Katselin lasten koulukuvia ja kyllä vain meidän tummat lapsukaiset
erottuvat kauneimpina kuvista. Täysin suomalaiset lapset ovat niin hailakoita, maantienväriset hiukset, vaaleat ei minkään näköiset silmät ja perunanenät.
Meidän lapsilla on tummat silmät ja pitkät ripset, selkeärajaiset tummat kulmat ja kauniin tummanruskeat hiukset.
Kommentit (71)
Ap on itse varmasti vaalea, pönäkkä, ei niin nätti, maahanmuuttajan vaimo. Ap:n lapset ovat tummia ja karvaisia.
varmasti tavalliseen tapaan tyhmä, tyhmepi, persu.
Miksi ihmeessä lisäät merkityksiä täysin neutraaliin tekstiin? Opettele lukemaan tai ainakin ymmärtämään lukemaasi.
Sekä tummissa että vaaleissa on niitä kauniita ja vähemmän kauniita. Teillä sattuu olemaan kauniit lapset. Minusta omat pellavapääni ovat keskivertokauniita, mutta sen takia ylisöpöjä, kun ovat niin suomipoikia että! Siniset silmät ja vaalea tukka, vaaleat pitkät ripset...!
Sinusta sekä kaikki ei-suomalaiset lapset ovat arvottomia ja tarpeettomia? Harmittaa kovasti kun oma poika ei ole täydellisen suomalainen niin ei voi löytää kavereita eikä saa ihmisarvoista kohtelua Suomessa vaikka on täällä syntynyt. Miksi te ajattelette näin? Vain suomalaisuus on hyvää...
piirteitä kauneimmiksi ja ylivertaisiksi, saisi heti rasistin leiman otsaansa... Kaksinaismoralismia.
Omista lapsistani toinen on tumma ja toinen vaalea.
Poikani on vaalea pellavapää, sinisilmäinen, iho maidonvalkea.
Tyttärelläni on lähes mustanruskeat hiukset ja vihreät silmät, oliivinen iho. Mielestäni hän on todella eksoottisen näköinen. Ei selkeästi suomalsisen näköinen, muttei oikein ulkomaalaisenkaan. Todella kaunis väritys mielestäni. Hieman tällainen:
http://images2.fanpop.com/images/photos/4700000/Kristen-Kreuk-kristin-k…
Itse olen suomalainen sinisilmäinen blondi ja mieheni on tummempi suomalainen, tosin hänelläkin oli lapsena vaaleat hiukset.
mutta yleensä värivirheelliset muuten ovat kauniinpia piirteiltään. Tosin jotkut ihanat jäänsiniset silmät ? värivirheellisellä näyttäisi oudolta.
[
Sinusta sekä kaikki ei-suomalaiset lapset ovat arvottomia ja tarpeettomia? Harmittaa kovasti kun oma poika ei ole täydellisen suomalainen niin ei voi löytää kavereita eikä saa ihmisarvoista kohtelua Suomessa vaikka on täällä syntynyt. Miksi te ajattelette näin? Vain suomalaisuus on hyvää...
Miksi eivät ole suomalaisia, oma oli valintasi.
[
mikä niin suuri vika on ei-suomalaisuus että siitä saa kiusata tai että vain suomalaiset saavat lisääntyä?
No työni puolesta usein kohtaan näitä tummempia tyttöjä joilla karvankasvu kuin aikuisella miehellä. Ovat todella häpeissään tästä ja piilottelevat itseänsä.
Usein heillä myös kulmakarvatkin kuin alkueläimillä ja todella surullista huomata kuinka he kärsivät tästä...
piirteitä kauneimmiksi ja ylivertaisiksi, saisi heti rasistin leiman otsaansa... Kaksinaismoralismia.
On rasismia sanoa, että vaalea ja sinisilmäinen on kaunis.
[
mikä niin suuri vika on ei-suomalaisuus että siitä saa kiusata tai että vain suomalaiset saavat lisääntyä?
Tuliko yllätyksenä? Käypä kysymyässä joltakin alkuasukasheimolta että mikä oikeus teillä on pitää yllä omaa rotuanne. Voi tulla vastaus lentävällä keihällä.
Usein heillä myös kulmakarvatkin kuin alkueläimillä ja todella surullista huomata kuinka he kärsivät tästä...
Hirveen surullista. Aattele mikä riemun hetki sitten kun hoksaavat pinsetit!
(Toivottavasti tollasia hulluja ei ole päästetty kouluterveydenhuoltoon tai jotain).
Jos on kyse jostai afrikkalaisia juuria omaavista lapsista, niin nehän niitä pottuneniä vasta onkin.
Mulla on kolme lasta. Keskimmäinen oli kuin vaahteranmäen eemeli. Siniset silmät, vaaleat kihartuvat hiukset ja iloinen hymy. Ihan ehdottomasti hän on mun lapsista saanut eniten huomiota vierailta ulkonäkönsä takia ja sitä positiivista huomiota. Valitettavasti hiukset on ruvenneet tummumaan iän myötä, eivät enää ole ihan vaaleat vaan tummuvat.
Vanhimmalla lapsella on siniset silmät, mutta tummat kuitenkin, on nimittäin niin tummat ripset.
Nuorin taas on ruskeasilmäinen ja tummat hiukset, minuun tullut ja nätti on tuo lapsi.
Jokaisella mun lapsella on kauniit kasvojen piirteet, sopusuhtaiset.
No työni puolesta usein kohtaan näitä tummempia tyttöjä joilla karvankasvu kuin aikuisella miehellä. Ovat todella häpeissään tästä ja piilottelevat itseänsä.
AINA muistin teininä ja nuorena haukkua itseäni ja hävetä itseäni kaltaistesi vuoksi ja aina muistivat kaveritkin sääliä kun en voi ikinä rakastua, mennä naimisiin, saada lapsia tms. Onneksi sitten tajusin että Suomi ja suomalaiset aivät ole ainoita maailmassa. Muualla sain olla kaunis ja normaali nuori nainen ja sain miehen ja lapsia.
Muualla sain olla kaunis ja normaali nuori nainen ja sain miehen ja lapsia.
Kerropa
lapsi , ruskeat silmät, lähes mustat hiukset, mustat pitkät ripset erottui kuvasta, hänellä on myös hyvä koulumenestys ja on suosittu kavereiden keskuudessa, maailman ihanin ja kaunein tyttö, ja me vanhemmat ollaan 100% suomalaisia. Ei kaikki suomalaiset ole vaaleita.
En mä sanoisi, että tumma = kaunis. Ja suomalainen = hailakka, maantienväriset hiukset, vaaleat silmät & pottunenä. Aikamoista yleistämistä.
Oletko koskaan nähnyt suomalaista, jolla on tummat hiukset ja ruskeat silmät? Niitäkin on. Oletko koskaan nähnyt vaaleahiuksista, kaunista lasta? Niitäkin on.
Suvussani ei ole ulkomaalaisverta, mutta olen tumma suomalainen. Hiukset ovat luonnostaan ruskeat ja silmät syvänruskeat. Olen myös perinyt pitkät raajat, kauniit kädet, vahvat hiukset, tiimalasivartalon ja pituutta on muutenkin siunaantunut. Eikä ole perunanenääkään tai rumia kasvoja. Kaikki perisuomalaiset piirteet onneksi puuttuvat, joten olen aika hottis. Minulla on myös vaaleampia sisaruksia vaikka meidän suvussa osa on aika tummia luonnostaan.
Mieheni on myös tumma, mutta komea. Lapsistamme tulee todella kauniita.
Miksi kaikki on niin puolustuskannalla ja mollaa toistensa lapsia. Tietenkin omat ovat kauniita ja se onko tumma vai vaalea ei tee kenestäkään kaunista tai rumaa. Sama pätee toisinpäin.
Sekä tummissa että vaaleissa on niitä kauniita ja vähemmän kauniita. Teillä sattuu olemaan kauniit lapset. Minusta omat pellavapääni ovat keskivertokauniita, mutta sen takia ylisöpöjä, kun ovat niin suomipoikia että! Siniset silmät ja vaalea tukka, vaaleat pitkät ripset...!
mulattinaisilla on noilla seurasivuilla paksut isot perseet. tykkään pienipeppuisista vaaleista naisista.
mulateilla on myös järkkyisot tissit noissa kuvissa.
T. mies 60 v.