Keneltä julkkikselta näytät?
Mua on koko elämäni (nyt 28v) verrattu ulkonäöllisesti johonkuhun julkkikseen. Mua on sanonuttu parikin kertaa jenni vartiaisen näköiseksi, jonka olen ottanut suurena kehuna. Niin ikään mua on verrattu christina ricciin, kirstin dunstiin, julia stilesiin ja maria sidiin :D !
Kommentit (48)
asti taalasmaan elinan näköiseksi! :D eli Sanna Luostarisen!
aikain ystävät ja tutut on sanoneet Janina Frostellin näköiseksi, kerran on ravintolassa häneksi luultukin (joku vieras tyyppi oli käynyt ihmettelemässä meidän seurueen jäseneltä että miksi Janina F on teidän kanssa). Ei mulla kyllä yhtä isoja tissejä ole.
Eeva-Kaarina Volasen näköiseksi. Sanojat on ihan eri puolilta Suomea ja tunnen niitä eri yhteyksistä, joten kyse ei ole mistään minun vedättämisestäni. (Joskus tuli sellainenkin mieleen, kun niin moni sanoi ihan samaa.) Ilmeisesti tunnen paljon vanhojen Suomi-filmien harrastajia.
Sittemmin olen yrittänyt itsekin katsoa paria filmiä, että näkisin itsekin niitä yhtäläisyyksiä. Mutta en mä niitä näe. Kyse ei kuulemma kuitenkaan ole pelkästä ulkonäöstä, vaan sen lisäksi koko olemuksesta, ilmeistä ja eleistä.
Tiina Lymin näköiseksi. Enpä tiedä.
Rakel Liekki on toinen aika yleinen.
Virheilmoituksesta huolimatta tuo ensimmäinen näkyykin.
Aika paljonkin. Karsea fiilis!