Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esivaihdevuodet ja hikoilupuuskat?

Vierailija
02.12.2025 |

Nyt ne alkoi, viimeiset 2-3vkoa heräillyt 3-5x/yössä siihen, että on kuuuuuma, hikoilen, iho helmeilee. Puuska kestää ehkä 10s. Ei ihme, että on mustat silmänaluset.

Mutta mites tyynyliina ja lakana? Ei kai niitä kukaan pese ja vaihda päivittäin, ei riitä aika eikä petivaatteet moiseen rumbaan🤔

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän yöpaitaa. Se on paljon kivempi vaihtaa kuin lakanat. Yöhikoilut vei lopullisesti vasta (muihin, rajuihin oireisiin määrätty) hormonikorvaus, mutta salviasta oli siihen oikeasti apua. Keittelin kasvista iltaisin ison mukin teetä.

Vierailija
2/4 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän yöpaitaa. Se on paljon kivempi vaihtaa kuin lakanat. Yöhikoilut vei lopullisesti vasta (muihin, rajuihin oireisiin määrätty) hormonikorvaus, mutta salviasta oli siihen oikeasti apua. Keittelin kasvista iltaisin ison mukin teetä.

Mitä salviatuotetta käytit?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä salviatuotetta käytit?

Ap

En mitään tuotetta. Ostin salviaa (myydään hevosille), sitä kasvia kuivattuna.

Vierailija
4/4 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun oon hikoillut kuumeessa oon laittanut alle jonkun ison pyyhkeen illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi