Tuleeko arpojen siirtyminen tunnistautumisen taakse vaikuttamaan elämääsi?
Minulla ei, koska en ole ikinä piitannut arvoista.
Kommentit (24)
En ole ikinä ostanut yhtään arpaa.
Pitää keksiä joku muu kätevästi postissa kulkeva lahja kaipaamalleni henkilölle 💌
Tämä on kommunismia, mutta sitähän se alkaa olla vähän kaikki nykyään. Ja vihervassu taputtaa...
Eipä tule. En osta juurikaan mitään pelejä saati sitten arpoja. Viimeisestä jonkinmoisesta arpapelistä on n. 7-8 vuotta. Äidille joskus ostin lahjaksi, kun tykkäsi. Itselleni en koskaan. Lottoa joskus pelasin. Viimeisempää en edes muista varmasti reilut 20 vuotta.
Tulee. En osta enää mitään arpoja.
Sen verran, että jää lahja-arvat saamatta.
Toivoa taas hitusen vähemmän elämässä.
Toivo vähenee taas vähän enemmän. Mutta senhän sosialistit osaavat! Kaikki toivo kansalta pois.
Tää on tätä kansalaisten kyttäämistä. Ostan arpoja jatkossa vain itselleni.
Omat arpani olen vuosia ostanut veikkauksen nettisivuilta. Lahja-arpojen osto loppuu. Nyt ostin viimeiset lahja-arvat.
Vierailija kirjoitti:
Toivo vähenee taas vähän enemmän. Mutta senhän sosialistit osaavat! Kaikki toivo kansalta pois.
Kyllä se on tämä nykyhallitus joka sen toivon on vienyt kansalta pois.
-ei sosialisti
Vierailija kirjoitti:
Ei. en maksa vapaaehtoista tyhmyysveroa.
Hohhoijaa. Olet takuulla erittäin miellyttävää seuraa. Ei ihme, että olet aina yksin.
Nytkö ei siis enää saisi rahoja, vaikka löytäisi kadulta arvan, joka oikeuttaisi päävoittoon?
Ei millään tavalla. Enemmän minua häiritsee se, että Veikkauksen kautta katsottavat ohjelmat vaativat aina kirjautumista, joka juuri tärkeässä vaiheessa huomauttaa, että olet ollut sivulla jo liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut yhtään arpaa.
Minäkin haluaisin olla noin rikas.
No silleen joo että en käytä enää mitään veikkauksen palveluita !
Veikkaus on alkanut todella ärsyttää jotenkin.
Olen elämäni aikana ostanut 3 raha-arpaa, kaikki lahjoiksi. En siis enää osta. Muuten olisin voinutkkn ostaa esim. aikuisille lapsilleni joulukalenteriarvat (kuten tänä vuonna).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tämä nykyhallitus joka sen toivon on vienyt kansalta pois.
-ei sosialisti
Millä tavalla nykyinen hallitus on vienyt toivon? Kerro ihan rohkeasti.
Ei vaikuta mitenkään. Marjamehun hinta vaikuttaa elämääni.
Ei. en maksa vapaaehtoista tyhmyysveroa.