Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin lasten koulukuvia ja kyllä vain meidän tummat lapsukaiset

Vierailija
08.03.2012 |

erottuvat kauneimpina kuvista. Täysin suomalaiset lapset ovat niin hailakoita, maantienväriset hiukset, vaaleat ei minkään näköiset silmät ja perunanenät.

Meidän lapsilla on tummat silmät ja pitkät ripset, selkeärajaiset tummat kulmat ja kauniin tummanruskeat hiukset.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat ja sinisilmäiset ovat tässä maailmassa saavuttaneet niin paljon enemmän kuin tummat ruskeasilmäiset.

Mulla ja miehelläni on molemmilla tumma tukka ja ruskeat silmät joten emme voi käsittää tuota vaaleiden ylimielisyyttä ja koulukiusaamista. Itse muuten menestyin koulussa oikein hyvin tummuudestani huolimatta, vaikka blondeilla on se käsitys että älyn näkee suoraan ulkonäön perusteella.

Vierailija
22/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä omista arjalaislapsistani

Vaaleat ja sinisilmäiset ovat tässä maailmassa saavuttaneet niin paljon enemmän kuin tummat ruskeasilmäiset.

Avoimesti taas aletaan tämä sama vanha paska. Voivottavasti sun lapsenlapset kärsistyy aikanaan leirillä jonkun väärän ominaisuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti olen varma, että hän tulee olemaan maailman kaunein lapsi! Ja niin taitavasti on tehnyt hengitysliikkeitä ja juonut lapsivettä kun ollaan ultrattu, että varmasti hyvin älykäs ja menestyvä tulee olemaan. Potkut on napakoita, eli liikunnallisesti lahjakas ihminen kyseessä.

Vierailija
24/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin katoin, ja heti sieltä 20 joukosta pomppaa mun kaksostytöt kaikkeein kauneimpina esiin. Oikein kiinnittävät katseen vaaleine pitkine hiuksineen, ja sinisine silmineen. Siksi kun ne on MUN lapsia :D

Vierailija
25/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa, mikä mua kiinnostaa, on että minkälainen nainen provosoituu tällaisesta aloituksesta? Minä en ainakaan, vaikka lapseni ovat kalvakoita :)

Vierailija
26/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tummissa että vaaleissa on niitä kauniita ja vähemmän kauniita. Teillä sattuu olemaan kauniit lapset.

Minusta omat pellavapääni ovat keskivertokauniita, mutta sen takia ylisöpöjä, kun ovat niin suomipoikia että! Siniset silmät ja vaalea tukka, vaaleat pitkät ripset...!

Vierailija
27/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä tummissa että vaaleissa on niitä kauniita ja vähemmän kauniita. Teillä sattuu olemaan kauniit lapset.

Minusta omat pellavapääni ovat keskivertokauniita, mutta sen takia ylisöpöjä, kun ovat niin suomipoikia että! Siniset silmät ja vaalea tukka, vaaleat pitkät ripset...!

Sinusta sekä kaikki ei-suomalaiset lapset ovat arvottomia ja tarpeettomia? Harmittaa kovasti kun oma poika ei ole täydellisen suomalainen niin ei voi löytää kavereita eikä saa ihmisarvoista kohtelua Suomessa vaikka on täällä syntynyt. Miksi te ajattelette näin? Vain suomalaisuus on hyvää...

Vierailija
28/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat pitkät ripset...!

Eivät saa naista.

Vierailija
29/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten missään nimessä ole sitä mieltä että vaaleaihoiset olisivat jotenkin parempia ihmisiä. Minusta kaikensävyiset ihmiset on kauniita omalla tavallaan. Onhan se totta että tummat ripset ja kulmat tekevät lapsesta ilmeikkäämmän ja silmätkin on ilommannnäköiset tummien, pitkien ripsien takia. Eli siinä mielessä ap on oikeassa, ehkä tummat lapset on jossain mielessä vetoavamman näköisiä...!

Vierailija
30/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta sekä kaikki ei-suomalaiset lapset ovat arvottomia ja tarpeettomia? Harmittaa kovasti kun oma poika ei ole täydellisen suomalainen niin ei voi löytää kavereita eikä saa ihmisarvoista kohtelua Suomessa vaikka on täällä syntynyt. Miksi te ajattelette näin? Vain suomalaisuus on hyvää...

Nyt kyllä luit ihan rivien välistä, että mulla olisi jotain tummaihoiempia vastaan. Sanoin vaan että omani ovat ylisöpöjä vaaleita suomipoikia. Ei se tarkoita että ajattelisin heidän olevan ainoita oikeita suomipoikia.

T. 28/31

Vierailija
31/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse varmasti vaalea, pönäkkä, ei niin nätti, maahanmuuttajan vaimo. Ap:n lapset ovat tummia ja karvaisia. Mun superkauniit tyttäret erottuvat myös koulukuvista eduksen, toinen vaalea, sinisilmäinen ja toinen vihreäsilmäinen ja ruskeatukkkainen. Jokainen tykkää omistaan.

Vierailija
32/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon katellut luokkakuvasta että mun vaalea pitkä tyttö on luokan kaunein, mut en ollut huomannut lainkaan tehdä asiasta oikein avausta tänne

no, oisko sitten joku itsetunnon pönkitysasia tämä avaus

Vierailija
33/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse varmasti vaalea, pönäkkä, ei niin nätti, maahanmuuttajan vaimo. Ap:n lapset ovat tummia ja karvaisia.

varmasti tavalliseen tapaan tyhmä, tyhmepi, persu.

Vierailija
34/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans huomaan että omat lapset erottuvat kauneimpina kerho-, eskari- ja koulukuvissa :). Mun lapset on vaaleiden suomalaisten vaaleita suomalaisia lapsia. Se on kato tää että omat lapset on rakkaimpia ja kauneimpia. Kuvitteleekohan ap että muut katsovat hänen lapsiaan samalla tavalla kuin hän itse...

Vierailija
35/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ylpeämmäksi olen tullut kirkkaista jäänsinisistä silmistäni. Ne ovat oikeasti harvinaiset, jopa Suomessa!

Vierailija
36/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä perimää lapsella on. Mulatit on liian ruskeita ja epämääräisine hiuksineen omituisine piirteineen. Hieman etelä-eurooppalaista geeniä voi toki olla kiva jos tykkää ruskeista silmistä.. Vaalaeita yleensä pidetään kauniina

Vierailija
37/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä ja tää on fakta. Tai no joo, ehkä ruotsalaiset on vähän sinnepäin myös.

Vierailija
38/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl kaaleet o kaaniit, mut meijä lapse vaaleet ja rehellissii.

Vierailija
39/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ylipainoset erottuu sieltä samantien silmään, oli oma muksu tai ei.

vetäkää omat johtopäätöksenne, mun ei tarvitse kommentoida enempää

Vierailija
40/71 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuvat kauneimpina kuvista. Täysin suomalaiset lapset ovat niin hailakoita, maantienväriset hiukset, vaaleat ei minkään näköiset silmät ja perunanenät.

Meidän lapsilla on tummat silmät ja pitkät ripset, selkeärajaiset tummat kulmat ja kauniin tummanruskeat hiukset.

koska suurin osa maapallon väestöstä on tummia ja ruskeasilmäisiä. Eli lapsesi edustavat enemmistöä, eivätkä ole mitenkään harvinaisen kauniita, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi