Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tukea siskoani hedelmöityshoidoissa, antaa vinkkejä pls

Vierailija
09.03.2012 |

Siskoni käy läpi siis hoitoja, ensimmäinen yritys päätyi juuri negatiiviseen tulokseen. On ollut koko ajna todella "reipas" ja puhunut ja kertonut mielellään asiasta, mutta nyt kun tuli ekan yrityksen jälkeen nega, sulkeutui täysin. mulla on itselläni yksi lapsi joka sai alkunsa suunnilleen ekasta yrityksestä, ja kaikki meni hienosti koko raskauden ajan, joten mulla ei ole mitään kokemusta siitä että asiat eivät sujukkaan...antakaa siis vinkkejä miten voin parhaiten olla tukena!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keksiä siskollesi jotain mukavaa, kuten shoppailua, teatteria jne., jotta saa ajatuksensa vähän pois raskaasta asiasta. Älä myöskään liikaa kysele ja juttele asiasta, anna siskosi tehdä aloite siinä.

Nämä on tietenkin persoonasta kiinni, mutta tuollaista olisin toivonut ystäviltäni aikanani monien hoitojen keskellä.

Vierailija
2/4 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Itse en halunnut puhua epäonnistuneista kerroista ystävieni kanssa, mutta eräs ystäväni taas halusi jakaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan huomattavasti enemmän, vaikka epäonnistuneita kertoja oli useita. Onneksi emme olleet yhtä aikaa hoidoissa, muuten minä en olisi jaksanut.

Tärkeintä kai on että olet saatavilla. Kyllä siskosi puhuu asiasta jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka muka helpottaisivat lapsen saantia. Älä ole tietävinäsi tai ymmärtävinäsi miltä hänestä tuntuu. Ja sen voit hänelle sanoakin.

Sano, että olet pahoillasi ja ole tarvittaessa korvana. Kerro hänelle, että jos haluaa puhua.

Vierailija
4/4 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hänelle siis viestin että olen täällä jos ja kun haluaa puhua, eikä tarvii edes puhua koko asiasta jos ei siltä tunnu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi