Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin lasten koulukuvia ja kyllä vain meidän tummat lapsukaiset

Vierailija
08.03.2012 |

erottuvat kauneimpina kuvista. Täysin suomalaiset lapset ovat niin hailakoita, maantienväriset hiukset, vaaleat ei minkään näköiset silmät ja perunanenät.

Meidän lapsilla on tummat silmät ja pitkät ripset, selkeärajaiset tummat kulmat ja kauniin tummanruskeat hiukset.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi on varmaan mukavan simppeliä muutenkin?

Vierailija
62/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat ja sinisilmäiset ovat tässä maailmassa saavuttaneet niin paljon enemmän kuin tummat ruskeasilmäiset.

No onpas onni, että tämä tummatukkainen ja ruskeasilmäinen äiti (joko ulkonäkönsä puolesta sulautuu joukkoon niin Italiassa kuin Ranskassakin, joissa tunnetusti paljon rumia ihmisiä) on synnyttänyt vain vaaletukkaisia ja sinisilmäisiä lapsia. Varo vain, ettei sinulle käy toisin päin. Jos vaikka geenit tekevät tepposet sinullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti. sun pitäisi olla siivooja, olet niin epäsivistynyt. missäköhän olet käynyt koulusi ?

Vierailija
64/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ruskeista silmistä, en ollenkaan. Tuuheat ripset on kyllä kauniit. Yleensä mua viehättää eniten suomalaisten ulkonäkö kaikista kansallisuuksista. Ja se on ihan hyvä. En ole niin lihava että olisin joutunut tyytymään mamuun.

Vierailija
65/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidin mielestä omat lapset ovat kauneimmat. Ajattelin juuri samaa omasta pojastani. Oikein yllätyin, että miten mulla voikin olla tarharyhmän kaunein lapsi =)

Vierailija
66/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä on sellaiset mulkosilmät, silmät eivät ole yhtään isommat mutta näyttää isommilta tummaa isoa vastaan. Väri ei ole tasainen, esim kädet voi näyttää tosi laikukkailta, hiukset yhtä isoa sotkua.

Ja ne huulet. Jos joku voi sanoa kauniiksi huulia, jotka menee monta senttiä päällekkäin ja törrölle, niin sitten sanoo.

Makuja on monia, onneksi.

Vierailija
67/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olla ihan erilainen kuin kaikki muut palstalaiset. Nimittäin minun mielestäni ihmisen kauneus ei tarkoita geeneissä sattumalta saatuja piirteitä, vaan sitä, mitä hän ITSE tuo esiin. Olen huomannut, että useat hyvännäköiset/kauniit ihmiset eivät itse asiassa olekaan niitä, joilla on jotenkin "kauneusihanteen mukaiset piirteet. Heissä on jotain muuta. En tiedä, mitä se on.

Mutta lapsista en sinänsä oikein osaa pitää ketään varsinaisesti "kauniina" tai "rumana". Lapset ovat jotenkin niin keskeneräisiä. Usein minusta sellaiset lapset, jotka muiden mielestä ovat "söpöjä ja kauniita", ovatkin jotenkin ärsyttävän kliseisiä. Sensijaan joku vähän persoonallisen näköinen lapsi voi miellyttää olemuksellaan. Suurin osa lapsista on silti minusta sellaisia "ihan kivannäköisiä pieniä ihmisiä". Mutta en osaa ihastella kenenkään geenejä.

Kyllä itsekin pidän esim. tummia hiuksia hienompina aikuisilla. Itsellänikin on tummat hiukset - väripurkista, eli eipä ne geenit sitä lopullista ilmiasua todellakaan määritä. Ja ihminen on kuitenkin kokonaisuus - ja siinä paketissa on aika samantekevää, minkälainen nenä tai silmien muoto ihmisellä on. Usein ne ihmiset nimenomaan eivät ole erityisen hyvännäköisiä, joilla on hyvää vain ne geenit, mutta ei mitään omaa. Mutta eivät ne hyvät geenit toki mikään huonokaan asia ole.

Mutta hei, miksi tällaisia ketjuja on? Mitä tarvetta tällainen lasten vertailu oikein täyttää?

Vierailija
68/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä meidän lapset on maailman kauneimpia!

Ihan tavallisia sinisilmäisiä suomi-lapsia :)

Omat on rakkaita ja rakas ihminen on aina kaunis!

kuten miehelläkin. Ja ovat 100& kotimaisia.

Vierailija
69/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lastenkin ulkonäöllä jonkun aikuisen pitää päteä ja samalla haukkua muita lapsia heidän ULKONÄÖSTÄÄN!!?? Millainen ihminen tekee näin?

Ap, kyllä jokaisen mielestä ne omat kullannuput ovat kauneimpia maailmassa. Oma pyöreäposkinen pellavapääni on minusta niin ihana, että sydämeni rutistuu kokoon, kun katson hänen kuvaansa siellä ryhmässä. Katseeni hakeutuu häneen heti. Oma sinisilmä.

Vierailija
70/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia on vuosien aikana otettu jos jonkilaisia. Jotkut on onnistuneet ja jotkut vähemmän onnistuneita, mutta aina olen tykännyt, en on muistoja.

Mä olisin pahoillani jos mun lapset pistäisivät silmään vuodesta toiseen joka kuvassa ja muutenkin. Ap:een lapsia käy sääliksi, ilmeisesti ovat silmätikkuja luokassa jos ainoita sellaisia tummia ovat?

Koska moni tuskin näkee heitä kauniina lapsina, näkee ne vain yerilaisina ja se voi herättää jos mitä kysymyksiä, tunteita, olettamuksia jne.

Vierailija
71/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tummasilmäinen kikkarapää ja vaaleahiuksinen tummasilmä. Molemmat ovat niin suloisia niin suloisia. Ja rakkaita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi