Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä julkkikselta näytät?

Vierailija
08.03.2012 |

Mua on koko elämäni (nyt 28v) verrattu ulkonäöllisesti johonkuhun julkkikseen. Mua on sanonuttu parikin kertaa jenni vartiaisen näköiseksi, jonka olen ottanut suurena kehuna. Niin ikään mua on verrattu christina ricciin, kirstin dunstiin, julia stilesiin ja maria sidiin :D !

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ja 10 kiloa sitten Linda Lampeniuksen näköiseksi. Nyt viimeaikoina ei oo enää sanottu. :(

Vierailija
2/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Guano Apesin laulajalta Sandra Nasicilta. Ei mitenkään täydellinen kopio, mutta samanlaisia piirteitä molemmissa kuin minussakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://img228.imageshack.us/img228/4565/mervijatuksu.jpg

vielä ei oo kukaan tullut sanomaan, mutta kuitenkin..

Vierailija
4/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla olisi mitään sitä vastaan, että näytän vanhempanakin ihan häneltä.

Vierailija
5/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin niin uniikki, ettei julkkiskaksosia löydy. No vähän aikaan sitten sanottiin Katy Perryn näköiseksi, mutta sitä en allekirjoita. Samaa oli ainoastaan hiustenväri ja nyt Katyllakaan ei ole enää mustat hiukset, joten se siitä. :D

Vierailija
6/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on koko elämäni (nyt 28v) verrattu ulkonäöllisesti johonkuhun julkkikseen. Mua on sanonuttu parikin kertaa jenni vartiaisen näköiseksi, jonka olen ottanut suurena kehuna. Niin ikään mua on verrattu christina ricciin, kirstin dunstiin, julia stilesiin ja maria sidiin :D !

Mut jos olet kaikkien noiden näköinen, et taatusti muistuta heistä ketään, sen verran erilaisia ovat :D

Vierailija
7/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luultu

Vierailija
8/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v nainen.

Vierailija
9/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 35v.

Vierailija
10/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina Kaitueen ja Makepeacen(taisteluparin nainen, en muista oikeaa nimeä) näköisiksi.

Vierailija
11/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanoi miespuolinen ystäväni tapaamistamme seuraavana päivänä. Hänen poikaystävänsä oli aivan kauhuissaan ja alkoi sättiä miestä moisesta kommentista, kun arveli minun siitä loukkaantuvan. No en loukkaantunut! Barbra on mielestäni paljon, paljon kauniimpi kuin minä; otin kohteliaisuutena. :)

Vierailija
12/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto pitkillä hiuksilla ja joo oon nainen.

Vierailija
13/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos olet kaikkien noiden näköinen, et taatusti muistuta heistä ketään, sen verran erilaisia ovat :D

tummana jenni vartiainen ja christina ricci ja blondina sitten loput :D. en mielestäni muistuta ketään noista ihan suoranaisesti, mutta kai sitten herätän mielikuvia ihmisissä tms. riippuen myös vähän siitä mitä mulla on ollut päällä.

Vierailija
14/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

skid row;n laulajan sebastianin.

niin ja olen nainen. :D

Vierailija
15/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kovasti yrittanyt onnistua nayttamaan eraalta ihailemaltani henkilolta, mutta en ole tainnut onnistua. Kiloja on liikaa ja epavarma olemus.

Yksi mies kylla sanoi minulle elamani kauneimman kohteliaisuuden, jota en unohda ikina. Puhui eraasta julkkiksesta ja sanoi, etta oon melkein yhta kivan nakoinen, varsinkin jos meikkaan vahan.

Taa mies on ite tosi hyvannakoinen, ihan sellanen mun ykkosunelma, joten menin onnesta soikeeks siina tilanteessa.

Vierailija
17/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sata vuotta sitten Helen Huntin ja Jodie Fosterin näköiseksi. Viime vuosina ei kenenkään, olen varmaan niin rumasti vanhentunut ja rupsahtanut...

Vierailija
18/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli peittoon kyl sut vartiainen.

Vierailija
19/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti taalasmaan elinan näköiseksi! :D eli Sanna Luostarisen!

Vierailija
20/48 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän