielä pitää kysellä moista. Kerro nyt ensiksi miehellesi ja katso kuin iloiseksi hän tulee nautinnostasi!
Pidän huolen omastani. Mutta tosi asia on että ap:eeltä puuttuu moraali tai on ainakin kovin löyhä, se on fakta.
ainakin helvetin tyhmä olet AP, valinnut kumppanin väärin.
Seksiä on luontevin harrastaa yhden kanssa koska aina on mahdollisuus raskauteen ja ensisijaisesti se sun toosa on lasten tekoa varten eikä huvittelua vasten.